喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 13

繼續講返早幾日嘅行程:)


見完未歩なな之後,亦正式踏入我喺東京嘅第三個禮拜,心態上已經有種日本當地人嘅感覺#oh#我自己性格係比較痴家嘅人,之前去旅行去到咁第三第四日,就會有少少想快啲返屋企嘅念頭#sadbutsmile#cow今次唔知係咪逗留嘅時間好長,同埋每晚都喺同一個地方過夜,嗰種「旅居」嘅感覺越嚟越似「定居」。

唔知返到香港之後,我會幾耐先習慣返呢#confuse#rabbit

而家已經開始有啲唔捨得了。



今日只有一個活動:)就係去年葵司間事務所「8manpro」搞嘅寫真展,叫做「8woman写真展」:)地點喺渋谷。


(地點唔算難搵,渋谷站行上地面過條天橋就到。)

正如之前所講,呢個聲稱係sell晒八條囡嘅寫真展,其實好明顯係用另外嗰七個去襯托葵司一個#blink#rabbit寫真展由10月31號開始,每日都會有唔同嘅女優落去企場,葵司嘅schedule係1,3,5,7,12/11,我自己暫時嘅決定係1號同埋12號都會落去見一見佢。



寫真展免費入場,而個場地都唔係好大,10分鐘唔駛就可以睇晒#free#pig入面除咗指定嗰兩張大相之外,其他相都唔可以影,工作人員見到你影會叫你del咗張相#no#tiger



(會場只有呢兩張相可以影,入面其中一張就係呢張類似Wonder Woman主題嘅相,燈光除咗打落幅相之外仲有打落地下啲火度,現場睇個效果幾特別。)

咁啲女優企場又有咩做呢?答案就係等你買寫真展入面啲相,最低消費三萬円,買完女優會喺張相度簽名,再加會過嚟同你傾幾句計,同埋會有一張合照#photo#dog


(題外話有個葵司嘅加拿大FANS,鬼佬嚟,聽講只要係葵司喺寫真展出席嘅日子,每日都至少會買佢一張相#sweat#tiger

葵司啲相係特別貴嘅,最平嘅都要¥44,000,我又冇咩興趣買相#heard#pig所以本來諗住今晚淨係過嚟打個卡,將上個禮拜去輕井澤買嘅朱古力交俾工作人員,叫佢哋拎入去俾葵司就算#bye#pig點知工作人員同我講,可以買現場嘅寫真集,葵司會即場簽名,咁你就可以同到佢傾到幾句計#blink#rabbit我即刻表示:#;-[#pig




:): 吖!又係你。
#:)#cow: 呢個…我上個禮拜去輕井澤觀光嗰陣買嘅朱古力,今次專登買嚟送俾你。
:): 你真係好,你去咗幾耐輕井澤?
#:)#cow: 去咗一日喳#sad#cow唔夠時間去耐啲。
:): 原來係咁。
#:)#cow: 今年寫真展啲相好靚。
:): 你最鐘意邊張?
#:)#cow: 我鐘意你著白色衫,影半身嗰張。
:): 嗰張我都好鐘意。

大致上就係咁樣傾到幾句,都夠㗎喇#sad#cow其他人買幾萬円都係傾到5分鐘,買得嗰幾千円寫真集有幾句俾你傾你仲想點#sad#cow

   
(當日嘅靚晚係秋葉原Yodobashi 8樓一間食燒魚嘅定食餐廳,質素普普通通。)
(越後屋平次 東京都千代田区神田花岡町1-1 ヨドバシAkiba 8F)

11月2號,今日又係只有一場event,不過都要早起身,原定有位台灣朋友今日會一齊去event,買晒飛但咁啱工作關係行唔開,於是就話俾埋張飛我去玩#blink#rabbit

有免費飛我當然好樂意接收,於是就一早過去大塚站附近去揾佢。上網㩒下地圖,發現町屋站呢邊有電車可以過去,就係我之前提過想搭下嘅都電荒川線:




都電荒川線嘅感覺同香港嘅輕鐵好似,又係起喺路面嘅站,又係輕鐵感覺嘅車廂,唯一唔同就係價錢,無論你搭幾近同幾遠都係¥170,我睇過去到大塚我要坐十幾個站,需時40分鐘,都應該抵返晒嘅:




 

終於嚟到大塚站附近,揾咗朋友拎飛之後,我就喺附近揾咖啡室食早餐,好衰唔衰,入到去先發現自己揾咗一間可以食煙嘅咖啡室#sick#pig


(ルノアール 大塚店 東京都豊島区北大塚2-2-2 ランドマークビル 2F)



唔坐都坐低咗,食完先走啦#upset#pig嗌咗一份呑拿魚沙律三文治,一杯涷咖啡,另外跟餐仲有一個細沙律同細湯,食完之後仲會有杯類似清湯嘅嘢飲,俾你漱一漱口#oh#tiger相當貼心#oh#tiger

  
(唔知係咩湯嚟,有少少咸,但又唔係濃味嘅感覺。)

拎完飛返去民宿寫下遊記休息下#sleep#cow之後又出發去秋葉原,玩event之前食個拉麵先:


(家系ラーメン 武将家 東京都千代田区外神田4-2-7 1F)
 
(嗌錯咗有大蔥,食落個味道好重。)

今日去嘅係早幾日睇咗佢舞台劇嘅香水じゅん(香水純):



本來香水今日嘅event係會著水著,但因為佢本人唔舒服所以改成著cosplay,主辦方係專做寫真影片嘅Rebecca,佢哋都好識做,今日每個嚟參加嘅人都會送一張額外嘅即影即有相做補償:







香水本人雖然明顯冇咩精神,但影相嗰陣都仲係keep住想俾個最好狀態出嚟:




#:)#cow: 香水小姐你冇事吖嘛?
:): 咳咳…舞台劇嗰陣攝親。
#:)#cow: 今日event完咗之後要多啲休息。
:): 好,知道。
#:)#cow: 今日OO (台灣朋友)嚟唔到,所以我拎埋佢張飛過嚟,你呢個簽名簽返佢個名就得#:)#cow
:): 吓~~你哋FANS之間關係真係好,會咁樣互相幫手。
#:)#cow: 大家都係因為鐘意香水小姐你先認識到,關係當然好啦#good#




(影返張拎住石川澪張相版本嘅三人合照。)

#:)#cow: TRE冇過嚟揾你真係唔好意思#sorry#cow
:): 傻啦好小事啫。
#:)#cow: 我喺台下面影咗好多你嘅相,俾好多香港朋友睇,佢哋都覺得你好靚好可愛。
:): 真係嘅!?咁就好喇。
#:)#cow: 係呢,我哋幾個香港朋友一陣想去食燒肉,香水小姐有冇咩推介?
:): 燒肉…隔離附近万世就已經好好食,你哋可以去試下,仲有串燒!一定要去食,東京好多都好正!
#:)#cow: 收到,咁我哋揾機會去食,有冇餐廳名?(遞手機俾佢)
:): (㩒我部電話) 餐廳名呢…
#:)#cow: 香水小姐你一直望住我部手機就得,我就可以一直望住你#:)#cow
:): 嘻嘻…俾你咁講我好怕醜。



邊個話毒撚唔夠膽撩女仔#scheme#cow我撩AV女優都得添吖#wa#cow

然後當晚去翻啅天海つばさ介紹嘅燒肉:


(味楽来 東京都中野区中野5-56-16 オスカービル 1F)


 
(都係嗰句一個人嚟食嘅話唔係幾適合,兩個人或以上嗌嘢就容易好多。)

跟住以下內容就係關於小弟我行秋葉原AV碟鋪嘅次序,同埋唔同碟鋪嘅小小介紹:)

因為有啲碟鋪只有日文名,為咗方便辨識,每間碟鋪我都會俾個中文/英文名佢,等大家理解同揾嘅時候會易啲:)真係唔知我講緊邊間嘅可以獨立問返我:)

首先第一間係賣主要寫真集同年曆嘅,書泉(秋葉原):)


(書泉ブックタワー 東京都千代田区神田佐久間町1-11-1)

而家寫真集同年曆都搬晒落4樓一個角落頭,除此之外成幢書泉每一層都有唔同嘅書籍、雜誌等等,同屋企人、女朋友、老婆嚟嘅話,我會建議大家扔低佢哋喺度慢慢行,自己出去做正經嘢#scheme#cow

之後係呢間ソフネット,我會叫佢做「softnet」,又或者「地牢嗰間」,因為咁多間碟鋪只有佢一間喺地牢:)


(ソフネット本店 東京都千代田区神田佐久間町1丁目6-4)

Softnet只有一層,賣嘅碟其實唔算好齊,但勝在冇乜人行,而且走廊都闊算係好行,只係落地牢有啲唔方便,同埋喺下面電話多數都收唔到,唔理係揾資料,定係喺event嗰陣想㩒翻譯app都好唔方便,所以我唔太推薦大家揾嘢嘅話嚟呢間,但純粹行下嘅話,softnet係OK好行嘅。

之後就行返出去秋葉原嘅大馬路,呢度望向上野方向右手邊有三間同一個名嘅碟鋪,都係叫「Lammtara」,首先係第一間,喺正賣鯛魚燒嘅鋪頭隔離,我嗌佢做「media world」:)


(ラムタラ メディアワールド アキバ 東京都千代田区外神田1-15-2 ミオス本館ビル)

Media World係咁多間碟鋪入面,連碟特典最多一嘅一間,連碟特典嘅意思係即影即有相、劇照大相細相、簽名版等等,而且呢間仲係唯一一間,秋葉原可以退稅嘅AV鋪,所以我會優先推薦大家行呢間media world:)

但呢間都有缺點,就係鋪頭入面嘅走廊偏窄,唔太方便帶大背囊同大喼入去,所以大家入去行嘅話儘量輕裝,會舒服同容易好多。

繼續沿住大馬路行落去,會見到第二間「Lammtara」,因為佢喺正三間鋪嘅中間,我會叫佢做「中間嗰間」:)


(ラムタラ秋葉原店 〒101-0021 東京都千代田区外神田1丁目13-3)

呢間鋪頭就比較普通,同埋走廊係咁多間碟鋪入面最窄,最唔好行,唯一可取之處就係佢嘅特典都唔輸蝕過media world,如果有時間嘅,我會建議行晒media world同呢間,比較下想買嗰隻碟喺邊間鋪嘅特典比較吸引,先去扑鎚,但需要留意呢一間鋪頭冇得退稅,所以比較嘅時候都要考慮埋。

最後沿住大街繼續行,過咗馬路同BIC Camera,會見到最後一間「Lammtarra」,因為佢離JR站最遠,所以我叫佢做「最遠嗰間」。


(ラムタラ エピカリ アキバ 東京都 千代田区外神田 4-3-2 システムOAプラザ東京本店ビル)

呢間鋪嘅特典係最少,但有時都會揾到啲冇人要嘅冷門碟同特典,由於地理位置問題,都係夠時間先過嚟行會比較好;另外呢間嘅5樓係重口味樓層,咩屎尿SM盜攝都喺晒呢一層,想買啲富有特色嘅AV,又或者有晒心理準備,想打開新世界大門嘅朋友,歡迎挑戰#hehe#pig

最後一間我哋行返轉頭,去返JR橋下面,沿住JR橋向右手邊過馬路一直向前走,會去到我自己最鍾意行嘅一間碟鋪,叫做「Mulan」,我叫佢做「橋底嗰間」。


(買取販売市場ムーランアキバ 東京都 千代田区外神田 1-4-21(JR高架下)

我自己鐘意呢間嘅原因有二,第一係佢只有3層,1樓係賣Game,2樓係賣二手AV,3樓係賣全新AV,唔駛上上落落去揾碟;第二係走廊好闊好好行,唔駛驚轉個身會掃跌啲碟,係咁多間秋葉原碟鋪入面最好行嘅一間,所以會係我推介嘅頭兩名。


(門口有隻好易認到嘅鐵人28公仔。)

至於行嘅順序,會比較取決於你喺邊度附近開始,如果係秋葉原JR站嘅話,我會覺得係:

秋葉原JR站電氣街出口,轉右行出去大馬路
➡️
左手邊「media world」
➡️
沿住大馬路去「中間嗰間」
➡️
之後「最遠嗰間」
➡️
過對面馬路,行返轉頭去「橋底嗰間」
➡️
跟住最後去softnet同書泉

如果係秋葉原地鐵站出嚟就會係:

秋葉原地鐵站5號出口
➡️
書泉
➡️
softnet
➡️
轉出去大馬路media world
➡️
橋底嗰間
➡️
中間嗰間
➡️
最遠嗰間

如果真係得好小時間,又或者淨係想最有效率咁揾碟/特典嘅話:

Media world
➡️
中間嗰間
➡️
橋底嗰間

以上嘅建議俾大家參考:)有問題嘅可以隨便發問:)



未完待續

沒有留言:

張貼留言