(AV 幻想劇) 集合啦!AV女優同學會! 第二季 Chapter. 4 表妹

Chapter 4 表妹


「香香!香香!我地返嚟喇!」

同檸檬去完小旅行之後,我喺屋企抖咗兩日先至返學,冇計,消耗得太多真係要休息一下補充返體力。不過檸檬就辛苦啲,除咗要正常返學之外夜晚仲要返便利店兼職,個傻妹臨走嗰日仲喺度摟著我喊,話唔捨得呢兩日咁快完,由上車嗰刻氹到佢到屋企門口佢先至唔喊,成個細路女咁。

返番學我就梗係拖著阿橋周圍玩,阿橋喺我冇返呢兩日間唔中都有向我噓寒問暖,但礙於我真係想回下氣先,所以都冇約佢出街,一陣俾佢撩兩撩又想去開房,咁就補極都唔夠。

如是者,今日放咗學阿橋就帶咗我返屋企,去見佢之前提過嗰個表妹。

「香香!香香!係咪又掛著打機吖佢…」

阿橋放低書包,徑自打開房門,有一個帶著粉紅色貓耳耳機嘅妙齡少女,正趴喺床上面打機。

「香!香!我嗌咗你幾次喇!你係咪聾咗吖!?」阿橋叉著腰講。
「嗯…嗯?嗯?表姐?你幾時返嚟㗎?」
「我返咗嚟好耐喇,你淨係掛著打機…」阿橋冇好氣咁講。「今日啲功課呢?做哂嗱?」
「今日…冇功課…呵欠…」香香起身伸一伸懶腰,挺起胸膛嘅時候盡顯青春少女玲瓏浮凸,發育得啱啱好嘅身材,心口掛著一對同阿橋應該差唔多size嘅小籠包,對腳就當然冇阿橋嗰對咁剎食咁天下無雙,但上半身只得一件紫色T-Shirt,下半身連條短褲仔都冇著,都睇到人想入非非。



 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「呢個!我男朋友!佢叫連仔!」阿橋興奮咁介紹我。
「哦…你就係表姐個男朋友…」香香上下打量咗我一番。
「你好…我叫連仔…」我都急忙收起邪念嘅眼神自我介紹。
「嗯嗯…我叫香香…」香香又再埋頭打機。「你兩個今晚會喺度過夜㗎啦,聽日唔駛返學我會打機打通宵…你地嗌大聲啲都冇所謂,我戴著耳機就咩都聽唔到。」

「咩…咩大聲吖…!」阿橋即刻紅都面哂。
「得啦得啦…你次次帶男朋友返嚟都係咁講㗎啦…之後咪又係搞到三四點先訓…」
「咩次次…連仔你唔好聽佢亂講…我…我好少帶男朋友返嚟過夜…」

阿橋越解釋就越似掩飾,我即刻拖起阿橋隻手以示信任佢,香香透過電視嘅倒影望著我地偷笑。

香香身材唔高,喺阿橋166cm嘅身高隔離簡直就好似個小矮人一樣,但皮膚超白,甚至係去到白裡透紅嘅地步,而且講野嘅時候個嘴唔會點郁,係佢一個好有特色嘅地方,嘴唇睇起嚟超級軟熟,令人忍唔著想品嚐一下。

「哎呀死火…唔記得買野飲…」阿橋忽然記起自己有野未買。「連仔…你同香香玩著先…我落樓下買…」
「我同你落去…」
「唔駛啦…你喺度等我啦…我好快返…」
「但係我…我由返學嗰陣忍到而家喇…」我拉阿橋出房,順勢拉著佢隻手摸向自己褲檔。
「你乖啦…今晚先啦…」阿橋隔著條褲幫我按摩肉棒。「我都想同你做…但係等香香訓咗先啦…」
「同埋…你同你以前啲男朋友真係做到夜晚三四點?」
「邊到有!佢地個個射完一Q就訓喇!」阿橋錫一錫我。「我之前係半夜訓唔著…起身…起身拎玩具玩所以先至俾香香聽到我叫喳嘛…」
「…係唔係㗎?」我半信半疑。
「你唔信…一係我今晚三四點,整醒你睇著我玩囉,好唔好?」阿橋仲俏皮咁拉一拉高條校裙。「但淨係準你睇喳喎,眼,看,手,勿,動。」

阿橋啲挑逗功夫越嚟越耍家,我差啲就想即刻捉佢入房狠狠咁懲罰下佢,就喺呢個時候香香刻意大聲咳咗兩下,我同阿橋先醒起屋企仲有第三個人。

「你…連仔你同香香玩著先啦!我落去玩野飲!」阿橋講。


大門關上,成間屋就淨低我同香香兩個人,我企喺香香身後,好好咁欣賞美少女嘅背影,香香一直背著我打機,我又唔知點樣開口打開話題好,兩個人就咁樣沉默咗五分鐘。

「…搞掂!今集Mon Hunt都唔係咁難啫…」香香放低手上嘅keyboard。「不過都好玩過上集好多…上一集都冇內容嘅…」
「你…好鐘意打機架?」我試探性咁問。
「嗯?OK啦,見今集Mon Hunt好多人都話好玩咪買嚟試下囉。」香香頭上面仍然戴著嗰個貓耳耳機。
「哦…哦…」我好似開咗個自己完全唔識接嘅話題,我打飛機嘅經驗應該多過打機。

香香坐喺床上面,用仰視嘅角度望著我,呢個眼神可以殺死唔少男人。

「我頭先講笑架喳,表姐佢真~係~好少帶男朋友返嚟過夜。」香香同我講。
「哦哦…」我尷尬咁點點頭。「我都知你表姐唔係咁隨便嘅人…」我講呢個大話講到連自己都呃埋。
「喂喂…」香香稍為坐近我少少。「你同表姐做嗰陣呢…表姐係咪含得你好舒服架?」

突如其來嘅問題嚇到我措手不及,我當場唔知俾咩反應好。

「吓…Er…」我支吾以對。
「唔駛怕醜喎,我同表姐都成日傾呢啲野,」香香用閒話家常嘅語氣講。「應該係話,表姐成日教我要點樣先搞到啲男人舒服同㗳哂糖…」

阿橋真係一個對表妹好嘅好表姐呢,某程度上。

香香伸個頭出去望一望大門口,然後再望一望個時鐘。

「表姐出咗去幾耐?五分鐘?」香香問。
「嗯嗯…差唔多。」
「咁樣…」香香望著我笑一笑。「想唔想試下我啲吹功?我唔差得過表姐架。」


「你…你講咩…」
「殊…你唔講我唔講…表姐唔會知嘅…」香香拉我埋去床邊。「不過一陣你交唔到功課俾表姐嘅話…我就唔知你喇…」

今日有運動堂嘅關係,所以我唔係著平時嘅校褲,而係一條普通嘅運動短褲,仲戴著個貓貓耳機嘅香香未等我同意,兩隻手一拉就將我條短褲扯低,處於受驚狀態嘅肉棒作出戒備,開始慢慢充血並且喺香香面前竪立起嚟。

香香碌大隻眼望著我支肉棒,好似見到新品種生物一樣。

「哇…咁大咁粗嘅…」香香望一望我又望一望肉棒。
「香香…你俾我著返條褲…」
「嗯嗯…仲有少少汗味…」香香伸前用鼻聞一聞。「我開始含喇…你要望著我喎…」

我低頭望著香香握著我嘅肉棒,輕輕將包皮向後一褪,漲紅嘅龜頭就曝露喺香香面前,平時同阿橋做得多,佢已經清楚哂我所有敏感位同神經線,香香因為係第一次交手,對著第一次見面嘅肉棒就表現出溫柔同好奇嘅感覺,唔係一嚟就粗暴對待,喺好感度上加哂分。

香香一直抬頭望著我,喺佢小巧嘅嘴唇入面伸出探索嘅舌頭,喺我嘅龜頭上面好好探索一番。

香香用脷圍著龜頭打圈,一副純潔嘅臉蛋配上最淫穢嘅動作,搞到我都開始興奮起嚟,舔咗大概四五個圈之後,香香用一下錫出聲嘅深吻龜頭嚟做ending,嗰下「啜」聽到我心都甜埋,完全係女朋友對愛人服侍嘅表現。

「點吖?呢幾下正唔正吖?」香香問我。
「正…正吖…」
「咁…仲想唔想著返條褲吖?我隨時可以停手架。」香香作勢放開手上嘅肉棒。
「唔想…唔著…唔著…你繼續吖…」試問有邊個男人喺呢刻會俾香香停手。
「嘻嘻…咸濕仔…」香香繼續輕輕套弄著肉棒。「咁你唔好忍著喎…一陣想射就同我講…」

男仔最鐘意就係聽到呢啲說話,香香喺淫語呢方面應該下過唔少功夫,知道男人喺呢啲moment最想聽到嘅係咩。

香香條脷真係有返咁上下,甚至比阿橋仲要犀利,有節奏而又唔急促咁輕輕舔著龜頭底部最敏感嘅部份,而且仲不斷同我有眼神接觸,好似想我好好欣賞佢表演咁。


香香個嘴非常精細,要將我咁粗嘅肉棒含哂入嘴相當困難,但佢又有自己嘅一套方法,將龜頭逐啲逐啲咁慢慢吞入,同時嘴唇又不斷磨擦到龜頭,好似同我支肉棒做緊深層潔淨咁,搞到我又痕又舒服。

經過幾次嘗試之後,香香勉強含入三份二支肉棒,雖然含唔哂入去,但香香口腔嘅包覆真係令人一試難忘,又溫暖又鬆軟。香香用手扶著我大脾,示意我曲前少少等佢可以含得再入一啲,呢種互相配合嘅感覺又係加分要點。

香香嘅吞吐同插入小穴嘅包裹感非常接近,而且仲持著一定嘅節奏,等我可以好好咁感受每一下嘅觸感同刺激,啜下啜下嘅吸啜感非常有力,我感覺到自己嘅靈魂都就嚟俾香香喺龜頭度吸哂出去。

含咗大概一兩分鐘,香香先放口將肉棒抽出。

「正唔正吖?表姐平時係咪都係咁樣含你架?」香香問我。
「超正…你喺邊度學…咁勁嘅你…」
「表姐教完我…我咪搵男朋友練囉…」香香一邊講一邊間唔中就舔下龜頭底。「不過個個含唔夠一分鐘就射…你暫時係最耐…又粗又耐…表姐就好啦…」

男人最鐘意聽到女人話佢夠勁,香香見到我洋洋自德嘅表情滿意咁笑一笑,又再將肉棒含入口,今次已經習慣咗我肉棒嘅粗幼,含起上嚟越嚟越到位,我都開始feel到頂唔著,睇嚟我都要成為香香「口中」嘅敗者。

香香一邊含一邊留意著我嘅表情,知道我差唔多進入最後直路,而且阿橋隨時返嚟,我同佢都俾個氣氛同環境拉高個興奮度,我不其然將腰伸得更前,香香亦都將肉棒儘量含到有咁入得咁入,大家用眼神溝通彼此最舒服嘅要求,呢種咁舒服而又合拍感覺真係好難形容。

「香香…香香…我唔忍喇…你真係搞到我好舒服…」
「嗯嗯…你射吖…我接哂佢…」

香香用手快速套弄肉棒,同時條脷不斷刺激龜頭,精液激射而出,全部射哂喺香香嗰條又軟熟又好手勢嘅舌頭上面,香香仲示意我望著啲精液喺佢口腔入面浪嚟浪去,成個場景簡直係征服感十足。


香香咕嚕一聲就將精液全部吞哂,仲專登打開個嘴俾我檢查清楚,舌頭上面仲有一層薄薄嘅白色精液膜,標誌著我喺香香口入面嘅戰蹟。

「點吖?我正啲,定表姐正啲吖?」香香語帶挑釁咁講。
「你…你含得勁啲…」我仲未收拾到個興奮心情。
「真係嘅?我勁過表姐?」香香都好興奮。「咁識講嘢…俾啲獎勵你!」

香香又將肉棒含入口,今次因為啱啱射完嘅關係,肉棒比起頭先更敏感,但射完之後稍稍變軟,香香好輕鬆就將成支肉棒含哂入口,用脷做嘅龜頭清潔一定係最乾淨,而且今次香香仲將肉棒慢慢喺成個口腔度含著撥弄。香香望著我欲仙欲死嘅表情,非常滿意自己嘅表現。

含咗一分鐘之後,肉棒已經回復龍精虎猛嘅狀態,香香將龜頭仔細咁打磨咗幾個圈,先至鬆開扶著我大脾嘅雙手俾我離開。

「一陣唔好交唔到貨俾表姐喎,嘻嘻!」香香又回歸返頭先嘅打機少女mode。

門外響起一陣鎖匙聲,我拿拿淋執起地下條短褲,匆匆忙忙咁著上,仍然硬起嘅肉棒隔著短褲微微隆起,喺褲檔上面非常搶眼。

香香望著我支肉棒,流露出不捨嘅神情,隻手不期然伸向自己雙腿之間。

就喺我準備轉身出去迎接開門嘅阿橋嘅時候,香香拉著我,拉著我隻手摸向佢屁股。

「我以前啲男朋友呢…個個都話我pat pat正到無得彈…下次俾你試下?」

我一聽到香香呢句即刻收起腳步,三分驚恐七分期待咁望著香香,香香對我單一單眼,然後就轉身返去打機。

阿橋放低野飲之後行到我面前,望一望香香又望一望我。

「你地啱啱…冇傾過計吖?」阿橋以為我同香香冇交流過。
「Er…冇乜點傾…」我都係講事實啫。
「呢個表妹…淨係識打機…」阿橋眼角瞟到我隆起嘅褲檔,伸手摸一摸仲有少少敏感嘅肉棒。「放學肚餓係咪吖…想唔想食野吖?」
「你話呢?」俾香香撻著嘅欲火,睇嚟要發洩喺阿橋身上。

阿橋拉著我入佢間房,閂門前我望著電視反射到香香嘅容顏,我地兩個隔著電視嘅倒影,眼神交流咗千言萬語。

睇嚟以後,要多啲上嚟阿橋屋企了。


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

短短地嘅一個小故事,揀嘅主角係S1嘅新力軍香水じゅん(香水純),一套同口交特訓有關嘅作品,SSIS-310 妹のフェラチオ猛特訓に付き合わされた僕 香水じゅん (我愛上了和妹妹的口交特訓 香水純)



香水喺出道時期做訪問嘅時候,有提到過自己就係因為睇到橋本有菜啲相之後就開始對呢個行業有興趣,姑且當係真先,於是我就諗到不如將佢兩個以一個表姊妹嘅形式配搭出嚟,個感覺應該會幾有趣。

講返套作品,香水拍呢套作品嘅時候仲係相當fresh嘅新人時期,演技上點都係差少少火候,唯有將個聚焦放返喺係個靚樣上面,戴住貓耳耳機口交嘅場景亦都相當罕有,而且拍出嚟冇乜違和感;成套作品不過不失,啱啱好合格,我會推薦俾一啲想睇得輕鬆啲,唔想下下都係過激肉搏場面嘅朋友。

之後就第二季嘅最後一個Chapter喇:)主角同坂道嘅關係,喺經過小櫻嘅事件之後會有咩轉變,坂道對主角嘅心意又係點樣,喺星期一自有分曉:)

沒有留言:

張貼留言