「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」Vol.3 藤井一夜 #1-4

使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.3 藤井いよな(藤井一夜) #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,第三集登場既係即將迎接出道一週年既藤井一夜,坦率天然既外表之下,藤井小姐既內心,被讚賞時候既反應,喺使用之前可以喺呢度參考下喔!



:)=記者
#:)#cat=藤井

- - - - - 


藤井一夜令人意外既興趣,竟然係喺夜晚搜尋呢樣野。

:):講到藤井小姐既話,俾人既印象就係非常鐘意L’Arc~en~Ciel,喺你既Twitter自我介紹入面都有寫到呢樣野。
#:)#cat:9月佢地開始有Tour#pussy2#cat

:):睇你表情都feel到你好開心,有冇買到飛?
#:)#cat:今次買到!每一日都係一邊工作一邊期待睇live。



:):除咗睇L’Arc~en~Ciel之外,仲有啲咩興趣?
#:)#cat:睇漫畫,睇動漫同打機,我鐘意一次過買哂成套漫畫再一口氣睇哂,動漫都會喺Netflix上面一口氣睇完。



:):最近有冇好沉迷既動漫?
#:)#cat:最近睇咗一套叫做「極道超女」既動漫,故事係講一個有超能力既女仔被人當做武器對待,有一日俾一個黑社會收養既故事,係個有啲科幻既題材,而且已經完結咗,故事好流暢,所以推薦俾大家。



:):有一啲FANS都唔知道既秘密興趣嗎?
#:)#cat:我冇心刻意隱瞞...其實我鐘意search啲未解之謎。

:):未解之謎?
#:)#cat:我鐘意睇一啲未解決既不可思議事件,例如有一個好出名,喺廁印下面既水管度發現咗一個屈曲既屍體。有時臨訓之前心血來潮就會想搵呢啲資訊睇下,喺好耐之前已經開始係咁。



- - - - -

變得越嚟越靚?神奇既體型都值得留意。

:):藤井小姐既外表俾人一種「清楚系」既感覺。
#:)#cat:但FANS好多都知道我好宅既一面,喺Twitter上面我都唔會避忌,經常提到呢啲話題。

經理人:睇佢Twitter就知,打好多御宅族既terms,又話鐘意飲酒。
#:)#cat:最近飲少咗好多啦,而家一個星期淨係會飲一次酒。



:):少飲酒係因為想維持身型嗎?
#:)#cat:又唔係因為呢個原因...只係覺得咁樣飲好傷身啫#xx(#cat



:):其實藤井小姐唔減肥都冇咩問題!條腰都已經好靚。
#:)#cat:飲酒同食野都冇乜點影響身型,真係好好彩,但我好唔鐘意自己塊面好腫...最近飲少咗酒所以都有唔少改善。



:):藤井小姐塊面好細!輪廓線條都好靚!
宣傳人員:生得高既話會更加突顯到塊面細,到底係食咗啲咩先至可以生到咁可愛呢#adore#



#:)#cat:聽到你咁講好開心,我成日唔知道俾人讚揚既話應該要擺咩表情好...
:):藤井小姐被人讚既話係會怕醜唔識俾反應,好可愛呢。

- - - - -

今個星期既說明部分

藤井一夜既腰

由側面觀察條腰非常靚,係連女性都憧憬既美態。
就算唔小心食多咗,第二日都會回復原狀既神奇體型。



藤井一夜出人意料既興趣

有股御宅族既精神,一發現到啲在意既野就會去Google。
知道咗啲未解之謎既消息之後,就會停唔到咁不斷喺網上search資料。



- - - - -

第一個星期完結喇!下個星期會探討更多藤井小姐既私生活!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.3 藤井いよな (藤井一夜) #2

喺呢個企劃,我地將會深入了解Ideapocket既專屬女優,製作一份使用說明書,Vol.3登場既係即將迎來出道一週年既藤井いよな (藤井一夜)。今個星期將會睇到藤井小姐私底下同其他人既相處方式,亦都可以觀察到佢專一同率直既性格,使用之前記得參考一下💗




:)=記者
#:)#cat=藤井

- - - - -


鐘意既話一開始就停唔到?喺對人方面同生活習慣都係一心一意。

:):藤井小姐喺Twitter上面經常用hashtag #自己煮飯 ,有啲咩拿手小菜呢?
#:)#cat:我好鐘意煮野食,煮得都唔錯,可以隨心咁煮出嚟係最開心,講到拿手菜既話...應該係卷心菜卷之類。



宣傳人員:我連卷心菜卷點整都唔識...
經理人:我地事務所有好幾個人都鐘意自己煮野食,但藤井小姐係最擅長嗰個,最叻就係裝碟!
#:)#cat:冇啲咁既事#stretching#cat我只係覺得自己想食既野,由自己整出嚟會比較快,同埋我本身就係鐘意食野,所以想食咩就整咩,對於我嚟講好容易。



宣傳人員:能夠講得出呢一句既人,好適個娶返去做老婆呢...
經理人:佢除咗主菜之外仲會整埋其他副菜,真心犀利。
#:)#cat#nap#cat(怕醜)

:):每日都自己煮飯,如果唔飲酒既話身體都會變得更加健康。
#:)#cat:但我訓教既時間好唔穩定,經常都會睇動漫睇通宵。



:):工作咁辛苦,如果唔夠訓既話會好令人擔心呢。
#:)#cat:我又唔會唔訓教既,有時仲會一訓就訓12個鐘頭。



:):藤井小姐每日都煮野食,睇自己鐘意既動漫,只要一開始鐘意一樣野,就會一直鐘意同做落去,似乎你就係呢一類型既女仔。
#:)#cat:我係比較專一既類型,鐘意既話就會好鐘意,口味亦都會隨之而改變,變成日常生活一部分既話就唔會放棄。譬如如果開始留長頭髮既話,以前從來唔會做既頭髮護理,就會變成日常生活既一部分!

:):藤井小姐今日既髮型同髮質都好靚!今日係自己化妝嗎?
#:)#cat:今日係自己化既,可以唔駛用咁多時間。



:):個妝好適合你呢,平時係點樣保養頭髮既呢?
#:)#cat:最近用一個貴價既風筒嚟吹頭,叫「レプロナイザー4D」(REPRONIZER風筒,¥5XXXX),以前一直都係短頭髮,而家留長咗就要好好打理。

:):呢個我知吖!係個高級風筒嚟,我都有用開...
#:)#cat:我買既係舊型號,所以比較平。平時只要解稍微好少少既洗頭水同風筒,就可以做到而家咁樣既效果,而家留咗長頭髮之後我想儘量keep住咁靚,所以喺呢方面有落咗唔少功夫。



:):原來你以前一直都係短頭髮,呢一樣有啲意外。
#:)#cat:以前讀書時期都試過將個頭染到五顏六色,但我都鐘意自己而家呢個黑長直。

:):好多鐘意L'Arc-en-Ciel既人都鐘意染頭染唔同顏色,不過黑長直既話俾人既感覺就會係成熟穩重... 藤井小姐平時都係會坦率表達自己感情既人嚟嗎?
#:)#cat:好熟既朋友都會話我「你個表情好易睇得出你而家既情緒。」



:):竟然!?但同你傾計覺得你望落好平靜,冇咩大既心情起伏。
#:)#cat:可能係因為我鐘意同唔鐘意,都會擺哂上塊面度。如果係鐘意既人既話會好鐘意,但去到呢個階段之前都會保持住警戒心,兩個階段既反差好大。



:):呢一樣都係對應返之前講到既,藤井小姐一鐘意咗一樣野就停唔到。
#:)#cat:如果你可以接受我呢個缺憾既話,我會好開心。入咗呢行之後有村會見多咗好多唔同既人,我諗之後會慢慢改變呢種怕陌生人既性格。

:):藤井小姐好怕同陌生人既第一次交流。
#:)#cat:係吖,一開始既時候會講好少野...但一熟落咗之後,你就會發現到一啲只有我先會有既感情表現。

:):一於就留返下個禮拜講啦。



- - - - -

今個星期既說明部分

藤井一夜既頭髮

由短髮開始慢慢留長既天然秀髮。
用「レプロナイザー4D」風筒好好咁打理。



藤井一夜天生既創作力量

有時身邊既人會以為喺度發緊呆,其實只係思考緊野。喺煮野食方面有一手,漢堡扒同薯仔燉肉都係拿手菜。

.

- - - - -

今個禮拜就嚟到呢度!下個禮拜會睇到藤井小姐喺SNS上面冇表露出嚟既部分,一齊將佢變成說明書既一部分啦!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.3 藤井いよな (藤井一夜) #4

第三集登場既嘉賓係出道一週年既藤井一夜,由#1追到呢度既你,應該好了解「いよな」不可思議同充滿魅力既反差,今次我地會探討禁忌既戀愛故事,最後會公開藤井一夜既使用說明書!



:)=記者
#:)#cat=藤井

- - - - -

積極,好奇心旺盛,但望落係冰山美人。

:):承接返上次既話題,藤井小姐睇LIVE既時候會睇到high得濟chok親條頸...本身對於音樂熟唔熟悉?
#:)#cat:真係要講既話,我淨係會聽一啲自己鐘意既野,因為鐘意L'Arc所以鐘意聽Rock,因為鐘意Visual系所以都鐘意聽流行歌。



:):除咗L'Arc之外,有冇睇過其他既LIVE?
#:)#cat:早排有朋友邀請我去睇一隊Visual Band既LIVE,但佢地既歌我一首都未聽過#bye#cat

:):一首都未聽過都去睇LIVE#oh#咁樣開唔開心?
#:)#cat:當聽到一啲自己未聽過既歌既時候會好開心,如果咁啱係自己鐘意既風格既話會仲好,所以就算唔識個歌手都好都可以享受場表演。再加上自己本身性格都係御宅族,見到其他御宅族既人會有共鳴。



:):原來係咁,呢個就係你既享受方式,好奇心好旺盛呢。
#:)#cat:我個人算係比較積極既。

:):平時會唔會有意志消沉既時候?
#:)#cat:我營造到身邊既環境,可以俾到我可以同鐘意既人一齊做啲自己鐘意既野,所以都唔會太消沉。有時當開心既情緒過咗之後個人會cool down返,但又唔會去到意志消沉。



:):能夠自我管理好情緒係一件好事!
#:)#cat:同埋我係一個抗壓性好強既人,雖然都好討厭挫敗受傷,但係會忍受住個痛楚,扮哂冇野咁,表情上唔會話俾人知,但如果喺親密既朋友面前都係會暴露出嚟。

:):就好似啲傲嬌類既動漫角色咁。

- - - - -

鐘意既男性類型係?いよな既心動小故事。

:):傾下啲戀愛既話題,鐘意啲咩類型既男仔呢?
#:)#cat:樣既話,鐘意啲鼻高既人#:P#cat性格要積極,因為一開始我係比較慢熱,所以我會想對方積極啲。

:):最近有冇一啲令你心動既故事?
#:)#cat:又要講啲二次元既話題... 喺「我的英雄學院」裏面我鐘意嗰個角色「轟焦涷」,佢嗌媽媽既時候語氣好可愛,就係嗰種反差搞到我好心動。



:):我明,就係嗰種反差萌。
#:)#cat:有種好暖心既感覺,所以心動同溫暖兩樣並存好重要!

:):多謝哂藤井小姐今日接受我地既訪問,最後一條問題,可唔可以話俾我地知你憧憬既女性對像?
#:)#cat:我想成為好似菜菜緒(模特兒演員)一樣咁型既人,佢經常喺Instagram上面幫人解答戀愛同生活既煩惱,好叻好有型... 無論喺外表定係內在,都想成為一個攻擊力強而且自立既女性。

:):你同佢都有一對美腿,一定會好好支持你!
#:)#cat:一直都係接受大家既支持,但係冇機會去多謝返大家... 細節部份既話,今年既目標係練習將身體變得更加柔軟,為咗可以喺VR作品入面活動得靈活啲,會以柔軟既身體同增強體力作為目標而努力!



- - - - -

經過4個星期既訪問之後,藤井一夜既使用說明書就完成喇!



藤井一夜既使用說明書企劃,覺得點樣呢?雖然俾人一種神秘美少女形象,但當佢打開心屝既時候就會變成犬系女朋友跳入你既懷抱。咁樣既いよな太可愛喇,大家睇完呢份說明書之後,一齊努力親近いよな啦!



下一個星期開始既嘉賓係加美杏奈!
好期待會做出一份點樣樣既說明書!

沒有留言:

張貼留言