2020年FANZA通販總銷量 Top 100女優

 大家好:)


唔經唔覺都同大家數FANZA榜數咗兩年,雖然講唔出啲咩大道理,不過都係嗰句多謝大家支持啦:)

2020年疫情對AV界既影響小弟都喺自己寫既大事回顧度分享過,有興趣就可以去睇返:)
最後就一齊期望2021年大家可以快啲去到日本啦:)

以下係2020年既總成績表:)











1位 松本いちか 企劃單體女優

松本今年攞第一都幾出人意料,諗返今年對佢唯一深啲既印象就係ECB-136,一套前年日本好流行既一百日後主角會死既漫畫改編既題材,另外就係啲同其他妹系女優既合演,其餘就冇乜令我有深印象既作品。

可能有啲我走漏眼既佳作啦:)恭喜松本成為今年既最賣得女優,睇佢個勢都唔似會引退,今年應該都仲會keep住見到佢:)



2位 三上悠亜 S1專屬

三上係S1一姐呢個講法,相信都冇咩人會反對,今年雖然有安齋らら既旋風式奇襲,又有幾個藝能人寫真女優背景既新人加入S1,但都無阻三上既威力。

可能若干年後啲人提起2010年至2020年既代表女優,都淨係會記得三上悠亜呢個名#clap#pig

今年三上冇啲咩破格新穎既題材,有啲印象既係SSNI-845,算係三上比較少見既S系題材,都拍得算合格。三上喺呢一兩年演技係有進步,但我都仲係覺得冇咩代表作可以攞到出嚟[sosad]

當然去到佢而家呢個地位,就算求其拍都冇咩問題,點都有FANS俾錢,而佢本人亦都慢慢行緊明日花路線,賣下自己品牌既衫褲,出下非AV相關既活動,拍AV只係「其中一個」引起注目既途徑。

但如果若干年後提起三上,大家淨係記得個名但咩作品都記唔起既話,又真係會同其他有代表性既年代女優相比下去呢:)



3位 深田えいみ 企劃單體女優

20年深田產量冇19年咁誇張,一嚟疫情關係,二嚟佢喺Twitter吸FANS都吸得七七八八,Twitter follower己經超過三上,追緊明日花,拍得多與少都分別唔大,睇佢Twitter既人都唔係睇佢每日pro既性感相,而係入去玩「大喜利」(可以理解為日本既扮膠),一個AV女優變成一個搞笑藝人,我諗連深田自己都冇諗過。

講到深田就一定提到假波假樣既問題,呢度都想同大家分享下我對於現今世代女優整容同隆胸既睇法:)

成日都有唔少人講而家AV冇以前咁好睇,多整容多假波,呢樣係冇辦法否認,始終時代唔同,審美觀同對靚既標準都有好大既改變,整容同隆胸既科技技術都越嚟越先進同方便,作為一個賣樣賣身材既行業,AV女優有執過先出道,有整容有隆胸已經係好平常既事。唔係冇純天然生長靚靚下爬仔,而係有都好,佢都未必要靠拍AV先搵到食,呢樣都同而家既潮流風氣有關,不過就另一個topic,表過不提。

我覺得社會風氣係直接影響咗AV行業既前景,大量既執相app美圖app,執到靚一靚先po上網俾人睇,大家都想將最靚嗰面同人分享,social media如是,AV如是。特別係喺呢個競爭激烈,每日都有後生過你既女優入行同你爭飯食既行業,再加上而家整容隆胸越嚟越平民大眾化,提高自己既競爭力,整靚啲執一執係最有效直接既方法。

不妨調返轉頭諗:將而家既整容技術同價錢放去五年前十年前,當紅既女優會唔會抗拒同事務所講「唔整!我已經夠靚喇!整完咪盞冇人睇!」,我相信冇幾多個女優對自己咁有自信:)唔係以前既女優唔整容,而係佢地唔係個個都有咁既資源同機會。

時代唔同,懷緬過去,我都會,但每個時代都有好多好出色既女優同劇本,亦都有唔少可以媲美以前風光時代既作品,而家既拍攝方法同技術進步咗好多,大家不妨放低一啲個門檻,俾自己抒懷啲去打個J,而家既AV都有唔少係好好睇架:)

仲有一樣野,希望大家唔好見到啲女優大波就覺得一定係假[sosad]

雖然都知大家平時見慣冇波既港女,但睇見啲人係唔係都話人地係假波就覺得好無奈[sosad]


4位 安齋らら S1專屬

靜悄悄地來,亦靜悄悄地走,帶走既係大家既子孫:)安齋らら上年核彈式既回歸,令唔少人過返一個開開心心既年尾,今年頭半年當大家開始J到咁上下既時候,安齋就隨住日本既自肅期又一次消失。

或者就係因為安齋らら呢種不穩定性同神秘,先令到一班AV FANS對佢咁痴迷,J得一套得一套,唔知J埋呢套下個月仲有冇,正正係呢種少少抖M既心態,某程度上成就咗安齋らら既不敗神話。

最近睇8manpro事務所放風,安齋らら有機會春季返嚟,拍幾耐,冇人知;出幾多套,冇人知;會唔會又走,都冇人知。

既然冇人知,咁就活在當下,珍惜らら啦:)



5位 波多野結衣 企劃單體女優

唔經唔覺波姐都入咗行十二年,由以前啲人話佢似林志玲,到連林志玲本人都結埋婚,波姐都依然喺呢行穩打穩紮。

直至現時為止,波姐有1322套作品,唔計Blu-ray同合輯,扣一半都仲有六百幾套,唔知點樣形容既數量,大慨比起我地一世人睇既AV仲要再多#oh#

上年波姐係全年既第一名,今年少少跌watt,但都係一個非常唔錯既成績:)今年雖然冇咩代表作,可能真係拍得太多[sosad]但都希望繼續會睇到波姐既作品啦:)



6位 高橋しょう子 Moodyz專屬

作為Moodyz既賣座同代表女優,今年既高橋喺我心目中比上年成續更差,如果攞佢同三上做比較,佢冇三上嗰種明星感,作品既水準亦都好參差,更加唔好講嗰個稱之為化妝既整容#[sosad]#fs連我呢啲接受程度比較高既都覺得唔掂#[sosad]#fs

當然呢個第六位既成績都某程度上證明高橋依然賣得,但以我自己嚟睇高橋既吸引力已經同以前相差甚遠,甚至一年比一比差,處於一個好明顯既樽頸位,冇突破,冇活躍既範疇,冇一個可以持續吸引新FANS既手段同優勢。睇返19年既發展,高橋本人似乎係想向演員呢條路進發,今年有疫情影響可能會停頓,但...佢既演技行呢條路都唔係好樂觀[sosad]



9位 久留木玲 企劃單體女優

久留木玲主力行JK路線,同另外幾位妹系女優有少少分別,久留木玲既女友feel比較重,比較似係青梅竹馬既感覺。

以佢既外型我覺得拍多一兩年JK片都冇咩大問題:)暫時睇都幾穩定:)



11位 神宮寺ナオ Moodyz Madonna專屬

睇返個排名,神宮寺係今年Madonna排名最高既女優,唔計石原希望頭幾個月喺企劃單體女優成績既話,就算喺Moodyz都淨係輸俾高橋。

一日比一日濃厚既女人味,真係隔住個mon都feel到,唯一可以挑剔下既係social media上比較低調,如果活躍返多啲就更好了。



17位 仲村みう

游走喺S1同Moodyz兩間最大型片商拍片既...又唔能夠稱之為專屬,都唔係好識得介定佢個角色#heard#pig

今年一共只有七套作品推出,只要係有佢出片既月榜,頭十名都會見到佢既蹤影。但睇嚟佢本人就冇咩意欲做一個穩定出片既專屬女優,就當佢係一個只係會喺S1 Moodyz出片既企單女優啦#clap#pig



20位 今井夏帆 企劃單體女優

最後一個入到頭20名既企單女優,其實睇返個名單,企單女優喺頭20名足足佔咗十幾個,比例好高,會唔會咁樣驅使到更多專屬女優轉為企單女優,我覺得係嚟緊今年可以留意下既一個境況。

至於今井夏帆本人呢...其實我就冇乜點睇既#[sosad]#fs但月榜都keep住見到佢,黑肉女優似乎仲有唔少市場。


21位 山岸逢花 Premium 專屬

Premium當之無愧既一姐,算係打救咗呢間都曾經風光一時既片商,山岸本身外型就深得日本人喜愛,典型既女主播氣質,雖然唔係啲咩爆炸性身材,但勝在貼地親民,笑容直穿人心,唔需要拍啲好激烈既題材都已經有唔錯既迴響。2021年我expect山岸會再向其他唔同方向發展,佢本身己經係惠比壽葡萄成員,另外嚟緊有電影上畫,接job冇停手。

作品方面,除咗有一套stay home話題作PRED-251之外,另外仲有一套PRED-239素人感謝祭既作品,兩套既評價都唔錯。我期待佢會唔會好似伊藤舞雪咁會外借去S1 Moodyz呢啲大廠拍返一兩套,等大家又睇下佢既能力去到邊,短期內就睇佢唔會轉片商住,始終Premium仍然需要佢做生招牌。



23位 橋本ありな FALENO專屬

S1今年移藉去FALENO既三大女優之中,橋本已經算係成績最好既一個,FALENO初時俾佢既企劃令我對呢間片商有啲期望,而家就只係想講粗口#fuck#mouse

撇除唔係咁容易睇得慣既鼻,橋本既外型同對腳依然係業界既數一數二,無奈FALENO真係真係唔識拍,有種做壞咗既感覺,相信都有唔少FANS有同我一樣呢種失望既感覺,每個月睇完條Trailer:「唉...又係咁...」,漸漸就對橋本既期待越嚟越低。

S1既橋本無疑係佢最光輝既時間,大家每個月都期待佢既作品;喺FALENO既佢只係每個月例行工事,拍完一套收工等出糧既專屬女優。好死唔死既係S1喺2020年下半年仲要不斷出橋本既Best合輯,好似提醒緊大家一啲野已經返唔到轉頭咁,真係...我都唔識講#O:-)#fs

之前橋本同事務所既關係出現咗啲問題,而家應該已經處理好哂,希望2021年既橋本可以有返啲新起息啦:)



26位 紗倉まな SOD Star專屬

SOD無人能敵既才女紗倉,今年成績我覺得就普普通通,冇咩話題作品又或者係好標青既作品。雖然SOD喺我心目中已經跌到落二線片商既地位,但紗倉本人依然係有佢既一股魅力喺度,喺一班SOD專屬女優入面都仲係保持到吸引力,入行九年嚟講非常難得。

2021年唔知紗倉有冇小說出呢#read#pig



29位 葵つかさ S1專屬

正所謂愛之深責之切,由我嚟評論葵司啲作品既話呢,就多數都係負面評價居多#:)#fs我即管試下賣唔賣到廣告啦#:D#fs

2020年葵司最受到矚目既作品係SSNI-731,一套標榜冇劇本冇演技既溫泉旅行作品,呢套喺日本評價就好好,我自己睇完就感覺麻麻,可能我睇唔慣呢個感覺既葵司,嗰個「真實反應」我反而睇得唔習慣,扑扑下走去飲兩啖Sake吹陣水然後再返去扑過,呢種鋪排亦都同我認知既AV有啲出入,可能係特登要加插一啲小細節嚟標榜冇劇本呢個重點,但我自問睇得唔入戲,可能真係同呢類劇本唔過電。

其他就都冇咩可以推介到俾大家,因為好多在我嚟講都唔好睇#:)#fs又或者係我對葵司既要求特別高啦#:)#fs

2021年,葵司第一套共演就係同新人乙白さやか合演,2月推出,之前好少見佢part新人一齊拍共演,有少少期待,但我心目中最想都係佢同坂道みる有共演,希望今年可以實現。



30位 二階堂夢 FALENO專屬

作為FALENO既第一個自家培育出嚟既大型新人,今年二階堂夢成績唔錯,外型討好,再加上每日up下性感相上Twitter維持住個人氣,再加埋識英文,喺一班新人之中都算站得穩陣腳。如果今年有新人賞,二階堂夢相信都會係其中一個大熱。

暫時睇都冇跡象會離開FALENO,相信FALENO都唔會咁易放走呢個扔咗唔少資源落去既新人。不過今年過咗新人蜜月期之後仲keep唔keep到個銷量,就要睇FALENO既計劃喇:)


32位 坂道みる S1專屬

S1新一代既性愛機器,嬌滴滴既身型但係有無窮既戰鬥力,今年係坂道脫離新人光環既第一年,表現不過不失,有幾套可以推介俾大家,首先係SSNI-692,巨漢前輩系列,呢套既劇情只係需要佢喺第一幕有少少反抗,之後做返自己就得,唔會顯露到佢劇情片演技不足既缺陷;SSNI-795,一套純肉搏戲既作品,都係發揮佢性愛機器既一套佳作;最後SSNI-818,追擊口交題材,又係坂道既拿手好戲。

坂道喺20年既勢頭都唔錯,適逢一啲S1老將離巢,更加係佢上位既好機會,S1都知佢劇情片偏弱,都冇俾太多劇情片佢去挑戰,但我覺得要進步就要迎難而上,坂道亦係有心喺呢行發展既女優,如果因為咁而錯過一啲好劇本好題材就太可惜,拍出嚟效果唔好都好,都要去嘗試先會有進步,期望2021年既坂道繼續會喺唔同既劇本度騎爆啲男優:)



33位 伊藤舞雪 Kawaii專屬

同山岸逢花一樣又係一個打救成間片商既女優,20年既伊藤舞雪就有一套喺S1出既SSNI-864,交換體液濃密SEX既題材,S1既一個招牌劇本,拍得都OK。我一直都覺得伊藤舞雪喺Kawaii有啲嘥料,但可能北都集團想平衡各個片商既實力,所以都將啲女優打散嚟分配,咁都係好事嚟既:)

伊藤舞雪身材有睇頭,但同高橋一樣有少少去到樽頸位既感覺,冇咩大變化,如果可以間唔中外借下去Attacker Moodyz試下其他劇本,應該會有驚喜。



36位 天使もえ FALENO專屬

同橋本一樣又係移藉變咗沉寂既個案,FALENO同天使開咗一個好似幾好既頭,但後面無以為繼,又浪費咗一個好女優。

唔難睇得出天使もえ既鬥心,特別係19年輸咗俾相沢みなみ之後,以佢既性格一定會想捲土重來,但睇返20年,相沢呌咗咁耐出返嚟成績一套比一套好,人氣不跌反升;天使轉完新片商以為會有一個好既新開始,點知原來係搭沉船,睇嚟世事既野有時真係整定,而且呢個結果就更加證明當年既最優秀女優頒俾相沢みなみ係實至名歸。

2021年呢對仇人唔知仲會唔會有啲咩風風雨雨既事情發生呢:)



37位 楓カレン Ideapocket專屬

19年希崎引退,IP少咗一個賣座女優,當然手上仲有唔少好牌,楓カレン係其中一位,睇返排名佢仲係IP最好賣嗰個。

今年楓カレン表現都好好,都有唔少作品喺我心目中好有印象,首先有小弟寫過影評既IPX-484,主觀題材美腿偷情作品;之後有IPX-564,護士口交題材;推介多套IPX-466,少少痴女題材既作品,全部都好好咁展現出楓カレン既吸引力。

2021年,楓カレン會係我其中一個keep住留意既女優:)



38位 小野六花 Moodyz專屬

2020年Moodyz最多人期待同留意既新人,148cm 18歲,日本妹標準可愛樣,行妹系路線,一出道就已經吸引唔少目光。

同佢差唔多同期既Moodyz新人仲有八木奈々同白坂有以,後者已經過檔去FALENO,前者雖然賣得比小野六花好,但我私心都係比較鐘意小野六花,外型比較過電:)

推介作品有MIDE-797,女僕題材作品,超可愛#love#



39位 明里つむぎ Ideapocket Attackers專屬

2020年對明里嚟講應該係比較平穩既一年,雙專屬名利雙收,唯一既問題係兩邊既劇本題材經常重複,搞到佢喺Attackers俾人強姦完,嚟到IP又係俾人強姦[sosad]

到底係明里已經唔識拍其他題材,定係拍強姦拍上癮?但今年有一兩套明里做S系角色既作品都做得唔錯,我自己比較鐘意佢喺IP既作品,冇Attackers嗰種公式感,感覺可以睇到更加多方面既明里。

同埋明里真係太靚[sosad]拍成點都冇咩太大關係[sosad]淨係望住個樣都夠[sosad]


41位 有栖花あか S1專屬
42位 七ツ森りり S1專屬

兩位都係S1喺20年力捧既新人女優,所以擺埋一齊講。前者有栖花あか喺寫真界本身個名都響噹噹,賣點係一對J Cup既車頭燈;七ツ森りり就有藝能人背景,同有栖花比最大既分別係七ツ森有勤力 update Twitter放下相,有栖花都有開不過就比較走佛系路線,有心情得閒先update。

今年S1為咗迎戰FALENO都有落到唔少力,喺簽新人方面就有呢兩位比較顯眼既巨星,另外仲有冇入榜既11月新人山崎水愛,都係由寫真界下海。

疫情影響之下多咗唔少條件唔錯既藝能界寫真界女優下海,對現存既女優,同條件冇咁好既新人係一個好大既挑戰,就好似當年三上同高橋下海咁,當然而家好難再有同類型既震撼,但呢班先天有基本盤FANS,又有好好條件既女優行既路無疑會比普通女優順暢,亦都可以留意佢地過咗新人時期之後既發展。



43位 吉高寧々 FALENO專屬

今年由S1移藉去FALENO既三位女優之一,同另外兩位唔同既係佢本身喺S1都唔係算好好#:)#dog去到FALENO就更加冇乜起息#hehe#dog

撇除個人偏見,我覺得吉高唔好有大笑既表情,一笑個樣反而冇咁好睇。作品方面都冇咩可以推介,不過睇FALENO都唔會炒佢住,畢竟間片商仲未企穩行內陣腳唔適合有啲咩大舉動,仍然需要一啲大名既女優坐陣,況且佢片酬應該都唔會係橋本天使嗰個level,喺FALENO既專屬位置應該仲好安全。



44位 架乃ゆら S1專屬

同坂道一個相反,架乃係靠劇情片做賣點既女優,已經係S1 Drama Queen既佢喺拍劇情類型既作品往往都有令人刮目相看既演技。身材同把聲就見人見智,架乃講野把聲偏沉,但叫床聲冇咩大問題,床上戰鬥力就一定唔係坂道嗰種級數,但都可以一戰。

鐘意睇女優文戲演技既朋友,架乃ゆら係你既一個好選擇:)



45位 桜空もも Ideapocket專屬

每次講起桜空都係忍唔住嘆一口氣,今年桜空既作品就更加慘不忍賭,雖然出片穩定但作品既質素同19年有唔少距離,首先係今年有一段時間,連續幾個月既作品男優都係大島丈,當然大家睇片主要都唔係睇男優,但同一個男優連續出現喺同一個女優既作品難免會令人覺得唔舒服[sosad]

其次係拍既類型題材唔係好引得起觀眾既興趣,唔知係咪狀態唔好,幾套既不貞作品都拍唔出感覺;同FANS約會既作品,同埋另一套幻想題材既作品反應都麻麻,拍唔出桜空應有既水準,個人嚟講有啲失望。

撇開作品,可以一讚既係桜空もも今年終於都肯update下Twitter IG,間唔時有幾張工作相睇下都好過冇,算係一個好兆頭啦:)

有留意開既朋友都知桜空既心情仲難估過日本今日有幾多人確診,會唔會忽然引退我覺得好難講,所以都係睇得一套得一套啦[sosad]



48位 小倉由菜 SOD Star專屬

同坂道架乃一樣,都係所屬片商既新主力,SOD淨係靠紗倉一個好難支撐得住,下面除咗小倉由菜之外,戶田真琴、本庄鈴、唯井まひろ,等等都有自己既一小撮FANS,除咗幫補到銷量之外,每年SOD自己搞既FANS大感謝祭都冇咁冷清。

SOD前幾年主力既雙川,古川いおり就發片極唔穩定,市川まさみ就腰傷好返冇耐,要回歸返幕前恐怕都冇咁快,所以以上提過既呢班新主力就要擔起大旗建立返起SOD個片商品牌信心同宣傳。再加上SOD今年喺歌舞伎町開咗間Bar,都可以幫到女優提高唔少曝光率。

相比起北都集團有財有勢,SOD條路係難行啲既,加油啦:)



54位 羽咲みはる S1專屬

宏觀市場上仲未有差唔多級數,同樣行童顏巨乳路線既女優同羽咲一齊爭飯食,唯一有啲威脅既係新人天音まひな。所以我對於佢喺S1既專屬位置都比較樂觀,照計就唔會出咩事既:)


61位 白石茉莉奈 Madonna專屬

白媽減完肥,喺Madonna重新出發之後都屢獲好評,而且喺Madonna更加適合佢人妻既設定,比起以前喺SOD時期更加吸引。

但白媽好似暫時都係NTR不倫系既題材居多,我反而想睇返白媽出返啲義母設定既題材,懷緬一下細個時候初初睇白媽既回憶#peanut#pig



62位 辻井ほのか 企劃單體女優

今年幾活躍既一位企單女優,但我覺得佢條脷長得好恐怖[sosad]Body瘦又顯得個胸型好奇怪[sosad]

都係留返俾啲知音人[sosad]



73位 初川みなみ Moodyz專屬
75位 七沢みあ Moodyz專屬

初川今年都係一貫既穩定,雖然冇咩大作同解禁,但人氣都依然唔錯,維持住喺Moodyz既準一姐位置。

諗返都幾有趣,S1 Moodyz Ideapocket都各有一個みなみ,但三個都係行唔同路線[sosad]

至於七沢,呢一兩年多咗唔少人留意,或者佢外型未必啱普羅大眾口味,AV post嗰邊都係食負評居多[sosad]但我個人一直覺得七沢啲片係好睇,特別係前戲部份,未去到坂道嗰個怪獸level但都唔弱,投入感亦都夠,真心推薦大家有機會既話不妨睇幾套再下定論。



83位 水卜さくら Moodyz專屬

差啲漏咗水卜,Moodyz既另一把交椅,不過今年唔知咩原因下半年水卜接近係停產,導致個總銷量都直線下滑。

今年出道第三年,演技比起初出道嗰陣已經明顯好咗好多,Moodyz亦都放心交咗唔同題材佢去拍,出嚟效果都唔差。水卜既body依然係業界Top既級數,雖然個樣就差啲,但我都唔希望水卜有一日諗唔開走去整容[sosad]務求每個月仲有片睇就己經心滿意足。



87位 宮島めい SOD Star專屬
89位 夏目響 SOD Star專屬

兩位都係今年SOD Star力推既重點新人,單睇呢兩個既級數同S1嗰兩個,就知而家兩間片商既分別去到邊[sosad]

夏目響既外型我自己冇咩感覺,反而宮島めい有種妹系feel,厚唇亦係佢一大賣點,受眾市場應該大啲。

今年有一套三人共演有哂佢地兩個,仲有一個參演女優係早一年出道既青空ひかり:)



93位 河合あすな Prestige專屬

今年Prestige專屬既只有河合入到頭100名,唔知點解冇鈴村あいり#disappointed#cat同水卜一樣,河合喺下半年又係唔知發生咩事停產,睇Twitter IG又冇咩線索俾人估,結果大家又係得個等字。

早幾日終於見到河合現身出一個online event:)至於係咪回歸返拍片呢,一日未有新片都唔係好敢肯定,都係觀望下先。



95位 天音まひな S1專屬

S1今年年中既新人,笑容甜美細細粒,有對G Cup波,出道到而家既作品評價都唔錯,係可以留意住未來發展既新人之一。

沒有留言:

張貼留言