喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 4

禮拜三嘅上晝:)喺民宿執下相做下嘢都差唔多12點,又係時候出去揾嘢食#medicine#mouse繼續睇下住嘅呢個町屋區附近有咩好食#discover#dog



(町屋係東京都電荒川線嘅其中一個站,但呢條線掂到嘅站暫時都冇地方想去,睇下嚟緊有冇機會搭下#confuse#rabbit呢啲舊式電車好似幾得意#blink#rabbit



本來諗住去試下附近嘅一間孟加拉咖喱#haha#rabbit點知撞正佢今日又唔開#trauma#rabbit算數,反正尋日食完晏行街嗰陣都有幾間餐廳想試,今日就去其中一間試下#clap#rabbit




天丼てんや係一間食天婦羅嘅大型連鎖店,呢幾年嚟日本都好少食到天婦羅,今次難得有就近嘅分店,入去試下先#blink#rabbit



嗌咩食好呢#confuse#rabbitmenu左邊呢個秋天丼好似幾豐富幾多嘢食,不過唔肯定天婦羅下面有冇飯,嗌下面嗰個連埋細蕎麥麵嘅set好似穩陣啲#blink#rabbit

  

店員一擺上枱嗰陣有少少俾個份量嚇親#realized#dog天婦羅足料不突止,下面仲有大概半碗飯,連埋個細蕎麥麵,有少少擔心食唔晒#@_@#dog

不過都係食咗先講啦#medicine#mouse天婦羅魚好好咬口,同埋唔係好似香港嗰種咁粉多過餡,食落去你會覺得係食緊啲食材嘅味道:




雖然份量唔細,但食下食下就唔覺得有咁多,最後完食#yea#mouse多謝款待#pray#mouse


(食完飯又喺附近逛下,日本有呢啲街邊嘅迷你倉,$6xx一個月有大約32呎#oh#即係大約半個書房嘅size#think#lm2?咁又幾划算#clap#rabbit

跟住又夠鐘落秋葉原打卡返工#free#pig

今日介紹一位新人俾大家認識,佢係因為憧憬三上悠亞所以入行,可能因為咁所以佢改個藝名都係用O上悠O#mock#pig呢個新人叫做村上悠華:)


(SSIS-853 新人NO.1 STYLE 村上悠華 AVデビュー)

片商S1俾咗佢一個稱號叫「村神」,我後來聽返嚟係因為最近日本棒球界有個好出名嘅球員叫村上頌樹,花名就係村神,所以村上悠華就用呢個名嚟偷下熱度#confuse#rabbit

20歲,有一對我望落應該唔止咁細,相當唔錯嘅E Cup美乳#clap#rabbit算係最近S1比較亮眼嘅新人之一,今日嘅event喺賣飛當日就完售(50人),似乎大家都幾睇好佢#haha#rabbit

    

今日著嘅係一套酥胸半露嘅女僕裝,佢自己都知自己嘅賣點,少不免有啲拉低少少件衫嘅香豔鏡頭#smile2#rabbit






(佢本人都相當識玩,嗰日喺Twitter Po文寫嘅就係「主人你嘅order就係我嗎?」)

傾計嗰陣:

#:)#cow: 村上小姐你好,今日第一次見到你,覺得你好適合女僕裝。
:):真係嘅?多謝你。
#:)#cow: 同埋村上小姐個氣場好特別,好少喺其他新人女優身上揾到。
:): 哈哈,你真係識講笑#mock#pig
#:)#cow: 是咁的,其實小弟我自己一直都係S1口交女僕企劃嘅忠實FANS#bye#cow如果村上小姐有機會嘅請你一定要拍呢個企劃俾大家#sorry#cow
:): 好吖:)我會努力:)

如果識日文嘅話,喺event度可唔可以同女優傾得稍為deep啲呢?我覺得係睇你講嘅尺度,令到女優本人有冇唔舒服嘅感覺,因為有啲敏感啲嘅女優可能會覺得你係性騷擾緊佢,所以大家如果驚出事嘅,就最好唔好用呢個開話題#sad#cow

  

簽名嗰陣我有問村上悠華有冇啲推介嘅餐廳俾我,之後佢俾咗一間壽喜燒嘅餐廳名我,我落樓一check先睇到晚餐至少要20000羊先落到樓#realized#dog睇嚟呢條囡平時食開啲餐廳都唔簡單#@_@#dog

晏晝去食好似平好多#think#lm2都係揾日晏晝去試下好啲#like2#tiger


(多謝你嚟!我會為咗拍女僕作品繼續努力,請去試下我推介嘅壽喜燒!希望下次有機會再見到你! by 村上悠華)

是日靚晚又要回歸其實毒撚一個更開心,於是就㩒下日比谷線沿線有啲咩適合一個人嘅餐廳#it1#dog最後喺八丁堀站附近揾到一間望落唔錯嘅炭火燒烤串燒店:




(元祖やきとり串八珍 八丁堀店 東京都中央区八丁堀3-23-1)

係一間細細間嘅普通串燒鋪,店長連埋店員夾埋都係得兩個人,鋪頭入面冇好重嘅炭火味,坐得好舒適#:)#cow



店員喺坐低冇耐就俾咗一盤蘿蔔泥,上網睇好似係用嚟食到咁上下攞嚟漱口,喺食第二味菜之前用#oh#tiger有冇識食嘅巴絲打講解下係咪真係咁用#hello#tiger


 

嗌嘅係喺店長推介menu入面嘅ズーランシシカバブー,係用孜然粉調味嘅三串串燒:



(試下連埋蘿蔔泥一齊食先#happy#tiger又幾好食#slap#tiger

當然係唔夠食啦,所以再嗌多串煙肉蕃茄仔、一兜柚子汁雞皮、一串燒雞翼#cooking#pig

 


然後間唔中又欣賞下店長炭火燒嘅手勢:

 

最後埋單係2574円,即係港紙$130左右,價錢合理:)


沒有留言:

張貼留言