(AV 幻想劇) 集合啦!女優同學會! 第二季 Chapter. 1 保健室的黑色絲襪

大家好:)我係新東寶#bye#rabbit


話說尋晚就喺講故台出咗一篇以前寫落嘅故仔「集合啦!AV女優同學會!」嘅第二季,不過反應好似冇預期中咁好#confuse#rabbit睇嚟而家對於甜故嘅追求同標準又同以前唔同咗#confuse#rabbit

點諗都係有啲唔忿氣#emo#rabbit於是我決定呢一季繼續整雙版本,除咗講故台嘅老少咸宜版之外,成人台再出一個cap圖版#orange#rabbit呢個農曆新年我要榨乾哂大家啲性慾出嚟#orange#rabbit

內容上基本上兩邊唔會有分別,但有得睇住啲cap圖應該會好feel好多,大家睇完都不妨俾啲意見我#hear#rabbit我會虛心受教#hear#rabbit

兔年一齊AV Assemble!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

第二季開始之前先同大家好簡單咁複述一下幾個主要角色嘅背景設定:

男主角:

連仔
- 即係你本人,就讀於日本國內一間出名嘅私立高中,係校內出哂名嘅公子哥兒,有錢富二代,床上技巧高超,囡囡同你做過都樂而忘返,其餘嗰啲好似生得幾高同屋企廚房幾大就由你自己補充,鐘意點加就點加。




女主角:

阿橋
- 以橋本有菜為參考原型,同你讀同一間私立高中,係校內數一數二嘅校花,亦係一位兼職model
- 喺學校入面經常同你出雙入對,全校都知道你地嘅情侶關係;一直都沉迷於你嘅床技,學校嘅每一個角落都可以係你地嘅性愛戰場,放學之後仲會去時鐘酒店開房
- 同你一齊除咗因為你喺床上面滿足到佢之外,阿橋亦都唔會放過要你駛錢喺佢身上嘅機會,但你基本上係無限金錢
- 同時,阿橋亦都有喺出面接客,但佢聲稱只係做普通嘅PTGF,冇同啲客上床
- 阿橋喺出面有一個冇你咁有錢嘅另一個富二代男朋友,佢聲稱同嗰個人一齊只係為咗呃哂佢啲錢,信不信由你



坂道
- 以miru(前名坂道美琉) 為參考原型,上個月啱啱由另一個縣轉校嚟嘅轉校生
- 小惡魔型偶像美少女,外表純潔無瑕,但內裏其實係對性愛有超級大需要,喺做到最投入嘅時候會想你嗌佢做「坂坂」嘅一個奇怪美少女
- 聲稱係因為聽到你嘅床上事蹟先至轉校嚟呢度讀,轉校嚟嘅第一日就半推半就咁同咗你喺課室度大戰咗二百回合
- 自此之後佢對於你嘅肉棒有一種中毒性嘅沉迷,聲稱你係同佢做過嘅人入面,令到佢最好feel嘅一個
- 對你有好感,但一直都冇其他表示



檸檬
- 以涼森玲夢為參考原型,就讀縣入面另一間平民高中,家境清貧,需要出嚟打工幫補家計
- 係你喺校外嘅女朋友,性格溫柔體貼無微不至,信哂你所講嘅每一句說話,對你呢個男朋友100%信任
- 唔清楚你屋企嘅底細,以為你家境都係同佢差唔多,每次見到你駛錢喺佢身上就心痛;而你驚同佢坦白身份會嚇親佢,所以一直隱瞞你嘅家境
- 喺床上面經你開發之後已經變得極度主動,會遵從你每一個要求,對你一心一意死心塌地
- 你對檸檬一直都有少少內疚,但大部分時間都係俾肉棒控制咗大腦,同其他囡囡做咗先再算



以上嘅設定用嚟俾大家喺睇呢兩季嘅時候可以更加投入#:)#cow至於其他出現嘅女仔就係配角嚟,唔搞咁多複雜設定,大家又係自己腦補一下#sad#cow鐘意加咩就加咩#sad#cow

好,準備好就開波#grab#cow

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「喂喂…喂喂…起身喇…仲訓…」

喺雙人床上面既我矇矓打開雙眼,映入眼簾既係阿橋一對水汪汪既大眼,正喺度托著頭注視著我既睡顏。

早上既陽光穿過薄紗窗簾照射入房間,係我同阿橋最熟悉不過既時鐘酒店套房,我捽一捽雙眼,伸一伸懶腰,將身邊既美少女擁入懷裡。

「早晨…呵欠…今日唔駛返學,你唔想訓晏啲咩?」我同阿橋講。
「唔唔…平時返學慣咗呢個時間醒…一陣食啲野先再訓過。」阿橋對我甜笑。

阿橋稍為挪動一下身體,輕輕訓喺我胸膛,啱啱起身仍然未太清醒既腦袋先意識到,被竇入面係兩副赤裸裸既身體,阿橋一對大長腿交叉疊喺我兩腿之間,右手摟著我條腰,一對標準既C Cup雙乳緊貼著我既皮膚,火辣辣既身材無需透過親眼目擊,只係肌膚既觸碰同各處神經既傳遞,再透過腦內既幻想,都已經令我喺大清早精神為之一振。

我低頭望一望阿橋,佢好似一隻溫馴既小貓俯伏著,我忍唔著喺佢頭上錫咗一啖。

「嘻…好痕…一朝早人地未洗頭…你仲錫…」阿橋向上望著我,臉上掛著幸福既笑容。
「唔會吖,你污糟…我咪同你洗囉…全身都可以幫你洗。」我話。

話口未完,我空出嚟既左手已經順勢摸上阿橋雙乳,一手可以掌握既大小恰到好處,微微揸咗幾下己經feel到阿橋既乳頭開始隆起。

阿橋嘴唇半開,兩頰漸漸泛紅,雙腳不自主咁喺我兩腿之間磨蹭,最後停留喺我肉棒附近。阿橋用無辜既眼神望著我,用大脾輕輕咁挑逗啱啱訓醒嘅肉棒,肉棒感受到刺激開始慢慢充血。阿橋放開摟著我既右手,改為伸向下身握著我既肉棒輕輕套弄。

「做咩吖?尋晚仲未夠,未飽咩?」我一邊享受著阿橋既服待一邊講,手指不時輕輕撩動佢乳頭。
「嗯…咁尋晚飽啫…」阿橋由下而上望著我講。「…一朝早起身都要食早餐架。 」

我低頭錫向阿橋嘴唇,阿橋亦都歡迎我既morning kiss主動迎接,兩個人一邊交換口水,一邊為對方手淫愛撫,口水既交替聲不時穿插著阿橋微微既呻吟聲,一個美好既早上,就應該由咁樣開始。

「…做唔做吖?」阿橋望著我唔出聲做口型,咁樣比起直接出聲講更誘惑。

就喺我打算伸手喺床頭櫃攞condom既時候,阿橋個肚傳嚟一陣咕咕聲,打斷咗我既動作,我同阿橋對視一笑,輕輕蜻蜓點水錫咗一啖,阿橋就鬆開纏著我既雙手雙腳離開被竇。

「又話食早餐既?」我問。
「係吖…不過食完頭盤醫飽個肚先,」阿橋喺床邊搵著上身既校服,「一陣先再食。正。餐。」

阿橋全裸企喺窗邊,陽光打落佢婀娜多姿既身材,猶如一幅世界名畫,我望著眼前既美景,感嘆自己上世一定做咗好多好人好事,今世先投到呢個好胎,有錢又有囡,仲每個都喺床上面俾我馴服到貼貼服服。

「係喎,我有個表妹遲啲過嚟我度住幾日,到時不如同佢一齊出去玩咯!」阿橋一邊著起校服一邊講。
「表妹…?之前都冇聽你提過既?」
「冇同你講過咩?佢細我幾年…我地由細玩到大,」阿橋紮起頭上既馬尾。「都幾靚女架!又純品又乖。」
「哦#oh#…好吖好吖,到時出嚟一齊去玩囉。」我敷衍著講。
「我落去買野食先,你訓多陣先啦!」

阿橋揚一揚手上既銀包,當然係我個銀包,俾咗我一個甜笑,就出咗房門口。

阿橋個表妹…唔知會係一個咩人嚟呢#oh#


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Chapter 1. 保健室的黑色絲襪

「呼…有咩舒服得過食完飯訓晏教…」

週末同阿橋開完房之後,星期一我帶住半疲憊既身軀返學,正所謂休息是為了能夠同更多既囡囡搞野:)食完晏之後我借啲意話唔舒服,竄咗去保健室訓個晏教#sleep#cow

阿橋今日要出去代表學校傾合作,坂道又冇返學,課室冇人陪我玩,正好係休息既好時候。

推開保健室既大門,冇人喺度#oh#聽講最近保健老師換咗個新人,仲諗住過嚟睇下係咩人嚟,睇嚟係白行一趟#cn#

我隨手打開保健室既獨立病房,白雪雪既單人病床喺度向我招手,我毫不猶豫就訓咗上去,強烈既睡意侵襲而嚟,好快我就訓著咗。

唔知過咗幾耐,我被一段急速既腳步聲同開門聲嘈醒咗。

「連仔!」阿橋打開病房門行到床邊。「嚇死我喇,你係咪有咩唔舒服吖?」
「嗯…嗯…?」我捽一捽眼皮。「冇吖…我食完飯過嚟訓陣喳嘛…」
「嚇死我喇…一返到嚟學校啲同學就話你唔舒服去咗保健室…」阿橋擔心咁講。「我就即刻過嚟睇你喇…」

阿橋既關心令我心頭一暖,我摸住佢隻手,面上掛上一個令佢安心既微笑。

「冇事吖…我尋日先同你做足全日咁濟,邊有唔舒服啫?」我笑講。

阿橋一聽到我仲識得講笑,就輕輕打咗我一下,確認保健室冇其他人之後就摟住我。

「仲好講…今朝差啲唔知醒吖…條腰一起身又勁攰…」阿橋嘟住嘴。「下次都係著返睡衣先訓…你個衰人成日半夜摸到人濕哂…濕咗又訓唔到…」
「明明尋晚係你自己擒上嚟先架喎…」
「唔理你吖…一陣放學我要去食甜品補數。」
「好好好…你話點就點…」

我伸一伸懶腰,望一望眼前既阿橋,突然冒起一個念頭。

「喂喂…」我對阿橋講。「我地呢…係咪未試過喺保健室度搞野吖?」


阿橋貴為下任學生會會長人選,學校管理層當然對佢非常器重,再加上阿橋都係學校Top 3既校花,樣貌同身材都係一等一級數,所以任何校外既交流活動,學校高層都會帶埋佢出去。

而且,學校班咸濕佬仲會叫阿橋出去嗰時唔好著校服,以casual wear上陣,盡顯阿橋既身材優勢。阿橋話咁樣著又真係會傾得順利啲,我就純粹覺得只係同佢開會班人咸濕啫#ng#

好似今日咁,阿橋上身一件淺色裇衫加一件白色西裝褸,下身係一條白色既短身窄裙,再配上一對黑絲襪,一對修長既42吋大長腿表露無遺,平時睇慣阿橋既學生look, 今日有返少少成熟女人味。一訓醒晏教就大飽眼福,搞到我都忍唔住開聲撩下阿橋。

「保健室…又好似真係冇喎…」阿橋諗一諗,伏喺我心口上面撒嬌。
「咁…不如趁而家試下咯。」我同阿橋講。
「唔好啦…今日呢套衫好貴架…下次著校服先啦…」阿橋望一望身上既名牌子。
「但你今日著得好靚吖嘛…一起身就見到你咁索…叫我點忍啫…」我衰求住阿橋。「一係唔插都得啦…我地玩一陣啦…」

天下間既女仔冇一個可以抵擋得住呢類稱讚既說話,阿橋對住我甜一甜笑。

「一次架喳…下次要著校服先可以架。」阿橋跪喺床上面,開始一粒粒解開我啲衫鈕。「尋日仲唔夠飽咩?咸濕仔…淨係諗住搞野…」
「唔係淨係諗住搞野…我係淨係諗住搞你。」
「妖…好煩吖你…」阿橋解到最後一粒鈕扣,「快啲做完仲要返去上堂…你除咗件衫先啦…」


阿橋幫我除咗件校服,坐喺床上面伸直雙腳,一對黑絲包裹著嘅長腿非常誘人,阿橋大腿之間既底褲仲若隱若現,我忍唔住伸手摸上阿橋對長腿,黑絲嘅質感幼滑又舒服,我褲檔裏面既肉棒都忍唔住想出嚟透一透氣,同對黑絲做下按摩。

由上而下摸透哂,狎玩咗一陣阿橋對腳,阿橋都開始嚟料,臉紅紅咁除低身上件西裝褸,將對長腿搭喺我褲檔上面。仲用腳板開始隔住褲檔摩擦肉棒。

「做咩吖…咁快咁硬既…」阿橋望住我講。
「呢排少見你著黑絲嘛…」我享受住阿橋對腳既愛撫。
「正唔正吖?我都好耐冇著喇…平時學校又唔俾人著返學…買咗都好少著…」
「梗係正啦…以後多啲著…嗯…哇…正…咁樣好舒服…」
「唔得喎,我冇錢買咁多黑絲…」阿橋專登用腳落力搓多幾下。
「嗯…我買俾你都得…但你淨係可以著俾我睇架喳…」我話。
「你話㗎…咁我連我男朋友都唔俾睇…以後就淨係著俾你睇…」

阿橋唔會放過任何一個要我駛錢喺佢身上既機會,不過佢都好識做,識得唔會俾啲呢個話題影響到個氣氛,仲識得釣返我轉頭想我沉船沉勁啲,好彩我條精蟲仲未爬到上腦。

第一段熱身都熱到差唔多,阿橋主動解開我褲鏈除低條褲,肉棒破繭而出,阿橋熟練咁將肉棒握喺手中,開始套弄起嚟。


阿橋趴喺我赤裸既身軀上,一邊用手套弄住肉棒,另一邊就忙住同我濕吻打車輪。

就好似平時佢幫我口交嗰時咁,阿橋靈活既舌頭不斷同我既舌頭交纏互換唾液,交換口水既吱吱聲此起彼落,我同阿橋一早就已經相當暸解對方嘅身體,每一個動作都係咁有默契同啱哂節奏。

肉棒被阿橋摸咗一陣就已經進入狀態,同阿橋做過咁多次,佢已經清楚知道哂我既敏感位同刺激位,龜頭流出既前列腺液不斷隨住套弄肉棒既動作而沾上佢隻手,阿橋將手上既愛液抹喺我身上。

「好濕吖你今日…平時都冇流咁多…」阿橋將愛液當做潤滑液,用手指塗喺我乳頭上,開始挑逗起乳頭上嚟。
「平時你都…嗯…冇著黑絲…咁咪…冇好似咁囉…」我都開始舒服到有啲語無倫次。
「返學你想人點著黑絲喎…」阿橋低頭開始舔我既乳頭,我不由自主發出滿足既低吟聲。
「我唔理…吖…一陣買咗俾你…你就要以後…嗯…好舒服…都要著俾我睇…」

阿橋見我對黑絲既反應咁大,就改用其他玩法,訓喺我身邊,用大脾不斷來回磨蹭我既肉棒,黑絲既質感直接接觸肉棒,同平時阿橋用手幫我打飛機又係兩個世界既感覺。


呢個動作單單係視覺上已經夠剎食,阿橋望住我舒服既表情一臉自豪。

「你個樣…望落好似好舒服咁喎…」阿橋對住我講。「咁樣用對腳磨你,係咪好正吖?」
「你見我硬成咁…就知啦…」
「咁…如果咁樣整呢…?」

阿橋又轉玩法,改為跪坐喺我大脾上,將肉棒夾喺自己大脾中間,用大脾輕輕夾緊肉棒上下套弄起嚟。

基本上呢刻肉棒既感覺同插入小穴差唔多,兩邊既黑絲包裹住成支肉棒,不斷套弄既動作就好似想將精液都擠哂出嚟一樣,大脾夾緊既力度亦都同用手套弄既鬆緊感覺大大不同,而且夾緊既力度阿橋可以隨意控制,比起用手仲要舒服。

「哇…呢招…邊有男人頂得順…」我不禁要向女俠大叫饒命。
「嘻嘻…舒服吖呢?好正呢?」
「嗯嗯…舒服…好舒服…阿橋你真係好鬼勁…」
「不過咁樣郁好攰…你支野又咁鬼粗…」阿橋停止動作。「幫你含一陣吖。」


阿橋摸一摸一早已經濕透既龜頭,對我甜一甜笑,鬆開差唔多到射精邊緣既肉棒,跪喺我大腿中間,將粗壯既肉棒含入口中。

阿橋口交既功夫一早就已經被我訓練到專業級,靈活既舌頭就好似頭先同我打車輪嗰陣咁,上咗摩打咁將肉棒由上至下舔勻哂,必須重點照顧既龜頭當然都唔會放過,阿橋特登撥開兩邊頭髮,等我可以更加清晰地欣賞到佢幫我含嗰時既媚態,妖媚既眼神接觸簡直就係想攞咗我條命。

兩手握住肉棒底部,阿橋吸吮住龜頭不斷流出既愛液,用完手用完腳,今次用最舒服最溫暖既口腔套弄住肉棒,仲發出比頭先打車輪嗰時更加響亮既吱吱聲。望住眼前既學校校花,好多男同學嘅夢中女神,喺度咁賣力幫我口交,我心入面既征服感同優越感悠然而生,儲備既精液又開始上彈。

「啜啵...啜啵啜啵...啜啵...舒唔舒服吖...射出嚟等我接住...啜啵啜啵...幫你吞哂佢…」

再係咁落去肯定會提早繳械,阿橋望住我,一邊套弄住肉棒,一邊用條脷輕輕掃住龜頭底,等待著我發射一刻。

「唔得…今日唔想咁快射…」我捉住阿橋隻手停止佢動作。
「嗯?點解吖?射完出嚟…早啲返去上堂…」
「唔好咁快走住…俾我幫你舔一陣先。」

話音剛落,我示意阿橋將pat pat朝向我,將佢下半身拉向自己,將短裙向上一推,酒紅色既喱士T-back就呈現喺我眼前。


阿橋今日著嗰條黑絲襪褲冇包住成個屁股,黑絲只係遮住每邊屁股一半既範圍,中間一條紅色T-Back好似摩西分紅海咁樣喺兩邊屁股中間,阿橋豐滿既屁股夾住條T-Back,令人更加想入非非。

阿橋擰轉身望住我笑一笑,向旁邊拉開條T-Back,飽滿既小穴就咁樣展露喺我眼前,望唔夠三秒,阿橋就放手由得條T-Back彈返原位。

「先生...過咗免費時段…再睇就要收錢喇喎…」阿橋望住我一臉失望個樣講。
「我冇錢…但又想睇喎...咁可以點做吖…」我摸住阿橋屁股講。
「嗯...咁你舔濕我條T-Back先...我再考慮下俾唔俾你睇。」

阿橋將屁股移到我面上,我伸條脷出嚟開始隔住T-Back舔住佢既小穴,只係輕輕幾下已經聽到佢既呻吟聲,唔駛30秒佢就已經投降,伸隻手主動將T-Back拉開,俾我好好品嚐佢小穴既味道。

「直接舔吖...吖...好舒服...吖...舔多啲吖...好正...好正…吖…呢度…係吖就係呢度…」

阿橋既讚嘆聲同呻吟聲此起彼落,淨係啲清脆悅耳既呻吟聲都足以令全校男同學扯到恆哂,我伸手撥開阿橋既小陰唇,用手指撥弄住阿橋既陰核,阿橋既反應就更加大,基本上行過保健室出面既人都一定會聽到佢既呻吟。我同阿橋變成69嘅姿勢,示意阿橋摸我既肉棒,佢即刻知道我既意思,將肉棒含入嘴嚟掩蓋自己啲叫聲。


由我呢個角度望上去,阿橋既小穴就喺我眼前,隨住我既挑逗不斷流出亮晶晶既淫水,我時不時用手指抹走佢小穴既淫水,再揩喺阿橋既黑絲大脾,大脾內側係阿橋其中一個敏感位,掃兩下佢就成個人震哂;間唔中又將手指插入小穴入面輕輕抽插,但只係插入一半,feel到佢小穴想啜實既時候就將手指抽出,將個攻勢換返落去陰核度。

玩到咁上下低頭一望,阿橋賣力咁幫我含緊肉棒,阿橋既口水同佢小穴流出既淫水一樣咁滑溜溜,再加上阿橋條脷咁靈活,成支肉棒好似俾佢塗顏色咁塗滿哂啲口水,有好幾次我都差啲忍唔住想射,每次去到呢個位我就用手指插入阿橋小穴度抽插一輪,等佢一分心我就即刻回復返個防守狀態先至冇失守。

「喂吖...喂吖...唔得吖...唔準...唔準咁樣吊人癮...喂吖...衰人...我含爆你架...」阿橋向後望住我玩弄佢既小穴,一臉無辜咁講。
「學生代表…出去同學校開會著T-Back...我要代學校好好研究下點解而家啲學生咁離譜...」我加快手指抽插既速度。
「嗯...!唔好...唔好...係咁撩我...吖...吖...唔得吖唔得吖...吖!」

阿橋小穴夾實我插入去既手指,今次我就唔抽返出嚟,等阿橋慢慢享受一下高潮既餘韻先,隔咗十零秒阿橋緊閉享受既雙眼微微張開,放開握喺手上既肉棒,我將手指輕輕抽出,沾滿小穴流出愛液既手指將戰利品揩喺阿橋對黑絲度,阿橋由得我喺佢身上留低勝利既痕跡,主動同我打車輪。

「點解你咁勁既...次次都整到人咁high...」阿橋打住車輪同我講。
「唔知呢...可能因為...你個身體係屬於我卦...」我捏一捏阿橋豐滿既pat pat。
「最鐘意都係同你做...」阿橋錫多我一啖。
「但我地而家要返去上堂喎...」

「而家唔俾你走...」阿橋坐起身,主動解開裇衫既衫鈕,「我今日係學生代表…而家懷疑你身體有啲唔舒服…要同你檢查身體。」


淡粉紅色既裇衫一打開,入面係同件T-Back相同款式既酒紅色胸圍,阿橋將除低既裇衫放喺床尾,望一望仍然緊閉著既保健室房門,隱約聽到出面有其他學生經過既腳步聲,阿橋對我甜一甜笑。

「之前都係放咗學先喺學校搞...都未試過咁...上上下堂出嚟做...」阿橋騎喺我身上,將下身壓喺肉棒上面,不斷用小穴隔住條T-Back摩擦。
「如果俾人發現咗...咁點算吖...」我問阿橋。
「唔知吖...」阿橋拉開T-Back,露出仍然濕潤既小穴。「...但你而家仲想唔想返去上堂?」

我諗冇一個男學生呢一刻仲會記得自己要返去上堂,阿橋一手拉開T-Back,一手扶住肉棒,對準小穴慢慢坐低,肉棒輕鬆就撞開小穴既嫩肉,將頭先因為高潮收緊既肉壁突破開,龜頭享受住小穴濕潤嫩肉既包裹,我訓喺床上面感受住阿橋小穴既質感,阿橋既小穴將肉棒成支吞噬之後,我地兩個都不約而同發出滿足既呻吟。

「好粗吖...塞滿哂...」阿橋低頭望住自己既小穴俾肉棒填滿。「正到爆...」
「你咁大食...都唔知將來你老公點餵飽你...」我望住阿橋個滿足樣講。
「餵唔飽既話...我到時嚟搵你餵我囉,好唔好吖?」
「到時睇下我心情點再算...哇...吖...慢少少…」

阿橋未等我完整答覆,率先展開攻勢,兩隻黑絲長腿W字型打開,兩手扶住我既胸膛,身體開始上下擺動,小穴一下一下咁套弄住肉棒,鮮嫩既肉壁摩擦住龜頭,我感受到阿橋今日比起平時更加快濕,潤滑過後既肉棒喺小穴入面進進出出,快感不斷侵佔入我既大腦。

「吖...吖...好舒服...吖!...吖...!好頂...頂得好入...」阿橋一邊搖動一邊講。
「你今日做咩好似...特別high咁既...」我訓喺度享受住阿橋既服侍。
「唔知吖...唔知吖...」阿橋雙頰泛紅。「我個腦淨係想搞野喳...」

小穴慢慢適應咗肉棒既粗度之後,阿橋既動作開始越嚟越大,抽插既密度亦都越嚟越多,屁股撞擊大脾既啪啪聲此起彼落,阿橋用迷離既眼神望住我一臉滿足,彷彿天下間只有我先可以餵得飽佢咁。

「吖...吖!...好正...!連仔...我入面...整得你…舒唔舒服吖...」阿橋問我。
「嗯...嗯...梗係舒服...」
「以後...以後多啲嚟保健室做吖...你話好唔好吖...」
「好吖...你想做我就同你嚟呢度做囉...」

保健室外面間唔中都會傳嚟學生行過嘅腳步聲同傾計聲,我同阿橋喺呢啲咁刺激嘅環境都特別興奮,我feel到佢今日特別濕,佢都feel到我今日比平時仲要再硬,我地兩個喺床上簡直就係天生一對。


做呢個被動位都做得夠耐,係時候都俾阿橋抖下,我挺起盤骨,兩隻手托起阿橋大脾,等佢個人有少少坐無影櫈既感覺,然後我開始盤骨運動,肉棒由下至上咁進攻阿橋小穴。

阿橋雙手扶住我曲起既雙腳,放聲呻吟著,我呢個姿勢用既體力唔多,但係可以每一下都頂到入阿橋既小穴底,雙手握住一對黑絲美腿令我更加興奮,不斷加快抽插既步伐。

「唔得吖...吖...吖...!咁樣好正...!好舒服!...會...會忍唔住嗌到好大聲...」
「嗌囉...嗌吖,等其他同學入嚟望下咁靚嘅學生代表而家喺保健室度做緊咩...」我更加加快抽插既速度。
「喺...喺保健室度...同...同全校最勁既男同學...搞緊嘢囉...」
「仲有呢...除咗搞嘢仲有咩...」
「著...著住套suit...同埋對黑絲...主動打開對腳...俾佢抽插...插到停唔到…」
「跟住呢...跟住會點樣...」
「跟住...俾佢插到好舒服...嗌到成間學校都聽到...唔得喇...老公我要...我頂唔住喇...!」

阿橋只會喺最舒服最high既情況下先會嗌我老公,肉棒感受到阿橋小穴既夾緊,我將盤骨慢慢放低,阿橋既小穴牢牢咁啜實支肉棒,個人就全身乏力咁攤喺我身上,身體偶然有一陣陣既抖動,喘氣連連既阿橋撥一撥頭髮,一臉無辜咁望住我。

「好衰架...又要人講淫野...」阿橋微微喘住氣。
「我冇逼你吖...你自己講既...」
「好攰...唔郁喇...你郁啦...」
「今日你著黑絲咁正...俾我摸多陣先...」

阿橋識做咁將對黑絲腳擺喺我雙手附近,示意我可以隨便擺佈。


我捉起阿橋雙腿,修長既美腿筆直咁攤喺我胸膛上,我見阿橋未回完氣,我亦都想稍作休息,於是就用呢段時間開始玩腳。

先由腳板開始,我慢慢由腳板舔上去腳指,再一直沿路折反不斷來回,阿橋俾我既動靜搞到佢痕癢連連,好似小貓一樣輕輕擺動身體想避開我既攻擊,肉棒呢個時候仲插喺小穴入面,身體既挪動亦都連帶小穴微微既郁動,小穴既嫩肉按摩著肉棒既肌膚。

「好痕吖...唔好舔啦...嘻...喂...嘻嘻...好痕...嘻嘻...唔好舔腳板...」

阿橋既反應好有趣,令到我更加想去欺負下佢,我唔單止冇停止舔腳,仲加埋少少條腰既擺動,將肉棒一下又一下咁送入阿橋小穴裏面。

阿橋而家被兩邊嘅感受夾擊,一邊係舔腳帶嚟既痕癢,一邊係小穴被抽插既滿足感,被搔癢既惹笑聲偶然伴隨住美妙既呻吟聲,成為保健室最動聽既旋律。

舔到咁上下,我就索性全心全意繼續抽插阿橋,兩隻手將阿橋雙腳打開,一對黑絲美腿盡收眼底,打開既雙腿中間就係被我支肉棒塞滿既小穴,畫面充滿征服感。我繼續向上將肉棒頂送,阿橋專心一意咁感受肉棒頂盡花心既感覺,我又可以飽覽一對美腿,插幾耐都冇問題。

「吖...你今日做咩...對我隻腳咁有興趣...吖...」阿橋微微呻吟住問我。
「都話因為…你今日著黑絲咯...」
「咁以後...以後...我擺定一對喺書包...你想睇就著俾你睇...」
「咁乖...想要咩獎勵吖...?」
「想你...我想再要多次...」

阿橋明顯回完氣,當然唔會就咁收手,收起喺我手上既雙腳,背向住我,開始玩起背向騎乘位,渾圓既屁股有規律地喺我面前一上一下咁擺動,同時睇到黑絲包覆住既屁股,酒紅色既T-Back,套弄住肉棒既小穴,我只需要訓喺度就可以享受到呢個畫面,試問有邊個男人頂得住呢個場面?


阿橋既矯喘聲越嚟越大,我知道佢又差唔多到頂,我摸住佢既屁股順勢挪動,阿橋就將抽插既大權交到我手上,我扶住阿橋既屁股上下移動,控制住小穴既進出,肉棒只需要維持住一貫既堅挺,就已經足夠阿橋欲仙欲死。

「老公吖...俾我啦...想要多次...」
「要多次咩吖?講出嚟先。」我將肉棒抽出,示意阿橋扶住床尾。
「想要...想要...想要高潮...好high嗰隻...」阿橋將屁股圪高。
「但出面可能隨時有人入嚟喎...」
「入嚟...咪入嚟囉...俾佢地睇下...我老公有幾勁...吖!」

說時遲那時快,我已經扶住肉棒以狗仔式插入阿橋小穴,狗仔式既pose係阿橋其中一個最鐘意既pose,堅挺既肉棒每一下都頂到阿橋既敏感位,我一開始抽插就停唔到,阿橋既小穴好似想啜實我支肉棒唔俾走咁,小穴不斷吸緊肉棒既每一寸神經。

「係吖!係吖!...就係咁..我就係要咁...!好正吖!...老公吖...插我吖...! 好鐘意咁樣!吖!吖!好入...好舒服...繼續吖...繼續插吖...!」

狗仔式之下既阿橋同一個放蕩既女人冇分別,我扶住阿橋條纖腰使勁抽插,阿橋淨係放聲呻吟,如果有人喺門外偷聽既話,肯定會聽到忍唔住打飛機。

「好舒服!...繼續吖!...唔好停!...吖!吖!吖吖!好正吖你!...俾我...俾多啲我!...」

終於阿橋既小穴經唔起肉棒既摧殘,再一次喺我面前敗下陣來,小穴一陣又一陣咁收緊夾實我既肉棒,今次我冇停止動作,喺阿橋高潮既同時繼續抽插,夾緊既嫩壁不斷摩擦住肉棒,都搞到我都差啲失守。

阿橋高潮下既小穴特別敏感,龜頭清楚感受到淫水不斷流出。我見阿橋無力咁趴喺床上,先至依依不捨咁將肉棒抽出。


「唔得...正到...超舒服...老公你...舒唔舒服吖...」
「嗯...勁正...你都整到我好舒服...」我都feel到自己差唔多想射。
「好正吖...你真係好勁...」阿橋轉為正面望住我,「嚟吖...入嚟吖...」

阿橋既性慾雖然未去到坂道咁誇張,但都絕對唔係一般等閒之輩,我又一次捉槍上陣,今次我決定速戰速決,將阿橋對腳M字分開,直接將肉棒插入因為高潮而仍然紅潤既小穴。

「嗯吖...吖...吖...好正...插多啲...望住我...望住我對腳...插我...」

阿橋伸手將兩隻腳扶起放喺胸前,一對筆直既黑絲美腿就咁放喺我眼前,呢個姿勢亦都令肉棒插得更入,阿橋不斷發出矯喘既呻吟聲,黑絲更加激發起我既性慾,我又一次加快抽插阿橋既速度。

「吖...吖...唔得...又想再去...老公...嗯吖...!俾多次我吖...你插到我好舒服...可唔可以吖...俾我吖...」
「阿橋...老公射哂俾你好唔好吖...?」
「好吖...好吖...射哂俾我...」


我將阿橋雙腳放低,兩隻手拉低阿橋個bra,摸上今日第一次出場既乳頭,阿橋打開雙腳任由我抽插,乳頭只係挑逗咗幾下就已經硬起嚟,阿橋亦都迅速進入狀態,提腰迎合我既動作,肉棒既敏感度越嚟越高,我不自覺地加快抽插既速度,阿橋既小穴用力夾實肉棒,龜頭越嚟越接近爆發既極限。

「我都唔得喇...阿橋...就快射...」
「今日...冇帶套...唔好射喺入面...吖…好舒服...」阿橋不忘提醒我。
「咁...射喺邊度好...」
「你鐘意...你想射喺邊...就射喺邊...」

阿橋小穴既嫩壁將我最後一度既防衛都打破埋,我喺射精前嘅最後一刻將肉棒抽出,本身想拎去阿橋臉前顏射,但小穴兩邊既黑絲吸引咗我既注意力,我不由自主地將肉棒貼住阿橋大脾,一股股既精液全數射喺阿橋對黑絲上面。

濃稠而白晰既精液同烏黑既黑絲形成強烈對比,精液沿住阿橋大脾滑流到床上,喺黑絲上面流低一條漫妙既痕跡,我忍唔住喺黑絲上面套弄多幾下,等敏感既龜頭感受一下黑絲既觸感,直到最後一滴精液都射喺阿橋既黑絲上面,我先至依依不捨咁移開。

「哇...又射咁多...」阿橋摸一摸黑絲上面既精液。「有咁high咩真係...都唔明你地啲男人點解咁鐘意黑絲...」
「你啱啱都高潮咗幾次啦...」我望住面前既黑絲精液圖,有種鑑賞名畫既感覺。
「搞錯吖...射完都仲係咁硬...」阿橋笑住講。

阿橋望一望我仍然堅挺既肉棒,趴低喺我雙腿之間。

「仲硬...不如嚟多劑咯。」我半開玩笑咁講。
「仲做...你個腦吖,淨係識得諗住搞野。」阿橋套弄一下我支肉棒。「下次先啦...一係就等一陣放學先啦。」

阿橋同平時一樣,趴低將我啱啱射完既肉棒含入口,幫我清理仍然殘留喺上面既精液,吸啜住敏感既龜頭,仲特登大力咁啜咗幾下,敏感到我忍唔住縮一縮。

「嘻嘻...知錯未,以後唔準個腦淨係諗住咸濕野。」阿橋放開我支肉棒。
「但係望住你...我淨係諗到咸濕野喳喎。」
「好煩吖你…著返衫啦...返去上堂喇。」

我同阿橋著返衫,打算前後腳離開保健室,阿橋確保出面冇其他學生之後,示意我跟住一齊走。臨走之前我望一望床上淩亂既痕跡,有明顯留低既床印,仲有遺留喺床上面既精液。

唔知下一個入嚟保健室既人見到咁既情境,會覺得呢度啱啱發生過咩事呢?


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

以上:)就係第二季第一個Chapter嘅內容喇:)上一次阿橋淨係喺課室幫你打飛機,雖然都好刺激,但都係呢種喺學校偷偷地搞嘢嘅設定會開心啲#:)#cow

呢一幕揀嘅係SSNI-497 「新任なのに常にパンスト挑発してくる小悪魔な美脚女教師 橋本ありな」(經常穿著長褲襪挑逗的小惡魔美腿女教師 橋本有菜)。



原著嘅設定係女教師,但我改咗用「女學生著suit開會」呢一個設定嚟描寫,有少少似大家讀U要present嗰陣全部人都要著suit嗰種扮大人嘅感覺,俾啲讀緊U又或者讀過U嘅朋友更加有共嗚#hehe#cow保健室入面有床又少人入嚟,簡直係喺學校做愛嘅最佳場地,喺入面扑到天昏地暗就最好不過#grab#cow

揀出嚟寫嘅係第三幕,一幕全主觀嘅肉戲,係我好鐘意嘅一幕橋本嘅表演,基本上成對腳都玩勻哂,仲有著衣性愛呢個元素,橋本著suit都真係好好睇,所以就將呢幕改編送俾大家。當然成套AV都好好睇啦,鐘意睇腳玩腳嘅朋友真係唔好錯過#cigar#cow

Chapter 2將會係由一個之前未登場過嘅女優出演,揀嘅戰場係補習社#hehe#pig聽晚揭曉,各位晚安#bye#pig

沒有留言:

張貼留言