(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第九章: 一日去四個event

其實本身10月仲去咗葵司既寫真集眾籌event,但冇乜內容好寫,同埋我又搵唔返啲資料,所以我喺度輕輕帶過就算。

4月嗰時葵司就開始咗個眾籌project,就係佢出道十週年既寫真集拍攝計劃,近呢一兩年都多咗女優搞呢啲眾籌project,可以對銷量有個預計之餘,亦都有多啲budget去影到更好既作品出嚟。

https://twitter.com/8manpro/status/1116380192472064000?s=20
(條宣傳片佢自己一個人錄,自己講到喊。)

因為眾籌網嗰邊已經del咗個project,詳細既package我已經搵唔返啲資料#it1#dog當時我係課咗一個¥25000既package,內容就包括咗特別封面既眾籌寫真集;一本葵司早幾年喺台灣影,而家已經冇再出既寫真集;同埋參加喺日本既招待會,葵司親手俾本寫真集你,同埋有合照。
另外再有啲貴啲既package,譬如同葵司去行公園,傾電話,最貴嗰個好似係¥300000左右,葵司會親自嚟你屋企送本寫真俾你,只限日本國內,好似呢啲package最後都賣哂。


(淨係搵得返呢張,我就係買咗¥25000個package。)

 

呢程trip最驚險係event前兩日,臨時改咗個會場地方,而且唔係每個參加既人都收到改地址既email,我又冇特別去check,差啲出事。
當日去到個會場上到去,先發現唔對路,點解冇人又冇指示既#oh#於是Twitter問葵司日飯A叔叔,佢話轉咗場,好彩個場地都唔係好遠,行10分鐘就去到。



今次呢個event冇攝影會時間,所以成個流程都去得好快,每人都係過去同葵司傾幾句,捱個手影張相就完咗,前後都冇三分鐘。
到我嗰陣都係同葵司講我響香港嚟,今次佢稍為有啲印象,仲問我有冇平時喺IG留言,我心諗你平時都唔po相我點留言#it2#dog
之後俾咗當時電話張wallpaper佢睇,係之前柏青哥鋪event佢同飛鳥既相嚟,佢就大慨get到咩事,仲同經理人講我都係飛鳥FANS。


(嗰時瘦咗好多,可能影寫真集關係減肥減得勁。)

過程雖然短,但都係開心既:)特別當時知道佢唔係打算引退,個心都定啲:)


(公開發售本寫真就係咁樣。)


(眾籌event既特別封面就係咁,旁邊細本啲既就係嗰本台灣寫真集。)


(另外仲有幾張細相送,好鐘意右下角嗰張既笑容。)


(本書後面special thanks有寫參加眾籌event既人名,小弟都係其中之一:))

 

 -- --

11月係比較忙既一個trip,首先有飛鳥既兩場event,都係喺秋葉原。



而同一日仲有坂道みる,又係有兩場,第二場可以即日買飛都得,冇限人數。



一程飛機咁遠過到去,就梗係想去哂咁多場。玩咗咁耐event都未試過一日去咁多,雖然都係喺番秋葉原,但因為兩邊時間差唔多一樣,要跑嚟跑去都咪話唔辛苦。
飛鳥兩場event都冇限人,反而坂道第一場得70個位,因為當時坂道已經開始紅同多人識,安全起見,又係早一個月之前就拜託一位發券當日喺秋葉原既巴打幫手買飛,結果發券當日下晝3點就賣哂,好彩有叫巴打幫手。
呢度又係要唔該哂嗰位巴打:)謝謝你:)

#hoho#又出發了#hoho#
 

 

-- --

 30號先係佢地兩個既event日子,但喺29號就有埸明里つむぎ,本身都冇打算去,但去到秋葉原發現仲有位剩有飛賣,同埋買一隻就有合照,雖然冇水著影不過都抵玩。
所以各位有興趣去玩event既巴打,有時又唔駛太緊張買飛既問題,其實有啲真係你即日去到都仲有機會買到飛[sosad]當然好紅既就冇可能啦[sosad]



(好少見到買一隻就有得合照。)

同早幾個月TRE嗰陣見到唔同,明里明顯個人精神啲,亦都冇咁緊張,髮型亦都比TRE嗰陣好睇:)
簽名嗰時同明里講我喺香港嚟,又俾返我喺TRE影佢嗰啲相佢睇。
但明里真人好怕生[sosad]都傾唔到幾句,連最後遞返塊簽名板俾我既時候都係dup低頭,冇正面望我[sosad]
你咁靚女#cry#dog俾我望多幾眼得唔得#cry#dog

      
(都係嗰句,靚女大哂。)

張合照同簽名板就係咁。


  

-- --

 嚟到30號當日,頭先講過要連續去四個event,因為同時間既關係,所以要度一度個流程#math#dog
因為坂道嗰邊一定多人過飛鳥,而且兩邊event中間都要換衫,所以我最後決定既流程就係:
飛鳥私服>坂道私服>飛鳥水著>坂道Cosplay

一個梅花間竹型式既安排,先影咗冇咁多人既飛鳥私服,再去影坂道私服,影完再返去飛鳥度影水著就差唔多時間,最後就去返坂道度影埋個cosplay。
真正既時間管理大師#math#dog

---

去飛鳥既event基本上已經去到得心應手,亦都冇咗之前嗰種緊張感,成個相處感覺好自然,俾佢睇返之前啲event影既相,成個氣氛好輕鬆。
當日佢既狀態都好Fit,首先係私服。






  

-- --

 之後過去坂道嗰邊,有好多人排緊有排都未到我,驚會趕唔切返嚟影水著,所以我決定更改行程,返嚟影咗飛鳥水著先。









合照就係咁。
 

  

-- --

 影完飛鳥之後就過去影坂道,始終都係第一次見,又有返啲緊張感。
其實見坂道既原因,除咗本身都鐘意呢個女優之外,佢本人都係葵司既超忠實FANS。
再加上佢早一個月like過我一個關於葵司既Tweet#@_@#dog更加令我想去見下佢真人傾兩句。

   

(平時佢個Twitter除咗share佢自己啲AV新作,仲會retweet埋葵司啲消息[sosad])

因為我去到既時候event己經overrun,仲有一套衫要影,結果係七個FANS一齊影佢,坂道仲同我地講大家要影快啲[sosad]
首先係影私服,係一條黑色長裙。

    
(好好笑,特登夾條波罅[sosad]但佢個image都唔係sell對波[sosad])

簽名嗰陣,都係循例同佢講香港過嚟,買咗啲野食俾佢,一開個Twitter俾佢睇,佢就認得我就係嗰個佢Like過既葵司FANS,記性超好#adore#
除咗傾咗少少葵司既野之外,我仲有同佢講好鐘意佢套女僕題材既作品,佢一聽到就即刻寫埋落塊簽名板度。


(第一句就係話大家都係鐘意葵司既好朋友,第二句就係話會有多啲女僕作品,雖然到而家都未有#upset#dog)

合照又係咁,點解我會講又#math#dog

  

-- --

 之後就等佢換衫出嚟,係一件兔仔衫cosplay,本身仲有對兔仔耳,不過太麻煩所以中途除低咗。








合照嗰陣佢主動摟上嚟,我完全唔敢亂郁[sosad]

  

-- --

 第二埸既飛鳥係旗袍,超靚,係我影咁多次入面最靚既一套衫。
間鋪係我第一次去佢event嗰時既MiS鋪,同飛鳥講返佢又冇咩反應#heard#pig
不過算數啦#upset#pig我都慣咗佢啲鹽對應#arrested#pig











最鐘意係呢張相,笑容同pose都攞一百分。

  

-- --

 

  之後就係第二埸既坂道,因為冇限人數,呢埸仲多人過上一埸。








呢埸既合照,我終於諗到個連staff都話犀利既新pose#mock#pig就係十指緊扣對望#:)#pig
但俾坂道咁近距離望住,真係少啲定力都唔掂[sosad]


(個距離其實好近,同埋呢個pose影出嚟見唔到女優正面,未必個個人鐘意。)

 

-- --

 

 亦因為喺坂道呢邊玩得太耐,我過返去飛鳥嗰邊既時候水著部份已經完咗#@_@#dog

MiS既staff好好人,話佢地應該未走,叫我上去敲門睇下仲可唔可以影到。

於是我就硬著頭皮上去,飛鳥己經換返私服,staff話可以照俾我影,我係咁同飛鳥講唔好意思。
所以各位#it1#dog打算同一日一次過去幾個event既話,真係要自己控制好個時間,唔好遲到而麻煩到人,人地都唔係事必要補返俾你#it1#dog







合照既時候我用返同一個pose。
淨係個眼神,我已經睇到同坂道既分別。坂道係出街食既話,飛鳥就係我既住家菜。
對唔住#notcry#dog我以後唔敢出街食飯食咁夜喇#notcry#dog都係住家飯最好#cry#dog


(走嗰陣,佢仲特登伸個頭出嚟同我講拜拜,更加令我覺得唔好意思#cry#dog)


(雖然個傻妹每次都係寫差唔多既野俾我,但最重要都係每一次既回憶。)

 -- --
之後12月1號,有一埸阿部乃みく個人節目既公開收錄活動。
嘉賓有S1專屬既架乃ゆら、新名あみん、乃木螢、同埋尋日已經同佢講咗會去既坂道みる。



呢類公開收錄活動唔算搞得太密,同一般event最唔同既係主要係去做觀眾,冇攝影會環節,通常會有得俾你買物販換啲合照劵同握手劵,即係都係要你駛錢。
再加上全程日文聽唔明既關係,唔識日文真係去到淨係陪笑同齋坐,結果全程我聽得明都係得大慨一成至兩成內容#zzz#dog



開始之前可以嗌野食,係加咗女優落去個名既menu,譬如有みるみる薯仔,ゆら忌廉梳打。
都係嗰句,巧立名目#pointing#pig得啦我俾錢啦#:-[#dog





買既物販就係呢啲女優節目既碟,全部都係Blu-ray嚟。




 -- --
當晚既題目就係圍繞聖誕節呢個topic,幾個女優就分享返自己既經驗同睇法,有啲都幾好笑[sosad]
有個topic係講溫泉旅行,架乃一睇到就話AV情節?全埸笑到仆街[sosad]

因為冇攝影環節,完咗埸佢地就喺個台上面俾大家影相。
    
(睇返原來有幾張坂道好似有專登望中我鏡頭[sosad]唔好咁啦我有飛鳥架喇#arrested#pig)

合照方面就係咁,另外單人嗰兩張我揀咗一張架乃,一張坂道。
同架乃講我都有睇惠比壽葡萄,佢話希望我之後都會嚟睇live,架乃真人個鄰家氣息好重,好cute。
同坂道就一齊砌咗個S1既pose,我仲話希望有一日見到佢同葵司有共演作。





今次係去得最多event亦係駛錢駛得最多既一次,搭朝早6點鐘機返香港,又完成一次旅程#hoho#



沒有留言:

張貼留言