(AV女優訪問翻譯) 從回憶中綻放鮮花,山岸逢花出道5週年專訪

對性愛有純潔嘅好奇心,擁有體諒對方嘅一顆慈愛之心,女神山岸逢花,談及五年嘅成長經歷裏面冇改變過嘅地方,喺新作入面乳頭仲被重新開發,係一個必睇嘅訪問!

迎接出道五週年嘅山岸逢花,一齊嚟睇下佢喺呢一年裏面感到有趣嘅地方。



不斷湧出呢五年咁耐以嚟嘅回憶、喺現場能夠投入心情做愛嘅喜悅、「乳頭再開發」嘅意思、貫穿山岸逢花作為AV女優嘅「對肉棒嘅執著同擁有一顆慈愛嘅心」,一個又一個令人難以忘懷嘅興奮故事,千析唔好錯過!



:)= 記者
#:)#tiger= 山岸

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1228550/

- - - - -

五年以嚟超過60套作品!



:):山岸小姐!首先恭喜你出道五週年!
#:)#tiger:多謝你!

:):呢五年有冇話覺得太長,定係太短?
#:)#tiger:太短太快喇!「吓!咁就五年#nlhg#tiger?」有咁樣嘅感覺,因為每個月都會定期拍攝一套作品,所以基本上係超過60套,原來已經拍咗咁多!

:):由數量上嚟睇真係相當多呢。
#:)#tiger:所以雖然冇乜實則嘅感覺,但都切實咁感覺到已經過咗五年#lihkg2#tiger

:):我地FANZA NEWS呢邊每年定期都會同山岸小姐做採訪,今次想聽下山岸小姐喺過去呢一年拍攝作品入面嘅回憶!四週年紀念嘅時候曾經拍攝過一套純愛題材嘅作品。


PRED-314 4周年記念 逢花が好きだ 山岸逢花と新婚同棲生活 朝起きたら隣に逢花がいて一緒に散歩して笑い合ってお風呂入ってセックスしまくる何気ない日常とピュアで淫らな記録
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00314/


#:)#tiger:已經係一年前嘅作品了。

:):然後仲有呢一套令人留意嘅作品,係喺呢段嚴峻時期拍攝嘅一套3人共演稀有企劃。


PRED-367 痴女3姉妹の執事になって365日痴女られ中出しさせられ続けているボク。-プレミアム専属ハーレムSPECIAL- 希島あいり 山岸逢花 星奈あい
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00367/

#:)#cow:係吖,拍攝呢套作品之前有喺VR嗰邊拍過一次痴女三姊妹嘅作品,今次用2D版能夠再一次共演,係一個upgrade咗嘅作品!
同希島あいり(希島愛里)一齊都係惠比壽麝香葡萄嘅成員,雖然對方係姐姐,但都有一啲天然嘅地方,好可愛,另外同星奈あい(星奈愛)之前都有共演過。


PRED-162 祝!デビュー2周年 美しすぎるレズ解禁!! 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00162/

:):當時嘅題材係Les嘅企劃。
#:)#tiger:講得冇錯,自從嗰次之後都冇再見過面,隔咗三年再合作其實好緊張,開始roll機之前有傾過啲「最近呢排點吖?」嘅話題,星奈愛都係一貫咁溫柔!好開心可以再見到佢。而且呢一套3人嘅共演,咁啱得咁橋,我地3個個名都係有「あい」喺裏面,可能係命運嘅安排嚟。

:):希島あいり、山岸逢花(あいか)、星奈あい,真係!三個人都有「あい」喺裏面!
#:)#tiger:係吖可!同埋本身Premium唔多專屬女優,我好少有機會可以同其他女優共演,所以今次可以拍攝到呢套咁稀有嘅作品真係好開心!可以繼續做 Premium嘅專屬女優真係太好了!



:):喺而家呢段時期真係好難實現到多人拍攝,我諗山岸小姐起碼有兩年嘅時間冇參與過呢啲多人數嘅演出,山岸小姐有冇好懷念、好想挑戰、好想試下拍呢類作品嘅感覺呢?
#:)#tiger:有吖#champagne#tiger以前有好多超過10個人以上一齊啪啪啪嘅作品,我好懷念呢類有少少唔現實嘅企劃題材。

:):呵呵呵,真係諗起都興奮。
#:)#tiger:男人一多就自然會有種好多人參加嘅感覺,同埋肉棒一多起上嚟,可以做嘅野又會增加咗好多,會有一種開party嘅感覺!

:):Party就係開心!

唔知大家有冇注意到,但係每次同男優嘅攻防戰其實都好開心!



#:)#tiger:最近好多作品都係一對一嘅拍攝,好似同無性生活嘅丈夫重新開始嘅企劃,增加咗好多呢啲好熱情做愛嘅作品。


PRED-376 もう一度、妻と愛し合う。倦怠期だった私達夫婦が久しぶりにSEXしたら…やっぱり、体の相性抜群で何度も、何度も、中出し求めて… 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00376/

:):多咗好多呢類要投入感情去做愛嘅企劃作品。
#:)#tiger:喺拍攝嗰一日入面,會去了解對方邊度舒服,全日都係投入呢一種心情咁做愛,可以好切實咁表現到兩個人嘅合拍性,我覺得呢一點好好!

:):去到拍攝後半段場景嘅時候,兩個演員會越嚟越合拍,最後就變成一段段燃燒嘅性愛。
#:)#tiger:冇錯!大家都知道對方舒服嘅地方,「你鐘意呢一度吖可 ?」會有咁樣嘅情況。



:):拍攝嘅時候,山岸小姐有冇一種直頭可以控制埋對方幾時射精嘅感覺?
#:)#tiger:「咁樣摸你會唔會想射吖?」,會用一種咁樣嘅表情嚟摸對方。

:):哦哦,呢一點真係要留意。
#:)#tiger:雖然唔知大家有冇留意到,但其實每次同男優嘅攻防戰我都好開心!

:):相反喺男優嘅角度,當男優聽到山岸小姐將自己舒服嘅地方同弱點,用對白台詞講咗出嚟之後,唔知會唔會有一種「死火!點解佢會知嘅@_@!?」嘅感覺。
#:)#tiger:我好鐘意同人kiss,一kiss嘅時候我就會捉著對方嘅心,等佢走唔出我五指山#glasses#tiger


一日自慰完3次之後,會喺度諗我今日到底做過啲咩呢

:):山岸小姐最近有幾套作品我都好鐘意,「逆兔女郎」、「婚禮之前」、仲有一套「撫平我嘅傷痛」,都拍得非常好。


PRED-351 わたしの疼きをだれか静めて… 誰と体を重ねても満たされない私は、今日も初めて出会った男と快楽だけの中出しセックスをする。 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00351/

#:)#tiger:呢幾套都係好純粹淨係做愛嘅作品。

:):山岸小姐喺入面表現出嗰種,雖然好想喺鐘意嘅人面前表現到好純情,但去到最後都係變成淫亂咁做愛,我睇到成個人都好興奮。
#:)#tiger:真係嘅!?好開心!好想俾觀眾感受到「我明白呢種感覺,我都有類似咁嘅心情。」,呢一啲都係我自己本人嘅性慾,我覺得大家都會有。

:):呵呵呵。



#:)#tiger:一日只有24小時,如果成日都做愛嘅話,會佔咗全日好多時間,結果就做唔到其他野。有時當我一日入面自慰咗3次之後,會喺度諗,我今日做過啲咩呢?

:):哈哈哈,但我覺得咁樣反而令到嗰一日嘅生活更加有意義。
#:)#tiger:我都覺得係,喺呢套作品入面,雖然我做野嘅時候好似好認真,但生活完全俾性慾征服咗,所以有可以同觀眾產生到共嗚嘅地方。


:):現實生活入面,山岸小姐又有冇試過想扮清純,但最後都係失敗嘅經歷呢?
#:)#tiger:有時當我對嗰個人有feel,嗰個感覺一嚟到嘅時候,我對佢嘅愛同想同佢做愛嘅心情就會連埋一齊,去到嗰一刻就會想即刻同佢搞野#fire#tiger

:):連扮純情嘅時間同機會都冇,一嚟就已經入咗嗰個mode。
#:)#tiger:冇錯!但有時我都會想同嗰個人認真咁交往落去,所以唔可以俾自己行咗去嗰個方向。

:):呢一種矛盾感都係山岸小姐可以同觀眾產生到共嗚嘅地方。
#:)#tiger:一邊諗著呢個心情一邊拍攝!結果就變成一個好單純好淫亂嘅女人!


好鐘意雙方係SP關係,但又唔影響大家生活嘅感覺

:):講下呢套「隨傳隨到嘅女人」,呢一套係同主角有SP關係嘅題材。


PRED-298 都合のイイ女 肉オナホ(逢花)エッロイ女に精飲&中出し放題 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00298/

#:)#tiger:但其實一開始都有一種拍拖小情侶嘅感覺。

:):漸漸就變成一個聽教聽話嘅女人。
#:)#tiger:有啲可惜,最後都係冇得發展落去,大家只係SP嘅關係#pcr#tiger



:):喺AV嘅世界,好少有大家會淨係得SP嘅關係,而唔會有上下分級嘅關係,好似作品入面呢種只有性慾關係嘅情況,又係好罕見。
#:)#tiger:係吖,但係呢種「只存在喺呢度嘅世界」一完咗,大家就回歸返自己嘅生活,唔會有任何影響,好直接了當,呢種感覺好好。

從來未試過著呢類咁可愛嘅衫


PRED-395 コスプレ風俗通いを知って嫉妬した幼なじみに逆バニーetcで10発以上ヌカれまくったボク。 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00395/

:):跟著請山岸小姐同我地講下5月嘅新作,「逆兔女郎」嘅企劃。
#:)#tiger:我覺得cosplay同我唔係好夾#punchbag#tiger唔知大家又覺得點呢?

:):山岸小姐係覺得有種不安嘅心情?
#:)#tiger:我啱唔啱兔女郎呢?得唔得呢?不過如果對方想要嘅話,我都會做嘅!係用一個咁嘅心情去拍攝。



:):劇情上都好有趣,係因為山岸小姐發現咗男主角嗰張風俗店嘅印花卡,之後好嬲,於是就話既然你咁想去風俗嘅咁就等我嚟啦,係一個咁樣嘅展開。
#:)#tiger:冇錯吖,我覺得女主角係為咗令自己呢個青梅竹馬嘅朋友回頭而努力,想令到呢個朋友懸崖勒馬,又想令到佢開心,有一種咁樣嘅感覺。



:):哦哦!原來係咁!
#:)#tiger:所以我都係用一種妒忌嘅心情嚟演出,慢慢我都投入咗個角色,同件cosplay衫冇關係,我都變到好想好好咁服侍對方。

:):所以與其話係cosplay,不如話係入咗戲,成為咗一個想對方鐘意自己而不斷努力嘅女仔。
#:)#tiger:雖然係咁,但呢件兔女郎衫真係好不得了,我從來都冇著過呢類咁可愛嘅衫#sweat#tiger


:):除咗免女郎之外,仲有其他唔同嘅風俗環節,有唔同嘅風俗制服,有半套服務嘅,又有泡泡浴嘅。
#:)#tiger:風俗制服#happy#tiger我都同意。

(譯註:半套服務即係除咗插入之外前面咩都做齊哂。)

:):拍攝嘅時候有冇邊一幕覺得特別開心又或者舒服?
#:)#tiger:應該係玩lotion play嘅時候,全身都滑溜溜咁。

:):係喺呢一幕,「透視旗袍lotion sex」,有一種自然地淫亂嘅感覺,呢種感覺好難得。
#:)#tiger:冇錯!而且係非常好嘅感覺#like#tiger


第二日乳頭就變得好敏感,搞唔掂

#:)#tiger:吖,同埋呢套作品入面嘅男優,就係開發咗我乳頭嘅人。

:):乳頭開發!?
#:)#tiger:之前曾經拍過一套同乳頭有關嘅同居題材作品。



#:)#tiger:喺嗰一日入面我地兩個人都不斷刺激對方嘅乳頭,甚至搞到有少少痛#pcr#tiger

:):捽到皮都甩。
#:)#tiger:不過嗰種痛又有少少「快樂」嘅元素喺入面,拍攝完嘅第二日乳頭就變得好敏感,搞唔掂。

:):仲要一直都醫唔好。
#:)#tiger:開始諗返起嗰時啲回憶... 不過都唔關套作品事#happy#tiger


:):以一個隱藏彩蛋咁睇,能夠搵到玩弄乳頭令到山岸小姐變得舒服呢一個新招數,都係一件值得高興嘅事。
#:)#tiger:哈哈,有一種乳頭再開發嘅感覺。

:):係咪直到嗰次之前乳頭都係冇咩感覺?
#:)#tiger:一直都唔太敏感。

:):一個人自慰嘅時候都只係會搞下面?
#:)#tiger:係吖,所以自從拍完呢套同居生活之後,又開發咗多一個敏感帶。


作為AV女優最重要嘅,係對肉棒嘅執著,同有一顆慈愛嘅心

:):山岸小姐喺過去呢一年有冇一啲新嘅願望,又或者發掘到一啲新嘅興奮刺激點呢?
#:)#tiger:有吖,「M男屋企人肉速遞」,呢一套係真實喺一個素人嘅屋企入面拍攝,非常之好玩。


PRED-331 M男クンのお家(ウチ)までデリバリー山岸逢花。
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00331/

#:)#tiger:去拜訪陌生人嘅屋企,仲同我講可以點玩都得,呢啲野正常嚟講都唔係咁易做到,喺嗰個M男每日都生活緊嘅地方,我地喺唔同嘅位置做愛,搞到亂七八糟咁先返去,真係好開心!

:):做一個旁若無人嘅痴女,一定好開心。
#:)#tiger:冇錯,大家對於呢一套作品嘅評價都好好,導演係真咲南朋,做埋司機嘅工作,喺車入面傾計嘅對話都有收錄埋。「作為AV女優最重要嘅,係對肉棒嘅執著,同有一顆慈愛嘅心。」,我講咗一句咁樣嘅說話,喺嗰一刻我先發現,原來自己一直都係咁諗。



:):自己講出嚟嘅時候先至發現到。
#:)#tiger:「對肉棒嘅執著,有一顆慈愛嘅心。」,係喺拍攝第三套作品嘅時候,赤井彗星導演同我講嘅說話,當時佢同我講,「舔肉棒嘅時候覺得你好開心,好犀利。」,跟著工作人員就話,「有一顆慈愛嘅心,呢一樣野好重要。」。自此之後呢句說話就成為咗我嘅座右銘,幾年後嘅今日我好直接就講出咗「慈愛」呢個字,呢五年嚟我覺得我一直都冇改變過呢份心情。

:):一直保持著對肉棒嘅執著,同有一顆慈愛嘅心,山岸小姐簡直就係女神!
#:)#tiger:係真唔係吖#happy#tiger

:):用一顆慈愛嘅心去虐待一班尖叫嘅M男。
#:)#tiger:冇錯,因為我都係M底,所以理解到佢地想俾人玩弄嘅心情。


:):以拍攝嘅節奏嘅講,係咪將玩弄同被玩弄,兩種角色交替嚟演會比較好呢?
#:)#tiger:都應該係,幾年前喺Twitter上面搞過「想喺山岸逢花嘅作品入面睇到S定係M」嘅投票,最後結果係各佔一半。自從嗰時之後,淩辱嘅劇情片、同埋被玩弄嘅作品題材,呢啲S同M嘅作品就開始各自佔咗一半嘅比例。

:):兩樣都係咁開心。
#:)#tiger:都係咁開心!不過自從第三年開始玩弄對手嘅作品增加咗之後,發現做痴女都好開心,見到男人舒服嘅話自己嘅心情都會變好。

:):不愧係有慈愛之心嘅逢花女神。


雖然展現出開朗純潔性慾嘅一面,但山岸小姐心底裏都係有一顆慈愛之心,我都開始明白到山岸逢花呢個人嘅魅力。
喺後篇嘅訪問,M底嘅山岸小姐會講述拍攝痴女AV嘅興奮同喜悅,敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

嚟到第五年終於領悟到劇情片魅力嘅山岸逢花,仲有好多想做嘅野,未來一定係超活躍!另外仲會提到羞恥嘅性癖小故事,今次係一個有趣嘅訪問。



喺劇情片裏面投入感情,進入激情性愛嘅世界。
妒忌嗰啲可以享受被插菊花嘅男優,太可惡了!
第6年嘅山岸逢花,令人充滿期待!

喺劇情片嘅拍攝當中,領略到投入感情之後嘅性愛樂趣;對於無法預測嘅紀錄片企劃充滿好奇心;貫穿山岸逢花作為AV女優宗旨嘅「對肉棒嘅執著,擁有一顆慈愛嘅心」;另外仲有羞恥嘅私生活小秘密,一齊嚟睇睇。



:)= 記者
#:)#tiger= 山岸

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1229005/

- - - - -
當投入咗感情之後,喺要怕醜嘅時候真係會怕醜



:):除咗一啲典型嘅一攻一守模式嘅企劃之外,山岸小姐最近都有一啲互flirt系列嘅作品,仲有一啲比較虐心嘅題材,例如前篇有提到嘅「婚禮之前」。
#:)#tiger:呢一套係朝霧淨導演嘅作品,有「限期時間前」呢一個元素喺度,真係好虐心。


PRED-388 人妻になってしまう幼馴染の逢花と僕は、互いの想いに気づいて何度も中出ししてしまった結婚式直前の三日間。 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00388/

:):同下下都要攞你命嗰種攻守模式唔同,今次係一個互相需要對方嘅感情關係。
#:)#tiger:劇情係講述我本身有一個青梅竹馬嘅好朋友,後來我喺大城市入面識到另一半,但其實我一直都好鐘意嗰個青梅竹馬,只係冇勇氣同佢表白,之後當我同另一半返去鄉下嘅時候...

:):係一個有設定嘅故事。
#:)#tiger:同呢一個青梅竹馬,有一種唔駛講出口但大家都知對方心意嘅連繫,可惜大家都因為種種原因唔可以喺埋一齊。



:):原來係咁,有種淡淡嘅悲傷感覺。
#:)#tiger:可能就係因為係青梅竹馬,所以大家先係最互相理解嘅人。

:):解釋咗呢個設定之後就更加了解呢個故事,我記得有一幕係山岸小姐喺露台敲窗然後走入房嘅場景。
#:)#tiger:係一種大家都好隨意,唔會在乎呢啲小細節嘅輕鬆關係。

:):山岸小姐難得有咁生活感嘅演出,我作為觀眾都睇得好開心。
#:)#tiger:哈哈,個感覺真係幾好!雖然現實中冇試過,但唔知點解都感受到青春嘅感覺,有機會嘅我都想試一次!



:):喺一個咁樣嘅設定之下嘅性愛,一定係乾柴烈火燒到啪啪聲,正正就係最容易俾觀眾了解,而又可以令人有性興奮嘅方向。
#:)#tiger:拍攝嘅時候投放咗好多感情入去,喺要怕醜嘅時候我真係覺得好怕醜,第一次全裸俾對方睇到自己身體嘅時候真係有嗰種好怕醜嘅心情,拍到最後嘅時候我真係差啲就喊咗出嚟,用一個好複雜嘅心情嚟做愛。

:):呢次係咪都係山岸小姐第一次著婚紗?
#:)#tiger:之前有試過一次,喺一個超性感嘅Cosplay企劃題材,同時仲係「吞精解禁」。


PRED-075 祝!デビュー1周年 ごっくん解禁Special 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00075/

:):當時係一個性感Cosplay嘅設定,今次喺劇情片入面著起婚紗嘅感覺又有咩唔同呢?想聽到山岸小姐講啲會令人心動嘅回應,特登幫各位FANS問一問。
#:)#tiger:淨係覺得「好重吖」咁。

:):講緊個重量!
#:)#tiger:一邊諗著「件婚紗好重吖」一邊著上身,拍攝嗰陣時窗外面射入嚟嘅陽光好靚,有一種好神聖嘅感覺。當時青梅竹馬一打開門就見到呢個場景,所以我都有少少難過嘅心情喺裏面#sad#tiger應該同正常嘅感覺唔同。


:):咁又係,唔可以好似普通嘅新娘咁,唔只得高興嘅心情,仲有其他情緒匯聚喺一齊,係一個複雜嘅場景。
#:)#tiger:如果係普通咁著嘅話一定會好開心,希望之後係用同丈夫一齊用培育愛嘅心情嚟著婚紗#like#tiger今次因為呢一套劇情片嘅設定,令到個感覺好奇怪,所以係一件悲傷嘅婚紗。

:):真係悲傷呢。
#:)#tiger:我有同導演研究過點樣表達嗰種情感,所以今次係同以前嘅劇情片完全唔同層次嘅一次演繹。



:):喺AV入面有設定係好常見嘅事,但好少可以拍得咁好。
#:)#tiger:好似係一套AV電影咁,但同時又係一套劇情片!

:):同時仲有好多外景鏡頭。
#:)#tiger:冇錯,我仲有著校服嘅場景,仲有同男主角一齊坐單車。

如果有人叫我「唔俾高潮吖」嘅話,我真係會即刻高潮俾佢睇。

:):之前喺寫FANZA月刊評論嘅時候,睇咗山岸小姐演出過「逆搭訕」主題嘅作品。
#:)#tiger:多謝你有留意,你覺得點?


PRED-344 山岸逢花と逆ナン痴女られデート 始発が来るまで、中出し&男潮エロ汁搾り取られて…
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00344/

:):我自己都好鐘意呢種偷偷地做咸濕野嘅感覺,好似呢啲偷偷地喺車庫入面口交,仲要揸實拳頭擺埋YES手勢。
#:)#tiger:(拍手)真係嘅!?我都覺得好正!靜靜雞入去車庫之後,一邊聽著對方喺度「吓?吓?」,一邊拉低佢條褲就幫佢含,相當好玩,好似整蠱緊佢咁,喺一個咁黑又聽唔清楚做緊咩嘅情況下做呢啲野,有一種莫名嘅興奮!


:):山岸小姐當時一定係玩得好開心。
#:)#tiger:當時個環境真係好黑,有一種密室嘅感覺,係一個只有我地兩個人嘅世界,我feel到我仲濕過平時#lihkg2#tiger

:):喺以前嘅訪問裏面,我記得你講過鐘意呢啲秘密嘅關係同隱敞嘅地方。
#:)#tiger:冇錯,我好鐘意忍著唔出聲嗰種感覺,應該係話我鐘意呢種「忍著唔叫」嘅玩法。

:):山岸小姐鐘意一邊俾人叫「忍著唔好出聲」,一邊又係咁想嗌出聲。
#:)#tiger:係吖!當我俾對方叫著「唔好出聲」嘅時候,我真係好想忍著唔好叫出嚟,有一種俾人限制著自己嘅感覺,我鐘意咁樣玩。雖然個過程有啲辛苦,但我又鐘意呢種反抗唔到嘅感覺。



:):原來係咁,有少少M底傾向嘅感覺。
#:)#tiger:我超鐘意咁樣,會搞到我勁high。

:):一邊俾人話「嗱唔俾高潮吖」,一邊俾人搞。
#:)#tiger:如果俾人咁樣話我嘅話,我真係會即刻高潮俾佢睇。

:):調返轉又有冇試過對啲M男咁樣做過?
#:)#tiger:冇乜呢個機會,有機會嘅我都想搵次試下!

:):似乎山岸小姐學到個新招對付呢啲M男!
#:)#tiger:我會叫佢地「唔準叫出聲」#glasses#tiger

:):好期待山岸小姐嚟緊嘅痴女play!


好有趣,如果我鬆開我個腦其中一粒螺絲嘅話,我就變咗另一個人

:):過去呢一年山岸小姐嘅作品有一個趨勢,一係就「悲傷到爆嘅場景」,一係就「擺脫既往設定嘅女性」,走向咗兩極化,但你自己想唔想嘗試拍返一啲令人心動嘅故事呢?
#:)#tiger:想吖!其實我好少講我想拍邊啲邊啲作品,但自自然然就向咗呢兩個方向走。本身朝霧淨導演都係專門拍攝劇情片嘅導演,我自己都經常睇佢同川上奈々美(川上奈奈美)拍嘅作品,所以可以同佢合作我真係好開心。

:):原來係一直都好關注嘅導演嚟。
#:)#tiger:佢嘅作品有種現實嘅感覺,係充滿感情嘅劇情片,一開始我仲覺得自己演唔嚟。



:):本身以為自己搞唔掂。
#:)#tiger:冇錯,但自從出演過舞台劇、小品電影、情色電影之後,我開始理解到好多劇本,慢慢呢種唔擅長嘅感覺就消失咗#like2#tiger

:):喺挑戰劇情片嘅過程,將設定入面嘅感情加入去性愛嘅時候,出嚟嘅感覺又會唔同。
#:)#tiger:好難得可以咁樣演,而且感覺好新鮮,做嘅時候可以投入埋自己嘅心情。會問自己「我而家係咪真係淨係嚟做愛呢?」

:):「淨係嚟做愛」[sosad]



#:)#tiger:呢一種情感爆發系列嘅作品,有一種「呢啲先係AV」嘅感覺,有一種粗糙感,會睇到人留哂口水,睇著佢地係咁不斷做愛,最後變成一個淫蕩嘅女人,有一種「我唔係我自己」嘅樂趣喺裏面,好似鬆開咗我個腦入面一粒螺絲咁。

:):真係幾有趣,一般人唔會以呢種螺絲鬆開咗嘅狀態嚟做愛。
#:)#tiger:係!我覺得喺呢啲moment AV女優先至可以盡情咁釋放佢地嘅性慾。

(譯註:鬆螺絲呢個比喻有啲難明。)

:):但都要你有一個可以接受到你呢一點嘅對手。
#:)#tiger:基本上,你要同對方建立一個咁樣形式嘅關係,所以我覺得好開心,可以喺拍AV嘅過程當中做到呢啲野。

:):作為一個AV女優覺得最開心嘅,莫過於可以演出呢種設定相當出色嘅作品。
#:)#tiger:係吖!如果唔係AV女優嘅話真係冇可能做到,就好似潮吹咁,因為我唔係幾噴得,所以我見到人噴嘅話我都會覺得「嘩好勁吖!」咁。


對著被插菊花嘅男優講「有咁舒服咩?你就好啦!」

:):講一講新嘅企劃,感覺上有唔少企劃都係由山岸小姐起咗個頭,然後其他女優先開始拍。
#:)#tiger:冇啲咁嘅事#nlhg#tiger

:):唔係唔係,我覺得係片商對山岸小姐好有信心,因為係你所以先至成立到呢啲新企劃。
#:)#tiger:咁樣講都可能係嘅,有啲仲係其他系列嘅延續作品,好似「中出不倫溫泉」咁。


PRED-271 愛人(逢花)と温泉中出し不倫 妻が出張で不在の二日間 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00271

:):山岸小姐平時係點樣應付一啲自己睇唔明嘅企劃,然後去開始進行拍攝嘅呢?
#:)#tiger:我冇乜點諗過呢個問題... 不過如果嗰個系列有先例嘅話,不知不覺間就會跟隨咗舊有嘅模式,所以都係唔好了解咁多比較好#happy#tiger



:):如果嗰個系列以前有人拍過,會唔會去睇返嗰啲以前嘅作品?
#:)#tiger:為咗確認一下會去睇下trailer,但唔會睇哂成套。

:):然後到時就會按照自己嘅方式嚟演。
#:)#tiger:不過我有睇嗰啲插菊花play嘅作品!係我從來都未試過嘅玩法!

:):一定點都會有啲題材係山岸小姐試都未試過,呢套係由真咲南朋監製嘅作品,喺6月發售。


PRED-402 5周年記念作品 綺麗なお姉さんが導くいつもの射精を超えるメスイキの世界 精子がドピュドピュ絶頂ところてん&女子みたいにビクビク痙攣ドライオーガズムに出会う 山岸逢花
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=pred00402/

:):呢種插菊花嘅play,我估就算係去到山岸小姐呢個級數都應該唔多了解?
#:)#tiger:我淨係聽過個名,但中間嘅「程序」我唔係幾清楚。

:):用到「程序」呢個字。
#:)#tiger:一開始我係唔識要點樣做,諗著一路做一路學,一開始嗰個男優就係第一次俾我儲呢啲插菊花經驗嘅人,基本上個男優一直都係好舒服咁嘅表情,反應又好到乜咁,搞到我都好開心,玩完一次又一次,不過我自己體感上就唔覺得有咩咁特別。



:):竟然係咁?
#:)#tiger:平時玩騎乘位嘅時候,因為我本身都已經好識得郁條腰,所以喺呢度玩起上嚟同平時條腰冇咩分別。

:):哈哈哈,具體啲嚟講,係要用支假鳩同震動去刺激男性嘅肛門。
#:)#tiger:對於男性嚟講,係同平時做愛完全唔同嘅感覺嚟!雖然我唔知嗰種感覺係點,但睇反應真係完全係另一個世界!


:):原來係咁!
#:)#tiger:有人同我講過,話如果男人俾人插菊花嘅話,會表現到好似個女人咁。我做緊嘅時候我覺得佢講得好啱,個反應真係完全唔同!我心諗:「有咁舒服咩?你就好啦~!」

:):哈哈哈哈!
#:)#tiger:不過「你就好啦~」都係諗下啫,最後都係冇講到。

:):所以山岸小姐會觀察著對方嘅反應,如果反應好嘅就會玩得再激啲。
#:)#tiger:係,我條腰一直都冇停過,好似感受緊做男性嘅角色咁!



:):有冇種想加支肉棒俾自己嘅感覺?
#:)#tiger:想裝一支,想試下用肉棒射精係咩感覺。

:):吓#ng#
#:)#tiger:嗰種磨擦龜頭嘅感覺就好似捽緊陰核咁,只係一粒大咗好多嘅陰核,我覺得會好有趣!


紀錄片形式嘅作品好多都係由自己操刀,壓力好大,但我都好想做!

:):講完咁多呢啲咸咸濕濕嘅話題,而家想聽下山岸小姐對於第6年嘅目標。
#:)#tiger:想唔按著劇本嚟演,喺作品入面可以好好咁做自己想做嘅野,可以演到有自己嘅味道!

:):想喺作品入面加入啲乜野,令到套作品有「山岸逢花嘅味道」呢?
#:)#tiger:好似頭先講過嘅M男作品咁,想玩多啲呢啲逆搭訕,呢類紀錄片形式嘅作品會有好多由我發揮嘅部分,對我嚟講好大壓力,但我都好想做!不過呢類紀錄片會因為我同男優嘅表現,喺內容上會有好大分別,我都唔知最後會唔會有人買#happy#tiger



:):睇起嚟幾有趣。
#:)#tiger:喺出外景嘅作品入面,我想拍一套可以表現到山岸逢花性格嘅作品,最近好流行兩日一夜嘅外景企劃!好似拍一日拖咁!

:):係嗰啲出去過一晚夜嘅題材。
#:)#tiger:我尋日同製作人嗰邊見面傾計,講起忍著唔出聲呢個系列,「加入呢個唔出得聲嘅元素都可以,不過係由山岸你去做唔出得聲嗰個喎!」,佢咁樣同我講!我覺得咁樣超正!我又想拍呢啲拍拖系列,又想試下呢啲唔出得聲嘅玩法,想拍呢啲情景!

:):山岸逢花嘅性格、唔出得聲嘅玩法、拍一日拖嘅題材。
#:)#tiger:好想拍~

:):跟著山岸小姐一手將男優拉入去車庫,即刻開佢波。
#:)#tiger:然後喺車入面玩「唔好出聲」#happy#tiger


我覺得山岸逢花嘅魅力,係擁有「普普通通嘅大姐姐」該有嘅性慾,一邊好好享受自己投放嘅感情,一邊向著AV女優嘅工作前進嘅姿態。
充滿魅力嘅一位女性,實在令人好難唔留意著山岸逢花!


沒有留言:

張貼留言