(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第十章: 最後既引退event

其實一直對於女優引退呢一樣野,心情都好矛盾。

作為FANS,當然想個女優長拍長有,個個月有新片J;但呢個業界帶俾一個女優既影響,其實係終身,只要網絡世界尚存,你曾經喺呢個業界既蹤跡就會無所遁形,拍得越耐,拍得越多,他朝個女優想洗底做返普通人就越困難。

而在於女優本人嚟講,可以離開呢個行業,應該係一件值得恭喜同開心既事。
所以呢幾年每當見到有女優引退,我既諗法都係:「走咗就唔好返嚟喇#:)#fs

但原來,當呢一個消息係發生喺自己鐘意既女優身上既時候,要俾自己接受呢個事實都唔係咁容易。

飛鳥りん,3月AV女優身份引退。

仲記得睇到佢公佈呢個消息既當下,喺公司呆坐咗半個鐘。

諗返起過去呢幾年去日本參加event既經過、為咗個AV女優去一啲自己聽都未聽過既地方、喺連登成人台開咗一堆AV相關既post、識咗一班唔知點形容既好朋友、由冇咩興趣到而家睇AV資訊仲多過睇新聞,我好似變咗另一個人咁。

我成為佢既FANS,可能冇乜改變到佢。
但我呢幾年既生活,俾一個AV女優改變咗。
如果佢冇入行,又或者我當日第一次唔係去佢既event,我今日又會做緊啲咩?

我不禁咁樣反問自己。

然後我睇返呢幾年旅行既相,喺event影低既佢,同幾位巴打既chat record,再諗返起有巴絲打睇完我出既po,多咗留意佢同其他女優,多咗留意AV業界既事;又有巴打話睇完我寫既野之後,走去日本參加event睇女優,返嚟同返我地講個經歷好難忘,好開心點點點...

原來當日一個咁傻既決定,最後係改變咗咁多人咁多野。
咁佢今日引退呢個決定,又會唔會係另一個連鎖既改變?結局會唔會都係一個更加好既發展?

思潮翻湧之後,我得返最後一個諗法喺個腦度。
我想同佢一齊創造最後一次,開心既event回憶。


 -- --


(呢個1月event其實係喺佢引退前公佈,有時啲引退event會特登寫埋引退兩個字上去,可以吸引到多啲人去,不過佢呢個冇,所以我嗰時有估過呢個會唔會唔係引退event。)

宣佈咗引退之後,我對佢最大既感覺就係,佢好似開心咗。
雖然我唔知佢具體引退既原因,又或者個誘因係乜野,但由佢Twitter同IG個活躍程度,我感覺佢比起之前輕鬆咗,開心咗,好似放低咗個包袱咁。

所以最後呢封寫俾佢既信,我寫咗一個願望。
以下係少少既節錄。

「終於都來到這一日呢,りんちゃん要引退了。
這都是AV女優的必經階段吧,畢竟這也不是一個可以一直待下去的職業。
知道引退消息後,心情真的低落了不少。但後來想想,起碼能夠好好的跟你告別,已經很幸運了。
這兩年能夠成為你的粉絲,真的很開心,很幸福,謝謝你,辛苦了。

可以拜托你答應我一件事嗎?
你的未來一定要幸福。
將來如果有機會我在日本街頭遇見你的時候,你臉上一定要掛著幸福的笑容。
可以答應我嗎?

而我,會記住這幾年的每一趟旅程,每一次見面,鏡頭下的每一個你,還有你每一個的笑容。

你永遠,永遠,是我心中最愛的女優。」



(宣佈咗引退之後既IG Q&A,佢有多謝我一路以嚟咁遠水路過去參加event,但唔答我引退之後會做咩#throw#cat)

 -- --

今次係一直都好想再去既大阪,我對於關西既好感都係比起關東高,硬係覺得關西呢邊既人親切啲和善啲。

落機嗰日好涷得6度,我呢啲瘦弱毒撚最怕就係冬天#sneeze#cat日本又唔似香港,冇高樓大廈擋風,所以盡可能都唔想出去室外。



今次租咗間Airbnb,四晚都係一千蚊左右,間房又大又有浴缸,晚晚都浸到自己煮熟咁濟先去訓教。

 
(唔好俾張床呃咗,人地本身預間房係四人,我真係一支公去旅行架喳#it1#dog)

去鋪頭買event飛既同時,順手掃返啲連簽名相既舊片。
關西呢邊比較少人買呢啲特典碟,好似飛鳥呢套cosplay咁係19年6月既event嚟,擺咗半年都冇人收留,咁我帶佢返屋企啦#handup#cat





嗰幾日都係靠張遊客pass周圍去,睇動物園睇博物館睇車展全部唔駛錢,最後仲搭埋摩天輪。

 

 -- --

嚟到event當日,第一間鋪係護士cosplay服裝,間鋪仲特登整個醫院走廊既backdrop。
不過最嬲係同我一齊影嗰個日本仔影影下叫飛鳥踎低,搞到睇唔到佢個名牌同成套制服。
我識日文既話肯定屌到佢阿媽都唔認得#kill#pig

    
(Group攝嗰時最好唔好指定女優影相既動作,咁樣對另外參加既人好唔公平#nope#pig)

之後係水著。







呢一part既合照就配合返護士cosplay,係一個聽診既pose。
水著嗰度就用返上次既女友pose。

  
(影完先醒起個背景係醫院走廊,著住套泳衣擺呢個pose好似好奇怪...)

 -- --
第二間鋪都係喺附近,但我為咗買蕃茄仔俾佢專登搭幾個站去咗天王寺搵超市再返番嚟#sick#pig
呢間鋪頭都有好多女優嚟過,成幅牆都係女優簽名。




呢埸都係cosplay,今次係校服。







(有一幕好好笑,鋪頭staff幫佢影相放上Twitter,叫佢就返個體育館backdrop整個射籃pose,飛鳥即刻板起塊面話唔整#nope#pig
我心諗佢都唔係呢啲賣可愛style#:)#dog梗係唔會理你#:)#pig)

合照就係砌心同十指緊扣pose,staff一見到又係哇哇哇樹該。



 -- --
之後就到水著,超鐘意呢套白色,勁襯佢。








跟住呢次event如果兩間鋪都買三隻既話,可以影多一套水著。
但我覺得頭先白色嗰套靚過呢套藍色#annoyed#cat










另外經過上次坂道event之後,鐘意咗呢個kiss pose,影出嚟好可愛。

 

 -- --

不知不覺間,event都接近尾聲。
飛鳥同我地成班FANS講既最後嗰段說話,我都唔係好聽得明,但大致上同佢上面Twitter講嗰啲差唔多。

最後,我喺鋪頭門口等佢出嚟,親口同佢講完最後一次bye bye,目送佢架車離開我視線。

到頭嚟原來佢既引退,我係覺得滿足開心,多於失落。
簽名板上面佢寫俾我既「いつもありがとう」(一直以嚟多謝你),亦係我對佢既心底話。

冇飛鳥りん出現既話,冇今日呢一個咁傻既我。

いつもありがとう。




全篇完#:)#b


沒有留言:

張貼留言