Event ② :傳說級別嘅天使萌

旅程嘅第四日,今日我同王桑約好咗一齊去天使もえ(天使萌)嘅event。





2014年出道,由S1嘅當紅新人做到準一姐,天使萌喺2019 FANZA成人大賞慘敗俾相澤南之後,毅然由S1跳槽去FALENO,成為FALENO片商入面嘅大家姐。
時至今日,天使萌除咗AV女優嘅身份之外,仲係歌手同節目主持,今年AV業界俾AV新法搞到滿城風雨,佢係企得最前嘅一線女優,出嚟發聲反對呢條惡法,為AV業界嘅同行出一分力。

雖然好有大家姐風範,但相對上天使萌亦係一個睇前輩後輩輩份睇得好重嘅一個女優;孤僻、有性格、唔會埋堆、唔會人云亦云、寧願得罪全世界都要講心入面嗰句出嚟嘅作風,都令到佢喺呢一行入面人緣唔係咁好,同佢稱多上係好朋友嘅,大概只有あやみ旬果(彩美旬果)。

咁多年嚟一直睇到王桑寫嘅天使萌event遊記,我就一直對呢個女優好好奇,點解佢班FANS會咁鐘意一個咁有性格嘅女優,佢嘅吸引點喺邊度?

經過咗今次event之後,我開始搵到個答案。



同涼森一樣,今次天使萌嘅event都係即售會嘅形式,買到飛就玩得,你鐘意嘅可以任loop。

當日其實仲有幾個我好想去嘅event,好似呢個宮下玲奈嘅event,佢係上年喺Moodyz出道嘅一個新人,手長腳長,當時我係俾呢張劇照吸引到:




簡直係靚撚到dum一聲#plan#cow不過可惜喺我出發前就已經賣哂飛,宮下玲奈今次嘅event係預售會,同即售會最唔同嘅地方係有限人數,對於好似我地呢啲要搭飛機先去到日本嘅外國人嚟講,幾乎係冇咩可能參加到,仲留到飛俾你過到去先買到嘅,坦白講又真係紅極有限#slap#cow所以想去呢類預售會嘅朋友,睇彩數同睇自己口味啦#:)#cow

另外仲有兩個event我有興趣,一個係希島あいり(希島愛里),現有碩果僅存嘅「希家軍」成員,不過又係出發前就已經賣哂飛。



另一個係S1出咗道半年左右嘅大波妹新人,叫愛宝すず(愛寶玲)。



呢個雖然都係預售會嚟,但我去到日本嗰時都仲有飛賣,我本身就諗咁即係呢個大波妹冇咁紅啦#:)#cow去到event當日先買都冇問題#:)#cow
然後去到當日,我去到鋪頭店員同我講個event要延期,因為佢本人身體唔舒服。



日本呢一類嘅見面會event,如果係因為女優唔舒服射波取消嘅話,多數都係會延期,而唔係俾你退錢。你可以拎著當日嗰張飛,喺佢改期嗰日再嚟,鋪頭會認嗰一張就係當日嘅參加劵。
之但係以我地外國人嚟講,去日本唔係落樓截的士咁簡單就去到,event改期,機票酒店就咩都蝕哂,所以奉勸大家,儘量揀即售會嘅event做目標,起碼唔會出現買唔到飛,又或者因為當日臨時改期而total loss嘅情況出現先,儘量將損失嘅風險減到最低。

想當年橋本ありな(橋本有菜)試過有一個event改咗兩次日期,搞到班FANS媽媽聲#sad#cow佢宣布第三次event日期嘅時候我喺度心諗,橋本再改嘅話班FANS分分鐘過去姦咗佢都似#sad#cow人紅唔係大哂架#sad#cow


(Event內容:第一隻碟要買指定嘅天使萌新作,第二隻可以係任何天使萌嘅作品,可以係FALENO又或者係S1;
買1隻就送一張簽名劇照相,2隻就有合照同有一張簽名即影即有,另外仲可以買2000羊1張嘅攝影劵,1張可以影20秒,每人一round最多買2張。)


講返當日,我同王桑約好喺碟鋪度等,王桑見人多就話佢上去排著隊先。不愧係一線當紅女優,人龍足足由4樓排到落3樓,同尋日涼森嗰種流水式作業感覺唔同。
而事實上,天使萌就算係搞呢類即售會event都好,都唔會揸流攤想你快啲走,你有心嘅同佢吹足5分鐘都冇問題,呢一樣我以前聽聞過,今日見到條人龍郁得咁慢我就知所言非虛#sorry#cow



排隊冇嘢做又順便睇下貨架啲碟溫下書#read#pig俾我見到有隻咁嘅嘢:



真係歲月不饒人#:)#cow

排到咁上下要喺後樓梯排隊,間鋪嘅後樓梯貼咗好多女優搞event嘅紀念相,俾啲堅抽嘅大家睇睇:





當然唔少得仲有我女人葵司:



入到間event房,仲有5個人先到我,周圍望望,房入面掛咗呢兩件好多女優簽名嘅工作制服:



今日天使萌嘅服裝係cosplay,唔係水著難免有啲失望,不過日本妹嘅cosplay點會唔會差得去邊#hehe#cow
臨近萬聖節,今日嘅cosplay係疆屍衫#sowhat#pig唔講咁多,40秒影相時間開始:)

   

呢一輪最鐘意嘅係呢兩張:




傳說級數嘅女優,真係唔同啲,pose都多過尋日涼森好多:)

嚟到合照同傾計時間,合照pose係疆屍伸手pose:



傾計嘅時候:

「天使萌小姐你好#sorry#cow 我係香港嚟嘅傻仔,我叫新東寶#sorry#cow
「哦!香港嚟嘅!你好你好:)
「是咁的,我同A先生同T先生(兩個都係天使萌嘅香港FANS)都係好朋友,成日聽到佢地提起你#hehe#cow今日百聞不如一見#:)#cow真人好靚女#sorry#cow
「哦佢地兩個!多謝你多謝你:)
「大家知道日本開關之後都好開心,大家都好期待再過嚟參加女優event#:)#cow
「好吖:)返去嘅時候幫我問候下佢地:)你一陣出去嗰陣小心啲吖,呢間鋪有條橫樑喺度好易撞到頭#bye#

我擰轉頭一睇,真係有一條唔彎低身就一定會撞到嘅橫樑喺度,天使萌啲對應就係去到呢個程度:你係外國人嚟,可能第一次見我,可能第一次入嚟呢間鋪,你未必知有呢個危險喺度,我「有責任」要提醒你小心啲。係一個好識得care FANS感受嘅女優。

第一輪完結,要搭𨋢落去再排過隊玩第二輪, 部𨋢入面係咁嘅情況:



鋪頭當然唔係做俾FANS睇,入得嚟嘅都已經知咩事,呢堆Poster係做俾天使萌同佢事務所嘅社長睇,話俾佢地兩位知鋪頭有幾咁「重視」佢地嘅event。

天使萌大家姐,名不虛傳:)

第一輪排咗一個鐘左右先入到場,第二場就好少少,大概排咗45分鐘,睇相:






呢場最鐘意係呢張:


合照係呢個pose:



傾計嘅時候我問佢會唔會去參加下年嘅台灣成人展,佢話之前有講過好想再去,但就要睇情況。
於是我就喺手機俾咗我喺2019年台灣成人展嗰啲相佢睇,佢話:

「你個手機係防偷窺mon貼[sosad]咩都睇唔到[sosad]

又一次喺女優面前柒咗#sad#cow於是我擰咗一個佢睇到嘅角度俾佢睇返我當時影佢嘅相:





「哦!好懷念:)好想再去台灣!」

就係咁就完結咗第二輪嘅傾計對話:)

嚟到第三輪,我犯咗一個最嚴重嘅錯誤:唔記得喺排隊之前去廁所#sad#cow

第三輪嘅人數比起之前仲要多,王桑同我講係日本人啲習性嚟:鐘意喺最後嗰刻先嚟排,可能大家都係諗遲嚟會少啲人,結果就搞到最後嗰輪永遠都最多人#sad#cow

講返我當日嘅安排,由13:00開始就排天使萌嘅event,之後仲有兩個event要去,一個喺返秋葉原附近,時間係15:55就要集合;另一個要去一個叫月島嘅地方,喺秋葉原出發要搭15分鐘地鐵,嗰場event嘅開始時間係17:00,亦即係話我suppose喺16:45之前就要離開秋葉原。

但現實係,我喺16:15嘅時候仲排緊天使萌嘅第三輪#sad#cow排剩幾個就到我,又冇理由唔排埋佢;但當時又急尿,又喺度諗趕唔趕到之後嗰兩場,正宗苦過dee dee#sad#cow終於千辛萬苦輪到我嘅時候,主持人同我講:

「唔好意思吖,天使萌而家要休息一陣,16:30再出嚟:)

我差啲就想講粗口#angry#tiger有冇咁橋吖輪到我先話要入去呌,而家係咪睇唔起我地14億...搞錯咗搞錯咗,唉總之就唯有等埋佢啦#upset#pig

於是等到16:30,天使萌終於都出返嚟,一出嚟見到又係呢件香港嚟嘅傻仔,就話「唔好意思吖要你等咁耐:)」,我心諗得架喇明架喇#sad#cow我地開始影相啦#sad#cow我唔想喺現場度瀨尿吖#sad#cow

於是,就有咗以下呢啲忍著尿,膀胱臨近爆炸邊緣影出嚟嘅相:






應該最好係呢張,不過我都唔記得清楚呢張係第二場定係第三場#sad#cow


合照嘅pose係最簡單最多人用嘅砌心:



傾計就係咁(當時仲係好急尿):

「天使萌小姐嚟緊會唔會再拍女僕同護士題材#sorry#cow我好鐘意你喺S1時期拍嗰兩套#hehe#cow
「而家喺FALENO...真係唔知喎,不過我喺S1拍女僕嗰時係好耐之前架喇喎,你由嗰時已經識我?」
「係吖係吖,我由嗰時開始慢慢自學日文,慢慢聽下聽下同睇下睇下就嚟到而家咁樣#:)#cow」(事實上冇咁耐,不過我唔識講,唯有講個小小嘅大話。)
「真係嘅?好犀利吖你!」
「今日辛苦你喇,三輪時間都好開心#sorry#cow唔好意思我啲爛鬼日文搞到你要估估下我講咩#sorry#cow
「唔會唔會,下次再見吖:)你一陣出去嘅時候記得睇頭喎,bye bye#bye#

天使萌算係比較特別,佢係好想知道FANS對於佢啲作品點睇嘅女優嚟,呢一樣亦都唔係個個女優都會願意同FANS傾嘅話題嚟。不過我事前都有同王桑確認一下,會唔會因為而家佢轉咗片商,提返佢舊僱主好似唔係幾好,王桑話照計就冇咩問題,不過最好都係輕輕帶過。

我當時講嘅係呢兩套:


SNIS-653 チ●ポ大好き超即尺おしゃぶりメイド 天使もえ


SSNI-421 朝から晩まで射精看護13発!白衣のフェラチオ天使 天使もえ

拿拿淋收起部相機,同排我後面幾個嘅王桑講聲bye bye,再同一兩個唔知點解對我個名有印象,知道我係葵司海外FANS嘅天使萌FANS講聲再見,我就衝咗出去秋葉原街頭搵廁所。

傳說級別嘅天使萌,搞到我去完event忍唔住要衝去搵廁所,都係一個幾難忘嘅回憶#sad#cow

沒有留言:

張貼留言