(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第三章: 喺Starbuck樓上搞既AV Event

 第三章: 喺Starbuck樓上搞既AV Event

4月18號,葵司喺澀谷既TSUTAYA有一個Event。



澀谷TSUTAYA係澀谷既地標,一出火車站,過咗個大十字路口就係,一望上去就係一間整哂落地大玻璃既Starbuck,樓上幾層就係賣野。
而TSUTAYA本身係賣書、CD DVD居多,都有少少賣潮流產品,亦都有AV賣,但就冇普通AV碟鋪咁多。成間野感覺就好似HMV咁,佢地目標都係年青客群,
同柏青哥鋪一樣,佢地都會間唔中請啲明星藝人落去搞下見面會,搞旺下個場吸下人氣。不過由於店鋪形象關係,佢地搞既event尺度都唔會好大,唔好話水著,連露肉露得多既cosplay都唔會俾你著。

咁著咩呢?答案係佢地既公司制服。


(呢個係相沢みなみ嚟。)

坦白講呢件制服又真係冇乜好影#heard#pig...
如果colorful啲襯落女優度都話幾靚#heard#pig但呢件design真係同一般書局職員啲制服差唔多#stare#cat...

不過葵司既event己經買少見少,呢個唔去既話下次又唔會要等到幾時#zzz#dog
於是都係死死地氣走去買機票book酒店#it1#dog上機啦#escape#dog

 -- --

 

 搭飛機既途中我地睇下今次event既內容#cooking#pig



今次呢個event最盡都係買兩枚,但係就無限人數,只要你錢有時間,玩多幾十隻玩多幾十round都得,咁當然係喺限定時間內啦,通常女優逗留唔會超過兩個鐘,過咗時間就算你有幾多張飛都冇用。

呢一類event叫做「即售會」,同普通碟鋪經常搞既「預售會」唔同,最大既分別就係好多時都唔限人數,非常適合我地呢啲海外FANS去,唔駛撲飛亦都唔駛驚白行一趟,即日去到會場買飛都仲得。
但同時因為人多既關係,成個過程都會好流水式作業,Staff為咗要快快趣趣清哂條人龍,都唔會俾你留得太耐,同碟鋪event比起上嚟整體時間會短啲。
各有各好,好多女優兩種event都會搞,普遍都係睇人氣同平時賣成點嚟決定。

睇返event內容,今次1枚就係Group攝影,2枚就有合照。冇咗單人攝影嗰part,就換咗做1shot,即係就咁影女優一張相。
我成日覺得呢個1shot好鬼多餘#heard#pig前面Group攝影嗰啲其實咪又係1shot#heard#pig巧立名目#argue#pig


(執行李嗰陣,個布甸狗頭己經霸咗半個喼#sick#pig)

 -- --

 

 同上次一樣,為咗慳錢今次都係零晨機出發,到埗嗰日就係event,不過唔駛好似上次咁趕火車,同埋個event下晝5點半先開始,中間仲有時間休息,成個感覺都冇咁緊張。
但係機師唔知係咪趕時間,原定0455先到,0410就到咗羽田機場。
安全至上吖大佬#argue#pig飛咁快小心甩尾吖#argue#pig



一出海關就見到2020年東京奥運既宣傳,嗰時先係18年。



搭頭班車由羽田機場出澀谷,今次揀咗住惠比壽,同澀谷只係相隔一個站,行路既話都只係15分鐘左右,非常方便。
由於時候尚早又未咁快可以check-in,我就決定去郵局寄哂啲布甸狗公仔寄去佢地事務所先,唔駛拉住周圍走。

澀谷呢個郵局有24小時櫃位,嗰日太早上到去一個人都冇,要埋去㩒鐘仔先會有職員出嚟serve你。



買個大紙皮箱放哂啲野入去,今次除咗公仔,仲買咗盒蛋卷同面膜,循例又係寫封信俾飛鳥,葵司嗰啲就event嗰時先親手送。



搞掂哂之後都仲係太早,要等到下晝一點先有得check in,響膠囊酒店擺低個喼,入麥當勞食個早餐訓一陣,10點左右由惠比壽行去澀谷買飛。


(嗰日落咗成朝毛毛雨,但搭一個站火車又好唔抵,所以都係行路居多,自此之後去親東京都買張地鐵pass。)

 

 -- --

 

 去到TSUTAYA,行勻哂七層都搵唔到邊度有得賣AV#:-[#pig唯有柒下柒下咁去問店員。
Counter得兩個女店員#@_@#dog 都無計xx(厚起面皮問人地我想參加個event要響邊度買碟#adore#攞上面葵司event幅圖俾佢睇。

女店員尷尷尬尬咁答: 「Five:)Five Floor:)

好彩冇俾人嗌話有變態佬性騷擾,唔係都唔知點算#arrested#pig


(女店員示意圖#run#dog
講笑#play#pig呢個係橋本ありな嚟#it3#dog

 

 -- --

 

  終於搵到邊度買碟,原來係喺五樓角落頭一幅布簾入面:)
個男店員仲用簡單英文同我解釋點買先可以參加得O:-)非常好人O:-)

今次第一隻碟係指定既葵司作品二選一,第二隻就任何S1作品。
一行埋去揀,屌:o)得啲S1豬頭骨#fuck# 吉高00#fuck# 架乃#fuck# 松本菜奈實#fuck# 其他紅嗰啲得一套擺響度#fuck# 想支持下橋本都唔得#fuck# 走死貨都唔駛咁卦#fuck#

揀無可揀之下,最後買咗呢幾隻。



買完就響個場度兜下,原來有其他S1放咗喺另一邊:o)
好心S1就擺埋一齊啦xx(分開擺做乜鳩xx(




頭先都講過今次冇限人數,可以玩多幾round,但因為5月又會再過嚟,有限budget之下淨係買咗兩round就算。
順利攞到兩張飛O:-) 時間都差唔多O:-) 去附近吉野家食個飯,返酒店沖個涼訓一陣先再出嚟。



嗰日係平日嚟,條街冇乜人,再加上落雨,都唔似平時人來人往既澀谷。



呢次去係第一次住膠囊旅館,個感覺好似坐監[sosad]
個個都著酒店提供套衫,每人有個床位No.,套衫仲要灰色#arrested#pig
最後都決定著返自己衫#cn#訓返兩個鐘:)準備去見葵司:)

 -- --

 

 起身執一執啲眼耳口鼻就起行,過到去排隊撞到上次柏青哥event既K叔叔,經佢介紹之下識咗另一位又係追葵司既FANS,叫佢做A叔叔啦。
A叔叔仲係橋本FANS嚟,佢手上有張有齊葵司同橋本簽名既共演作海報,超羨慕:~(


(呢張海報我都有,不過係冇簽名既#upset#pig)

閒聊兩句之後,成條隊就行去後樓梯嗰邊排,今次人唔算好多,每次放3個人入去。
不過可能遲開始,我排咗差唔多半個鐘先入得去。

終於:)再見到葵司BB喇:)
呢一場我較錯咗相機個White Balance,後尾執色執咗好耐,啲相可能味精重咗少少,大家將就下[sosad]





同上次嗰套cosplay比起上嚟就一定冇得比,不過今次個笑容就靚過上次,葵司表情都豐富啲。





最鐘意係呢兩張,我俾個笑容溶咗。

 -- --

 

 合照方面,今次我出發前就整咗件法披:)
法披係日本人本身用嚟喺祭典時候著既一件薄身短袖外套,時至今日已經演變成FANS去偶像演唱會同埋活動時候既打氣衣著。
認真嗰句,著上身既時候都覺得自己幾毒#sick#pig不過又唔係喺香港,去到外地又冇人識你,個人都放得開啲。

件法披就以葵司喺葡萄入面既元素嚟設計,佢喺葡萄成日著住件大和號衫出嚟唱歌,仲要五音不全。
所以就加咗架大和號落去,後面就寫住宇宙戰士,都係佢喺入面啲朵嚟。


(節目入面佢就係著住呢件野出嚟唱歌。)

  
(相比起同大家講我去見AV女優,我覺得我咁樣po件法披出嚟仲羞恥啲#sick#pig)

返番嚟個event,影完30秒攝影時間,輪到合照時間,我去換返件法披同佢影。

葵司: 哦!宇宙戰士!#love#
睇到佢個笑容O:-) 都不枉我同朋友設計件披既苦心:)


(葵司其實同我差唔多高,佢係為咗拉直件法披先烏低身,唔好再話我矮#:-[#pig利申得一米七#upset#pig)

送禮嗰時唔記得同佢講份禮係咩嚟[sosad]我見其他fans傾計都係介紹返送咗咩俾佢:)
大家有時諗唔到講咩既話,不妨介紹下自己送既禮物#good#唔駛Deadair咁尷尬:)

 -- --

 影完第一round就返去再排隊,排第二round既時候,我第一次喺AV event見到女FANS,後尾返睇Twitter先知原來佢都追咗葵司5年#adore#
同埋[sosad]佢而家入咗SOD做女子社員[sosad]...
唔知將來會唔會下海,會既我再同大家講[sosad]

第二round我又係臨時臨急搵巴打幫手譯幾句野同佢講,因為葵司完全唔認得我#upset#pig就想試下提返上次柏青哥event,睇下佢有冇印象。



葵司今次既反應係: 哦:O!Happy! Nice!
唉都係算啦#O:-)#fs同埋講英文都好過講「射射」既#O:-)#fs

影合照嗰時佢問我會唔會去睇葡萄既5月Live,我話我會去大阪場。
5月本身葡萄有兩場Live,一場東京一場大阪,本身葵司係會出席東京嗰場,但因為嗰場啲飛炒到好貴,最後退而求其次去大阪場就算。
後尾葵司連東京嗰場都放飛機冇去到,好彩冇買嗰場既飛#cn#

第二場合照影正面:)有繑手:)



第二場影既就係咁:)




 

 -- --

 

 呢一場有送即影即有相,我參加咗兩round就有兩張。
至於張簽名劇照就真係唔靚,後面個阿叔好礙眼。


(番號SSNI-154,但其實套片唔好睇。)

之後都冇咩特別,同兩位叔叔傾多兩句就解散。

第二日約咗個巴打行秋葉原,我順便買返啲生寫真,同埋幫幾位巴打投票。
嗰年既DMM R18成人大獎有個獎叫「週刊Playboy賞」,投票方式係買指定週刊入面有抽獎劵,寫返個女優名寄過去就得。
然後就收拾心情返嚟繼續做社畜了#sick#pig

  

 (最後個獎係橋本攞咗。)


(買下買下,都差唔多買齊哂葵司啲生寫真。)

 

延伸閱讀:

序1 無端端點解會走去追AV女優 + 序2 AV Event的前世今生

第一章:由葵司變成飛鳥鈴

第一章番外篇: 桃乃木嚟香港

第一章後記雜談 

第二章: 快閃大阪36小時,人生最重要既一場包剪揼 

第二章後記雜談

第三章: 喺Starbuck樓上搞既AV Event

第四章: 大阪岡山兩邊跑

第五章: 寫真集event,俾Google跣咗一獲

第六章: 葡萄成員畢業演唱會,離開SOD之後既飛鳥鈴

第七章: FANZA 2019頒獎禮

第八章: 兩個台灣成人展

第九章: 一日去四個event

第十章: 最後既引退event

沒有留言:

張貼留言