(AV 幻想劇) 集合啦!女優同學會! 第一季 Chapter. 4 便利店

Chapter 4 便利店


「即係會長同…學校班高層…有內幕?」

顏射完學生會會長天使萌既第二日,我如常地返學,不過對於呢間學校既背後操作多咗唔少疑問。

以尋日會長既自白嚟睇,佢之所以可以成為學生會會長,係因為佢同學校既高層一直有肉體關係,會長利用佢既美色,嚟交換學生會會長既地位同職權。

而且,似乎呢一個方法會長並唔係第一次咁用,佢既家族似乎一直都灌輸佢用呢個方法嚟得到佢想要既野…

既然有會長呢一個例子,咁會唔會…有其他女同學都係咁樣,用身體上位呢?

忽然覺得做男人好可憐#sad#cow點解學校高層冇女人#sad#cow

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


學校既課堂,枯燥而乏味,好彩有阿橋陪住我先至冇咁悶,上次上堂打飛機玩得太大,阿橋有啲擔心再玩會出事,要我應承佢唔可以再試,有咩想玩就留返放咗學去開房先玩。

不過呢啲野有來就有往,我有時會要求返阿橋著T-back或者真空返學,有時我上堂見悶會伸手入去摷一陣,整濕咗先收手,阿橋每次都死頂爛頂,忍到放學嗰陣就拉我去後樓梯做一陣先走,有時就算接咗job都唔理,總之要餵飽佢先心息。

至於坂道,有時上堂佢會擰轉頭睇住我同阿橋喺度玩,每當我發現佢偷睇既時候佢就即刻擰返轉頭扮冇野,有時佢又會借啲意坐我隔離,但阿橋一返嚟佢又坐返自己位,唔知佢想點#oh#

有一次我經過佢個位見到有啲震蛋收埋喺櫃桶,呢條囡唔係連上堂都要自慰咁癲卦#ng#





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

某一日既放學後,我如常同阿橋一齊走,今日又係我地久違開房大戰既大日子,我都儲定唔少彈藥諗住一陣同阿橋大戰返三百回合。

個衰妹今日仲特登帶埋兩套性感內衣返學,話就話係尋日放學買完唔記得擺低喺屋企,不過…明眼人都知佢係想留嚟同我玩,我又唔會踢爆佢既#:)#dog

去時鐘酒店既路程上,阿橋話肚痛想去廁所,我就話我去買套先,一陣再匯合。

時鐘酒店附近既便利店,都係我同阿橋平時去得第二多既地方,有時買定少少野食先上去,搞完野大家喺床上面睇戲食零食飲汽水,都不知幾滿足幾relax。

便利店既自動門打開,喺收銀櫃枱企著兩位職員,一男一女,男店員我冇興趣,但女店員留著一頭短髮,五官清秀,一對水汪汪既大眼,笑起上嚟又可愛,令我忍唔住望多兩眼。

喺貨架上面執咗少少零食,喺收銀櫃枱前面執起兩盒0.01安全套放喺購物籃底,我就過去俾錢。

男店員一件又一件咁嘟貨,旁邊既短髮女店員純熟咁放入膠袋,就喺差唔多嘟到嗰幾盒condom既時候,

「唔該!你地個水壺冇水吖。」

喺收銀櫃枱旁邊既顧客,枱上面放住啱啱打開既杯面,一邊督住冇水既水壺,一邊叫店員過嚟幫手。

「哎呀係喎…唔記得加水…」男店員話。「阿夢,你過去整啦,呢度我一個人就得。」

被稱為阿夢既短髮女店員,由櫃枱行出店面幫水壺加水,喺我身後經過既時候我聞到佢身上既香水味,好清新,令人心曠神怡。

男店員繼續嘟購物籃裏面既貨物,嘟到嗰兩盒安全套既時候望一望身穿校服既我,冇諗太多就照嘟放入袋。

俾錢,走人,就喺我以為搞掂走得既時候。

「吖!哎呀!」

阿夢本來捧住水壺打算放上枱面,但店面唔知點解咁啱有灘水,又唔知點解咁啱我企喺灘水附近,更加唔知點解阿夢捧過嚟既水壺冇閂實,阿夢喺我面前跣低,水壺既水倒到我成條褲都係。

「對…對唔住…呢位客人…對唔住…!」
「唔緊要…你冇整親吖嘛?」我關心阿夢多啲。

「唉,阿夢你點做野架,」男店員都行出嚟店面。「整濕哂啲地方,又整污糟個客…阿靚仔,真係唔好意思…」
「唔緊要,意外嚟啫。」
「呢位客人…不如你跟我過嚟…我幫你抹返乾條褲…」阿夢對我講。
「哦…好吖,咁…唔該你。」

阿夢拉住我入去便利店既後場,臨閂門前我仲聽到男店員既抱怨,同埋仲等緊熱水既客人既不滿。

入到後場,我坐喺一張木櫈上,阿夢跪喺我兩腳之間,雙手熟練咁解開我既皮帶同褲鈕,將校褲摺好放埋一邊,用毛巾幫我抹乾大腿既水漬。

我望一望周圍確定冇人,低頭望住眼前既短髮美少女,面帶微笑咁講。

「檸檬小姐,請問我仲要配合你做戲做多幾耐呢?」

阿夢冇抬頭答我,面上露出一個燦爛既微笑,一邊抹一邊講。

「…唔知你講咩喎…:)



佢叫鈴夢,但我鐘意嗌佢個花名,檸檬。

檸檬讀既係呢一個縣入面另一間成績同校風都差啲既高中,之前講過喺我嗰間高中既學生大多數都非富則貴,而檸檬讀既呢間就低下階層居多,有唔少學生放咗學都要做兼職,幫補一下家計。

檸檬喺基層環境長大,家境雖然窮但個人好樂天,對屋企人又孝順,平時溫文爾雅,入得廚房出得廳堂,絕對係一等一既模範女朋友。

至於我地兩個點識呢…其實只係有次我經過呢度附近,見佢俾幾個流浪漢騷擾,幫手趕走佢地,檸檬係都要請我去佢屋企食飯補償,之後食食下…唔知點解上咗床度食。

「你過嚟做兼職都唔同我講既?」我望一望檸檬身上既制服。
「我都唔係做咗好耐…一個禮拜喳…」檸檬幫我抹住大脾講。「你又過嚟做咩吖…約咗人?」
「嗯…係吖!約咗朋友過嚟行街。」檸檬應該冇見到頭先嗰幾盒安全套,我喺佢心目中係乖乖仔形象嚟,甚至連我屋企有錢呢件事,我都冇同佢講過。
「呢一區治安好差架,你要小心啲。」檸檬抬頭望一望我,眼神充滿住擔憂。

我對佢笑一笑,摸一摸佢頭髮。

「我擔心你多啲,放咗學又仲要做兼職,驚你辛苦,你個同事又咁惡。」
「我冇野喎…成日都係咁架啦…」檸檬抹下抹下,隻手一直掂到褲檔。「你呢度吖…成日頂住人,叫佢收返埋…唔好頂住我啦…」
「佢耐冇見你,開心嘛。」
「超…都唔知係咪…」

口雖然咁講,但檸檬臉上面一直掛住甜笑,仲專登喺褲檔上面抹幾下,肉棒喺褲檔入面感受到檸檬既觸摸,興奮咁跳動。

檸檬既溫柔除咗令我心頭一暖,仲令我肉棒既精液提早上彈,我忽然諗到,喺同阿橋大戰之前,不如同檸檬熱下身。

「檸檬…不如…喺度做一陣咯。」
「你痴線架…呢度…鋪頭嚟…出面仲有人…」檸檬望一望我。
「但你摸下呢度…好硬喇…」
「唔得吖…我呢幾日…危險期吖…」
「嗯…咁我點吖…」扮慘呢招對檸檬好有用,檸檬最容易心軟。

檸檬望一望附近,確認店面冇人望入嚟之後,伸手入我褲檔裏面摸住開始充血既肉棒。

「你吖…個腦淨係識得諗埋哂呢啲野…」檸檬嘟著嘴講。「一係幫你打出嚟啦…」


便利店既店面依然人來人往,而喺便利店既後場,檸檬兩隻手伸入我褲檔,溫柔咁愛撫住我既肉棒。


檸檬經驗其實唔多,前男友又係啲派報紙專家嚟,所以大多數既床上招數都係我一路做一路教,佢除咗聽聽話話之外,學野亦都好快,記性又好,教少少技巧俾佢之後,佢就會自己領略到竅門點樣做落去,差唔多每次都俾到驚喜我。

如果檸檬係好似阿橋咁樣用美色同身體搵食,以佢既外貌條件同功力…分分鐘搵錢仲會搵得多過阿橋。

「舒唔舒服吖?」檸檬甜笑住問我。
「嗯…嗯…不過…如果唔好焗住佢…俾佢望到你個樣…應該會仲舒服。」
「好啦好啦…俾佢出嚟呌下氣…」

檸檬將我條底褲向下一拉,碩大既肉棒解除束縛,喺檸檬面前硬挺住,儲咗唔少子彈既關係,肉棒今日非常生猛,隨時有大爆射既可能。

檸檬將我條底褲摺好,放喺校褲上面,一擰轉頭就見到肉棒同佢打招呼,笑一笑,用手握住肉棒開始套弄起嚟。

近距離接觸住檸檬呼出既空氣,肉棒更加興奮,龜頭不斷慢慢流出前列腺液,檸檬見到就用手指淬開,塗滿整個龜頭,有多餘既就抹喺肉棒上面,一滴都唔嘥。

「咁叻既你…幾時學架呢招…我都…我都冇教過你咁樣…」
「嗯?唔係不嬲都要咁整既咩?」
「係…但係…你整到我好痕…」
「唔舒服吖?係咪唔舒服吖?咁我下次唔咁整啦…」檸檬擔心咁問。
「唔係吖傻豬…係舒服得濟吖…」

檸檬見我冇反感仲好滿意,就更加放心咁幫我成支肉棒做潤滑,前列腺液佢都嫌唔夠,仲主動滴啲口水落去,本身龍精虎猛既肉棒經佢咁樣照顧就更加肆無忌憚,漲紅既龜頭比起檸檬塊面更紅。

我望一望掛喺牆上既鐘,先醒起我仲約咗阿橋一陣去開房,差啲喺度玩到唔願走,要改變策略速戰速決。

「檸檬吖…我…約咗fd…要行喇…」
「真係架?我地咁耐冇見…你咁快就要走…」檸檬嘟著嘴講。
「Sorry吖…一係我過兩日過嚟接你放工啦…好唔好?」
「嗯…嗯…你唔準放我飛機架。」檸檬望一望手上粗硬既肉棒。「咁佢點吖?你又未射…谷住谷住你又辛苦…」
「嗯…你咁叻女…實有辦法令佢射出嚟架…係咪?」

檸檬抬頭望一望我,將頭髮繑到耳仔後面,伸條脷出嚟開始舔弄住肉棒。


「嗯…嗯…係喇…呢度…好舒服…好舒服…」

檸檬一直舔住肉棒,我一直就發出滿足既讚嘆聲,好似食珍寶珠咁,檸檬條脷圍繞住龜頭打圈,間唔中又喺龜頭頂端來回咁掃,加上頭先既熱身,已經搞到我快感連連。

檸檬舔到咁上下,確認龜頭足夠濕潤之後,先至將成個龜頭含入口,確保龜頭喺口腔裏面有足夠既潤滑,同時同條脷再接觸既時候亦唔會令我覺得唔舒服,檸檬既細心真係天下無雙。

頭先檸檬專登繑起頭髮,等我可以更加清楚睇到佢幫我口交既畫面,望住檸檬一下一下咁吞吐,呢度既場景已經夠刺激,再加埋檸檬既服務簡直係無得彈。

「嗯嗯…啜…好粗吖…次次想含都含唔哂…」檸檬話。
「你就算含唔哂…都已經搞到我好舒服喇…」
「真係既?但你地男人唔係成日想啲女仔含入啲———」

忽然,喺我地旁邊既貨架有動靜,有客人過嚟揀野,檸檬嚇一嚇,即時停低手上同口既動作,望住貨架。

貨架前既人影只有一個,而且似乎睇唔到我地既色慾畫面,攞走佢想要既野之後就行開咗。

隨住腳步聲遠去,檸檬都鬆一口氣。

「嚇死人咩…個心都離一離…」檸檬話。「不如…不如都係下次先幫你射啦…呢度…咁多人行過…」
「唔好啦…谷住谷住…好唔舒服…」
「你乖啦…最多下次…你想點玩就點玩啦…聽哂你話啦…」
「嗯…真係既?唉…咁好啦…」

今次輪到我扁嘴,我知檸檬對我一定心軟,果然檸檬望見我唔開心,即時急起上嚟。

「你…你唔好咁啦…!你唔好嬲啦…」
「我冇吖…我走先啦…唔阻你做野…」
「…喂呀…嗯…好啦好啦…你坐返好先啦…」

事實上檸檬手上仍然捉住我既肉棒,我根本想走都走唔到,不過都要交少少戲既。

「好煩吖你…淨係識恰我。」檸檬又開始套弄住肉棒。
「你咁靚女…邊捨得恰你…」
「次次都係咁…總之整到你射就得啦…」


檸檬又一次再肉棒含入口,同頭先唔同,今次檸檬明顯急起上嚟,打算快刀斬亂麻,想我快啲繳械投降。


跪喺我雙腿之間,檸檬賣力咁吸啜住肉棒,同時一隻手熟練咁套弄住根部,我清晰感受到檸檬口腔入面條脷既靈活,每次既吞吐都包含住至少一次既全龜頭打圈,每舔一次我成個人就震一震。

再加上檸檬一直用一副楚楚可憐既眼神望住我,更加令我倍感興奮,有種欺負佢既征服感。

「檸檬…試下含入啲…」

檸檬一聽到我既指示,完全冇遲疑就將半支肉棒含入,經歷過坂道同會長既深喉之後,我都想試下檸檬既能力去到邊,我伸手撳住檸檬既頭向自己靠攏,清楚感覺到肉棒慢慢頂入檸檬既喉嚨。

檸檬冇抗拒,可能佢都想測試一下自己既最高忍受程度到邊,我慢慢再俾力,肉棒已經插入一半有多,但檸檬既表情已經變得痛苦,雖然係咁,但檸檬依然努力嘗試想吞入多一啲。

睇見佢咁辛苦,我都唔忍心再咁做,放開撳住檸檬既手,檸檬慢慢將肉棒吐出,頂住喉嚨既不適甚至令到檸檬眼紅紅,睇到我心都痛埋。

「對唔住吖…頭先你係咪好辛苦吖?」
「唔會…嗯…唔會吖…」檸檬對我笑一笑。「你開心…咪得囉…。」

檸檬絕對係100分既女朋友,但可惜,我係一個0分既男朋友。

檸檬又開始賣力咁吸啜住肉棒,我慢慢放鬆身體,俾自己快啲進入狀態,嘗試享受檸檬每一下既動作帶俾我既快感,呢招果然有效,想射精既衝動越嚟越強,我捉住檸檬隻手示意,佢知道我差唔多射,更加加強吸啜既力度。

龜頭被佢咁樣大力啜實,最後一道門關都宣告失守,隨住龜頭一段段既抖震,精液激射而出,檸檬被射出既精液量嚇一嚇,但都冇開口中既肉棒,用口將所有精液都接著。

肉棒喺檸檬口中足足連續射精咗十秒有多,直至肉棒停止抖動之後,檸檬先慢慢將肉棒吐出,將口中既精液咕嚕一聲吞入,而口腔剩低既就吐喺手掌心。


「咳…吖…你都未試過…射咁多…」

「傻妹…吐出嚟咪得…做咩吞…」
「會整污糟…啲地方…」檸檬用紙巾抹走手上既精液。「射完喇…你走先啦…你又話約咗人…遲到喇…」

檸檬仲跪喺我面前,我實在唔忍心就咁射後不理,但阿橋又可能等咗我好耐,天人交戰之下,我唔理檸檬頭先被我口爆完,用手托起佢下巴,就咁嘴落去佢度。

檸檬估唔到我有呢一著,用手想推開我,但又顧慮到手上殘餘既精液驚整污糟我套校服,再加上我呢一個口爆完既kiss意義非凡,慢慢佢既表情都變成一副冧樣。

放開佢嘴唇之後,我對佢笑一笑,執起地上既底褲同校褲,狼狽咁著返起。

檸檬面紅紅,呆呆咁望著我,一臉幸福。

「我過兩日嚟接你放工…夜啲我再搵你!我走先喇!」
「嗯…嗯!嗯!你小心啲吖!:)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


留低一臉滿足既檸檬,我拎住一袋零食行出便利店,轉個街口就見到阿橋企喺路邊等緊我。

「買咁耐既你…電話又唔覆…」阿橋望住我講。「咦?你做咩面紅紅咁,好熱咩?」
「唔…唔係吖!」我拖起阿橋隻手。「係呢…不如一陣…睇套戲先開始咯,好唔好吖?定我地由頭煲過天竺鼠車車…」
「天竺鼠車車好吖!不過我都唔知佢套野想講乜…」

回想起復課之後既呢一段時間,只係呢一個禮拜就已經發生咗咁多事,同過咁多條囡交手,更加令我相信呢一個學期一定過得同以前唔同。

課室、學校、便利店,下一次,會係喺邊度,又會係同邊個?

集合啦!女優同學會!第一季,完:)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

連續3個S1女優既作品,第4個就揀咗Prestige新一代招牌女優,涼森れむ既ABP-950,絶対的鉄板題材入面既其中一段:)

涼森れむ喺呢篇文設定入面係對主角有性又有愛,同之前嗰幾個女優對主角既態度都有唔同,感覺上亦都符合返涼森れむ既外型同氣質,希望大家睇緊既時候都可以代入到女朋友既感覺:)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


由年初一到今日正月十五,呢一個都算幾長篇既AV甜故就暫時告一段落喇:)

喺呢度小弟想特別多謝睇到嚟呢度既每一位巴絲打,多謝你地唔嫌我寫得長氣,每個正評又好負評又好對我嚟講都係一個鼓勵,多謝大家:)

另外呢篇文我想放埋出去講故台嗰邊,一嚟想多啲人睇到,二嚟大家share出去俾人睇都易啲(其實有冇咁既人[sosad]),可能會執執啲錯字,同換過啲尺度冇咁大既圖,整個安心健康版先po過去,有緣喺嗰邊再見到既,不妨又入嚟say個hi#bye#dog

女優同學會呢個系列會唔會有第二季,又或者外傳之類既野,老實講我都仲構思緊,為免俾大家覺得我走數,唔敢應承大家住[sosad]但一切都會係喺成人台優先po,有咩文有咩消息都會第一時間喺呢度同大家分享:)

最後祝大家元宵佳節快快樂樂:)下一篇文再見:)

沒有留言:

張貼留言