(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第一章番外篇: 桃乃木嚟香港

 第一章番外篇: 桃乃木嚟香港(17年11月)

多謝哂大家既正評同cm先:)反應幾好就出多少少:)
呢一段係喺香港既event嚟,同埋同AV冇關係,我當番外篇咁寫。

話說人中之龍呢隻game相信好多巴打都有玩過,有玩過既都知佢每一集都會請女優嚟做真人CG,女優會變成game入面其中一個角色,玩家操控主角既時候有得同佢互動。

17年嗰時出人中之龍2,就請咗桃乃木かな同另外4位女優做嗰集既CG女優,而為咗宣傳隻game,SEGA呢邊當時就請咗隻game既製作人,同埋桃乃木嚟香港,搞一場見面會。

而且呢個活動仲係開放俾人報名去參加:)


(冇玩過隻game既巴打認唔認到邊個打邊個呢#hehe#pig)

 

(Cap自當時既Playstation FB)

當時同一班葡萄post既巴絲打都好開心,首先係因為好多人都鐘意桃乃木,第二係唔駛錢有得見女優,又唔駛搭飛機去日本,大家都好想抽得中有得去。
當時仲擔心抽唔抽得中,後尾發現報名既人應該唔多,因為差唔多我地有報名去抽既都中哂#mock#pig

小弟都係其中一份子:)如果你問我去係為咗隻game定係桃乃木呢:)...
隻game係好好玩:)不過我好想見桃乃木#:)#dog


(當時桃乃木有兩套同SOD既市川既合拍作品推出
知你地想點,番號係IPX-077同Star-862)

 -- --

 

 活動前一日,桃乃木就同佢個光頭經理人嚟咗香港。
當時都有FANS去接機,有啲都係圍內識既戰友,嗰日就係捕住喺機場等桃乃木,因為唔知邊班機嚟,唯有一早捕定。
嗰日我要返工做社蓄#it1#dog冇份去#zzz#dog

好彩嗰日都唔駛等好耐,晏晝就已經見到桃乃木出Tweet話到咗,亦都見到接機既幾位FANS。



而當晚桃乃木仲去咗食點心,好似係一間喺尖沙咀既中菜館。


(桃乃木平時咁大食,呢個份量起碼要3 round佢先夠飽)

到活動當日,我就同幾個呢邊既巴絲打,同埋葡萄嗰邊既巴絲打約好咗,大家一齊上去。
上到去登記完,大家即刻搵位坐,最近stage既枱都俾哂主辦同記者,我地坐大慨中間左右。
唔駛等好耐活動就開始,桃乃木就著返佢喺game入面嗰條裙出嚟,真人好可愛吖#love#
我地亦都順勢行前啲去影相,響記者鏡頭中間搵位影[photo]



(支粉紅色penlight印住桃乃木個名,係香港桃乃木FANS既精心杰作:))

當晚主持喺桃乃木玩緊隻game既時候,係咁講有味笑話,譬如問佢平時鐘意食咩,哦唔知桃乃木小姐鐘唔鐘意食腸仔呢,之類。
我自己係好反感呢種麻甩當有趣既主持,唔止我,當晚睇直播既觀眾都有唔少人鬧個主持唔尊重女嘉賓。
就算人地本職係AV女優,但人地今次嚟係出席隻game既宣傳,同佢本身職業冇關,做AV女優亦唔代表奉旨要俾你性騷擾。

https://www.facebook.com/watch/live/?v=1580345335321449&ref=watch_permalink
(嗰晚既直播)

撇除呢樣,嗰晚係開心既,有得見下女優,個post既巴絲打又可以出嚟見下面,大家當係一個小型網聚咁。
之不過食野嗰時,其他枱就傾緊隻game,研究緊邊集音樂做得最好,我地就傾緊...

「喂日本嗰邊今年唔知仲搞唔搞成人展喎...」
「上年我去駛咗好多錢吖...」
「阿邊個好似好耐冇出片喎...唔知係咪想引退...」

同我地搭枱嗰幾位朋友,響呢度同你地講聲唔好意思#please#mouse我地其實唔淨止係為隻game而嚟#please#mouse


(Po返兩張靚啲既相,呢啲係桃乃木個光頭經理人影)

 

 -- --

 

 第二日桃乃木臨走之前,就去咗旺角買野。
落機嗰日佢收到FANS寫俾佢既信,入面有教佢點樣講價,桃乃木學完同個小販講「平啲啦」,成功由280蚊講價講到260蚊#wine#pig




送機都有FANS去,拎住兩袋奇華同杯Starbuck,桃乃木就結束佢既香港之旅。




返到日本佢仲有買返部PS4同隻game添#peanut#pig

 

延伸閱讀:

序1 無端端點解會走去追AV女優 + 序2 AV Event的前世今生

第一章:由葵司變成飛鳥鈴

第一章番外篇: 桃乃木嚟香港

第一章後記雜談 

第二章: 快閃大阪36小時,人生最重要既一場包剪揼 

第二章後記雜談

第三章: 喺Starbuck樓上搞既AV Event

第四章: 大阪岡山兩邊跑

第五章: 寫真集event,俾Google跣咗一獲

第六章: 葡萄成員畢業演唱會,離開SOD之後既飛鳥鈴

第七章: FANZA 2019頒獎禮

第八章: 兩個台灣成人展

第九章: 一日去四個event

第十章: 最後既引退event

沒有留言:

張貼留言