Event ① : 喺秋葉原發夢,不過發嘅係涼森玲夢

Event ① : 喺秋葉原發夢,不過發嘅係涼森玲夢


第三日嘅行程,日頭都係拎著張地鐵pass周圍行下,冇咩特別所以就唔詳細講#:)#cow我地直接去重點#hehe#cow

大概4點零返到酒店,執好要送俾女優嘅禮物,最後我揀咗粉紅色嘅劍球送俾佢,留返隻紅色俾自己。
盒東海堂嘅蛋卷我喺香港求其買的,想話我撐美心嘅請隨便,都預咗#bye#cow



闊別兩年,我嚟到日本第一個見嘅女優真人,俾對腳大家J下先:



隆重介紹,Prestige嘅當今一姐,透明感同女友感都超強嘅,涼森れむ(涼森玲夢)。




今次涼森嘅event係一個即售會嘅event,意思即係冇限人數,只要你買完碟拎到飛,喺指定時間內入去排到隊,就有得入去玩。而且因為冇限人數嘅關係,你可以玩完一round之後再買碟拎飛再排過,你鐘意嘅可以loop到佢完event嗰一刻都得,好似我今次咁,就足足同涼森嚟咗3Q#power#cow


(Event內容:第1隻要買指定嘅涼森新作,第2隻第3隻可以係任何Prestige嘅作品;
買1隻會送一張簽名劇照相同30秒攝影時間、買2隻有合照、買3隻就再多一張合照又或者一張指定pose嘅涼森即影即有相。)


但同時,由於冇限人數嘅關係,成個過程都會偏向流水式作業,冇個別簽名環節,冇得俾你坐定定同個女優盡訴心中情,拿拿淋影完合照傾兩句就麻煩你識做,俾下一個人上嚟影;所以大家有機會去呢類即售會嘅時候,記著要識得「睇氣氛做人 」,唔好俾人鬧到出聲先捨得走。


涼森玲夢係我近年非常留意嘅一個女優,除咗演技真係唔錯之外,戲路夠闊,又係Prestige嘅一姐,今次撞得正有即售會梗係唔可以放過,我要俾佢對長期訓唔醒嘅眼勾走我嘅靈魂#pussy2#cat

一嚟就首先埋位影相先,有30秒時間,涼森真人同上鏡基本上冇分別,一樣都係咁索同咁正:








有樣有波再加埋今日件白色泳衣,個笑容又甜到出水#stretching#cat今鋪真係出家人都要還俗#pussy2#cat

之後就到合照部分,我同佢講想影兩個人雙手貼實嘅pose#sowhat#pig
而家仲係後疫情時期,影合照嘅時候同女優中間都仲係要隔著塊亞加力膠板#annoyed#cat



然後就到送禮物同傾計環節:

「涼森小姐第一次見面你好#sorry#cow我係香港嚟嘅FANS我叫新東寶#sorry#cow
「哦??香港嚟嘅#oh#咁遠都嚟真係辛苦你:)
「今次買咗少少嘢嚟送俾你(拎個劍球出嚟俾佢睇),我知你鐘意玩劍球,所以專登去買一個送俾你,希望你鐘意#sorry#cow
「哈哈哈哈(啲笑聲係真係開心笑出嚟),好多謝你吖#love#咁遠過嚟仲買禮物俾我:)
「另外仲有盒香港嘅蛋卷,希望你會試下#:)#cow
「好吖好吖:)

就係咁就完咗一round,成個過程其實5分鐘都唔夠,所以有心去但又唔識日文嘅巴打們其實唔駛太擔心,你想像中嘅尷尬時間其實唔係咁長。我以前唔識日文嗰陣都係一早譯定幾句嘢喺電話,去到現場再隊俾個女優睇。只要你唔尷尬,尷尬嘅就可能係個女優,凡事都有第一次,而呢個第一次絕對值得你去嘗試:)

至於點解我會送劍球俾涼森,係因為佢真係好鐘意玩同玩得好勁,呢度我轉貼一個之前有位巴打整嘅gif:




我返到嚟香港自己玩過幾次,然後發現我連涼森喺呢度做嘅一下動作我都做唔到#sad#cow玩到好似小兒痲痹咁#slap#cow
不過冇所謂,反正我而家同涼森係用緊情侶劍球#mock#pig我地就係咁有咗份定情信物#mock#pig(痴漢mode)

呢幾張係我喺第一round最鐘意嘅幾張:




玩完第一round就梗係返去隊尾排第二round啦,今次涼森嘅event冇我想像中咁多人,第二round好快就輪到我,而且今次我係同一個台灣人一齊排,大家吹著水,等嘅時間過得特別快。

呢個台灣人係我喺玩日本AV女優event方面嘅師傅,亦係台灣ptt嘅名人,叫「王桑」,除咗係ptt嗰邊嘅紅人之外,佢仲係天使もえ(天使萌)嘅著名海外死忠FANS,疫情前佢可以一年飛日本四十幾次,就係去玩呢啲AV event,可以話佢係啟蒙咗唔少人去呢啲event嘅導師#sorry#cow多謝你王桑#sorry#cow

想知道王桑啲威水史嘅話,可以睇下呢兩個佢嘅日本event教學,睇到人眼都花埋:
https://disp.cc/b/163-bqw7
https://disp.cc/b/163-bqfq

我同王桑係喺2019年FANZA成人大賞頒獎禮上面認識,呢個人亦都間接造就到當年相澤南打贏咗天使萌嘅結果,不過就係另一個故事嚟,呢度唔阻大家時間#cigar#cow
王桑同我一樣都係餓咗兩年幾冇嚟日本,我同佢都差唔多三年冇見,大家見面嗰時以肘代手碰一碰,呢兩年嚟大家都辛苦了#bye#cow

講返涼森,我見佢喺影完上一個人之後去咗冷氣機嗰邊撥涼,嗚呀我好想過去奶汗#:P#dog... 唔係唔係,我想埋去幫佢煽風啫#touch#dog所以輪到我嘅時候,我就同佢講:

「涼森小姐,今日第二輪,請你多多指教#sorry#cow
「又係你#oh#歡迎你返嚟:)
「今日你喺個台上面一定好熱,辛苦你了#sorry#cow
「哦哈哈,係吖真係好熱:)

呢一段已經太多字,直接睇相:





超級鐘意呢張,係我全日最滿意嘅一張涼森:



合照就揀咗而家好多日本妹都鐘意做嘅一個pose,好似係泡菜國嗰邊傳過嚟:


玩完兩round理論上就點都要入一入個聖人模式呌一呌,但可能真係餓得太耐,同埋涼森今日真係太撚正嘅關係,我同王桑都走咗落去買碟,我決定同涼森嚟個大連續3本番!

同埋另一個想玩埋第三輪嘅原因,一嚟Yen平,二嚟呢間碟鋪遊客有得退稅,我呢日三輪event夾埋慳咗百幾蚊港紙,so why not triple? 下次未必再有呢個機會#medal#cow

買碟、退稅、攞飛、排隊、涼森,就係我呢一日嘅行程。




第三輪嘅時候,輪到我嗰刻涼森直頭係熱到頂唔順,同我講叫我等一等,佢想入去休息室呌下先#cn#
你咁靚女你話點就點啦#:)#cow最緊要唔係因為第三次見到我所以反胃啫#:)#cow






旅行過程難免會有啲意外發生,好似呢一輪咁,影到咁上下我部垃圾Fujifilm輕機#slap#tiger30秒嘅影相時間稍縱即逝,我即刻好似西部牛仔咁拎部iPhone出嚟繼續影。各位,呢啲moment一定要有備用方案,人地唔會因為你器材有事賠返啲時間俾你#champagne#tiger

iPhone影出嚟係就係差啲,不過都仲見得下人:




呢一輪最鐘意係呢張,對腳加埋個笑容勁正#like#tiger



第三輪嘅合照,我揀咗嚟多一次四手合十,但係係對望嘅pose。
呢個pose嘅優點係,你可以近距離同女優四目交投,近距離望著涼森個笑容同眼神,甜到我咩汁都流哂出嚟#wet#dog不過自問係怕醜仔嘅,就唔好試呢啲對心臟負荷咁大嘅pose喇#:)#pig一陣暈低同你做心外壓嗰個一定唔會係個女優#bye#pig

呢個pose亦都係我以前去飛鳥鈴event嘅時候,一定會同佢影嘅一個pose。
而家嘅佢應該喺日本某個地方過緊普通人嘅生活,冇佢就一定冇今日嘅新東寶,所以呢個合照pose我會一直用落去,對於我嚟講係有另一種紀念價值#notcry#mouse



因為event去到7:30就完,當時都差唔多夠鐘,為免買碟攞到飛但又冇得玩嘅情況出現,我冇打算玩第4輪,所以臨尾就同涼森有以下嘅對話。

「今日三輪event辛苦你喇涼森小姐#sorry#cow今日見到你本人真係好靚#sorry#cow多謝你今日嘅配合#sorry#cow
「唔會,多謝你今日嚟,你返去嘅時候要小心啲吖:)
「多謝你多謝你#sorry#cow

就係咁,相隔兩年嘅日本AV女優event之旅,就由涼森れむ同我開咗個100分嘅3Q 頭炮序幕#gold#cow


(涼森當日po喺Twitter嘅活動相,我都係覺得我影得靚啲,請問仲請唔請經理人?)

沒有留言:

張貼留言