2021年3月份FANZA月間榜 Top 100女優

大家好:)


過完五日連假, 大家又要返去做社畜#:)#fs唔經唔覺2021年都過咗3個月,天氣都開始熱起嚟,係準備踏入夏天既節奏。

正所謂人冇事先可以繼續睇AV打飛機:)大家都要注意身體吖:)

以下係3月份既成績表:)














- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


2位 三上悠亜 S1專屬

三上悠亜喺S1既地位同價值依然係冇其他女優可以代替,就算安齋らら回歸,就算每個月keep住有唔同強勁背景既新人加入,三上悠亜依然係S1最響亮既生招牌。

三上最近啲片都比以前好咗唔少,演技有明顯既進步,喺佢忙著搞自己時裝品牌既同時,仍然keep到每個月都穩定地有新作,工作態度都係值得一讚。

最近睇Twitter見佢影完新既寫真集,唔鐘意睇佢啲片但鐘意睇佢個人同body既朋友,到時就唔好錯過了:)



3位 夢見るぅ Moodyz專屬

將夢見るぅ放喺Moodyz而唔係S1出道,相信WILLS集團都有考慮過夢見るぅ本身既人氣同迴響大慨去到咩程度,放喺Moodyz亦都避免唔會同安位カヲル打對頭,平衡返兩間大片商既實力。

夢見るぅ既出道作評價比較兩極,普遍既負評都係因為佢既乳暈太深色有礙觀瞻,而家暫時未知佢下一部作品係咩題材。我自己就覺得佢唔似可以拍得長,似係下海幾個月搵完大錢就走人既感覺,放得喺Moodyz我諗WILLS集團都唔預佢拍得長,三個月後睇下會唔會轉會#scheme#cow



7位 橋本ありな FALENO專屬

相隔4個月,橋本回歸繼續推出新作品,FALENO既出品冇令大家失望,一如以往既差,同S1嗰時既製作水準相差一大段距離。

以3月呢套精油既作品為倒,睇標題同封面會以為係一套有少少劇情牽引既作品,但入面只係幾幕普通既肉戲,塗完精油就開始搞,冇其他特別既鋪排。除咗浪費咗個題材之外,亦都浪費埋橋本。

唔知完約之後,會唔會有機會見到橋本回歸返S1呢#sad#cow



10位 はやのうた S1專屬

相信係今年上半年最多人留意既S1新人,相比起其他有寫真資歷既大型新人,はやのうた缺乏一個強勁既背景做後盾,一切由零開始,但同時亦都吸引到一班對寫真女優冇咩大興趣既FANS,心口一對G奶同白滑皮膚,少少童顏樣,配合佢既素人感都令觀眾對佢既印象特別深刻。

而家就等佢過咗S1頭三個月既試用之後,睇下會安排啲咩路線同題材俾佢發揮:)



17位 夢乃あいか S1專屬

少見夢乃上到咁高,除咗最近嗰套溫泉旅行口碑唔錯之外,4月既呢套兩個月同居紀錄題材都有唔少人有興趣。

過去呢一年好多觀眾都鐘意呢類唔多演技,標謗真性情演出既題材,相信都係一個新風氣。不過都唔係每個女優都啱拍,畢竟要演好呢啲真性情,唔可以太做作但又要似自己本人,唔係每個女優都演得出呢#sadbutsmile#cow


25位 葵つかさ S1專屬

片就冇咩好講,主要係想提提大家葵司本新寫真集出咗#read#pig希望大家多多支持#wine#pig



34位 真白美生 SOD Star專屬

SOD 4月既新人,講起嚟SOD最近既新人好多都留得唔耐,有唔少都係一年唔夠就走人,流失率都相當高。



36位 架乃ゆら S1專屬

架乃呢幾個月都有開一啲打機既live同觀眾互動,聽住佢把老牛聲玩恐怖game都係一件幾有趣既事#hehe#cow

喺S1入面暫時佢既位置都算幾穩陣,銷量亦都穩定,相信仲有一段長時間慢慢玩。



47位 乃木蛍 SOD Star專屬

相隔好似係七年,繼瑙川莉娜之後終於又有一個由S1移藉去SOD既專屬女優,乃木蛍我會歸類為肉感比較重既女優,唔算肥,只係骨架比較橫,之前去日本都有見過真人,真係唔係肥胖嗰種身型嚟。黑肉底+肉感,好似喺SOD Star暫時都冇其他同類型既專屬女優#vampire#mouse

毫無疑問,去得SOD就唔多唔少要嚟啲大解禁,過檔之後既第二作,4月既作品就已經中出解禁,比起想像中嚟得快咗少少,可能SOD唔想嘥咗呢段移藉過檔既新鮮期,等觀眾有一啲繼續追嚟睇既理由,暫時嚟睇唔算太矚目,希望乃木蛍喺SOD有個好既發展啦:)



50位 市来まひろ 企劃單體女優

之前都有提過下,佢就係之前喺SOD Star做專屬既竹田ゆめ,之前聲稱想儲錢買樓俾媽媽住,所以下海拍片,喺19年左右閃電消失,最近簽新事務所出返嚟再拍片,但比起之前仲要再低調啲,冇做訪問冇做event冇做宣傳,似乎真係想淨係拍片簡簡單單就算。



56位 川上奈々美 企劃單體女優

早排就宣佈咗將會喺2022年AV引退既川上奈々美,喺海外可能唔算太有知名度,但論演技既話喺AV業界真係冇得挑剔,特別喺文戲方面既演出往往都係一見難忘。如果大家有睇全裸監督既話,都會見到川上奈々美係入面其中一集既一個主角,可想而知佢既演技唔單止喺AV業界,就連演藝界都非常欣賞。

以女演員方向發展既前AV女優,暫時發展得唔錯既有みひろ(Mihiro),川上奈々美唔知會唔會成為下一個呢?



66位 楓カレン Ideapocket專屬

呢排都好勤力update Twitter既楓哥/楓姐,人氣比起之前感覺上升咗唔少,我覺得有少少機會會做下年既AV Evelt 招牌女優,亦即係會去勻全國宣傳AV event。

如果2022年搞得成成人大賞既話,我會期待楓カレン成為入圍名單既一員:)

沒有留言:

張貼留言