(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第二章: 快閃大阪36小時,人生最重要既一場包剪揼

 第二章: 快閃大阪36小時,人生最重要既一場包剪揼(18年1月)

2018年1月16號,開工無聊冇野做,碌緊Twitter既我見到飛鳥出咗一個咁既Tweet。



等咗幾個月,終於有event去喇#love#我好興奮吖.jpg
咦咪住...呢個event有兩個女優,隔離嗰個咁熟口面既...



有咩開心得過見一個自己鐘意既女優?
答案係一次過見哂兩個你最鐘意既女優,起雙飛。

 

 

睇到呢個Tweet既當下,我真係差啲就衝動遞信辭職,我知呢次如果我去唔到既話,應該會後悔一世。
兩個女優幾個月都冇一個event,一嚟就一次過齊哂兩個@_@我係咪發緊夢@_@係既話唔該唔好叫醒我#adore#

過咗一陣個人冷靜落嚟,望一望個更表,整理一下個思緒。睇下先...20號本身係例假,前一日就收夜,射波射21號,早少少返嚟既話仲可以搵到診所攞醫生紙...
如果夜晚搭零晨機過去,活動11點開始,落機即刻去搭火車應該趕得切,不過間野喺邊呢...喺三重縣...係柏青哥鋪...
吓!? 柏青哥鋪!?



去過日本既各位,都知日本周圍都有呢啲柏青哥鋪,亦即係彈珠機鋪。有唔少日本人喺入面玩到傾家蕩產搞到妻離子散,靠玩彈珠機發到達既,又真係未聽過。
柏青哥鋪入面俾我既印象就係好嘈,仲嘈過香港啲機鋪,煙霧瀰漫,每一行機都有人食煙,同平時日本街頭聞到既清新空氣係一個超強烈既對比。

咁點解柏青哥鋪又會同AV女優扯上關係呢? 其實就好簡單,柏青哥鋪平時都會搵啲三四線既藝人、聲優、甚至運動員,嚟店鋪玩新機做直播吸引人氣,AV女優都係佢地其中一個邀請對象,都係吸引人嚟睇,有人流就自然有話題有生意。
而喺柏青哥鋪搞既event,同AV鋪搞既event,最大既分別就係觀眾唔係靠買AV嚟攞福利,而係靠玩遊戲嚟決定。而正正係咁,個參加門懢亦都低咗好多,任何在場既人都可以參加。
因為有太多玩法,呢度我就唔列舉出嚟,同埋之前奧運洗太平地既關係,好多柏青哥鋪都已經唔會再請AV女優,大家應該唔會再去到呢類event,有人有興趣既話我之後再講。

交返個鏡頭俾當時個腦打緊仗既我,16號睇到呢個消息,20號就係event,中間得返三日時間準備所有野,機票住宿交通等等...
好似睇緊啲外國劇咁,我彷彿見到右下角有個時間喺度倒數緊。冇估到連見女優,都要同時間競賽。



 -- --

 

 
(喺Twitter叫春話想去既時候,飛鳥仲like咗我個Tweet,冇得走數啦。)

第一件事睇機票,當時好好彩20號零晨有一班廉航飛大阪,落機時間係當地朝早6點,仲要由機場出難波轉火車,我第一間要去既柏青哥鋪喺一個叫阿倉川既火車站附近。
由關西機場出發,我要轉3次火車,total坐兩個幾鐘頭,落咗車仲要再行大慨15分鐘,先至去到目的地。
我預計到達間鋪既時間係當日既朝早10:30,而途中如果一個唔好彩,飛機delay,又或者火車誤點,又或者中途我轉錯車,我就會Miss咗個event。
要知道日本啲火車唔係港鐵,唔係每一班車都會站站停,落遲一個站已經唔知自己去咗邊同點樣返去,淨係交通呢part已經要好小心。

然後當日要去既第二間柏青哥鋪,就喺另一個叫播磨既地方,同前一間鋪相差大慨半個鐘左右既路程,又係要搭火車轉兩程,出完車站再行多十分鐘左右先至去到。


(當時既planning大慨係咁,日本啲火車真係睇到人頭都大埋。)

如是者,當時淨係要搞清楚點去呢兩間柏青哥鋪已經用咗唔少時間,同時我又要mon住兩間柏青哥鋪既Twitter,睇下有冇進一步既event資訊,等我可以有個準備。
喺mon post既同時,我亦都有問過柏青哥鋪一啲當日既詳情,譬如駛唔駛去攞飛,如果有既幾點開始派,幾點可以入場之類。
我第一次感受到日本關西同關東人既分別就喺呢度,當日event第一間鋪既Twitter admin睇到我留言,專登用英文留言問我有冇野要幫手。
人間有愛#cry#dog關西人真係好友善#cry#dog


(當時我先知由名古屋去係近好多,不過名古屋冇零晨機,最後都係維持原本計劃。
同埋,佢起初以為我係backpacker嚟[sosad])

 

 -- --

 

 搞清楚event嗰邊既情況同交通之後,我就開始搞住宿同送禮既問題,因為我只係打算住一晚,第二日21號下晝就走,搵地方都唔係太難,最後喺大阪黑門市場求其租咗個床位就算。
最難搞既係禮物同封信,時間太急,已經冇咩心思去諗送咩好,嗰幾日都要返工亦都冇時間出去買禮物,最後我揀咗...

香港周圍都買到既,金莎#O:-)#fs



(當時諗住掯個背囊就行,又唔想拎住一袋二袋,所以都想輕便為主。
兩封信當時係緊急搵巴打幫手譯,我知你有mon住po不過唔想爆你名,多謝你。)

萬事俱備只欠東風,淨低可以做既只能夠祈求當日所有野順順利利。
我唔貪心,俾我用相機同對眼,望住佢地兩個企埋一齊就夠。

20號零晨出發,21號下晝返嚟,Total喺日本逗留唔超過36小時既瘋狂之旅,即將出發。

 -- --

 

 19號當日夜晚收工就去機場,求其食少少野之後就等上機。

 

第一關順利過渡,飛機準時起飛,當時情緒好緊張,都冇乜點訓。
訓下醒下又訓下醒下,準時到達關西國際機場。




搭火車出難波既途中開始天光,望住個咸蛋黃慢慢升上嚟,唔知點解我有種同時間鬥快既感覺。



嚟到難波站要換pass,當時條queue已經排咗唔少人,我一路排隊一路急,班車唔miss得架,快少少得唔得#argue#pig
攞到pass嗰一刻即刻衝落月台,響差唔多last moment上到火車。




望住窗外面既風景,諗返起成個過程好奇妙。
我竟然為咗兩個AV女優,去一個我聽都未聽過既地方。
諗下諗下中途訓著咗,差啲唔記得落車轉車#escape#dog嚇到我鳩都縮#it3#dog





轉火車轉到頭都暈埋,同預期一樣,大慨10點半左右,到達第一間柏青哥鋪。
到呢一刻個人先至叫做放鬆少少,終於到喇!



 -- --

 

 位於阿倉川既呢間柏青哥鋪,算係比較大型既一間,一入到去就已經聽到一堆彈珠機嗰啲運作聲,現場又播住歌,不過好彩冇乜煙味,空間大抽風都好啲。
入去廁所gel gel個頭,執返啲眼耳口鼻,出返嚟個場就開始搵staff問一問啲問題。


(連廁所都有event既notice#heard#pig )

響換禮物既counter搵到個reception姐姐,不出所料係唔識英文既,一輪雞同鴨講,最後都係要出動Google translate。
我主要係想知現場可唔可以用相機影,同埋我份禮可以點樣俾到佢地。
一級再問上一級,問到最後嗰個同我講,話可以完咗活動之後我親手送#lihkg#dog

我: :O >@_@ >[bomb]
有得入後台咁盞鬼:P 今次仲唔留哂印象:P 

 -- --

 

 喺呢啲比較偏僻既地區,就算係普通AV鋪既event都好,有一個最大既好處,就係少人。
Event嚟講,少人既好處就係你每一個環節可以逗留既時間都會長啲,倒如Group攝影既時候,少人既關係Staff都會安排兩個兩個咁出去影,等個event流程唔會去得太快,望落冇咁冷清。而喺簽名既時候Staff亦都唔會點樣催你走,你可以傾耐少少,唔識日文都好你都可以望耐個女優多一陣,甚至你玩完唔夠喉見仲有位,仲可以俾錢買多round玩多次。

不過呢,個場好大既話,望落個場面冷清就冇辦法喇...



當時連埋我好似只有唔夠十個人喺現場,不過正如上面所講,少人有少人既好,玩遊戲贏既機會都大啲。
主持上台開始講開場白,我喺毫無困難既情況下就企咗喺第一排,主持講既成段野,基本上我除咗佢地兩個個名之外,我一個字都聽唔明。
11點過啲,我兩個老婆終於入場,我最期待既畫面出現了。

哇!仲要係殺戳都市Cosplay!


(如果要搵個接近既形容既話,應該係親眼睇到美斯同C朗同隊合作,帶俾FANS嗰種震撼。
開心都足以形容當時既感覺,應該係滿足。)

 

 -- --

柏青哥event仲有樣好,就係任何時間都係任影相,不過又係唔可以拍片。

飛鳥已經係第二次見,比起第一次見既震撼已經少咗好多,但都係有種興奮既感覺。
等咗咁耐,終於第一次見到葵司真人,係比我預期中既更靚同上鏡,再加上今日呢套cosplay貼身得好緊要,個身材曲線走哂出嚟,再加埋嗰少少絕對領域,冇得輸,睇到我眼都唔眨。
能夠親眼睇到佢地兩個喺我面前同台,之前幾辛苦幾攰都好,呢一刻都抵返哂。

因為佢兩個講既內容我真係一個字都聽唔明,令到我更留心去留意佢地既交流同表情變化。
相比起飛鳥,葵司既表情多好多,亦都淡定啲,有種帶住後輩既感覺,飛鳥講野既時候葵司都會望住佢,驚佢唔識接又或者Deadair。









 


 -- --

 

 我好鐘意呢張飛鳥個表情,當時係葵司同主持講緊野,佢對住台下啲鏡頭擺pose。



葵司真人唔知點解有種可愛感,望落唔似大飛鳥六年,兩個拍埋真係有種兩姊妹既感覺。





Po多幾張全身相,葵司個腳型好靚。






由佢地兩個行入場開始,就有班唔知邊度走出嚟既阿叔,攞部電話出嚟影埋一份,好彩我企得前,唔係既話真係影人頭頂。
阿叔返去打柏青哥啦#it2#dog因住輸死你吖#it2#dog

就喺我影到攰放低部相機,咁啱同飛鳥四目交投既時候。
飛鳥: 

😐
>
😮
>
🥰
>
😊
👋🏻


嗰一刻,佢既笑容世界第一。
我知道佢認得我了:)

 -- --

 

 講下笑下,終於開始到玩遊戲既環節。
獎品係咩呢?就係兩個人既簽名板,同埋同佢地兩個既合照。

玩法,係猜包剪揼,佢兩個會出同一個答案,只要猜得贏就得。
Total 10個名額,現場當時大慨有三十人。




嗰一刻我直頭係賭博默示錄個伊藤開司上身,腦入面飛過一大堆可能性,我未試過猜一場包剪揼係咁緊張。


(出咩呢出咩呢#math#dog ...)

我嘗試打眼色望住飛鳥,吖佢又唔知諗緊乜,對眼飄咗去第二度。
將一生既運氣倒哂落去,我出剪!

「最初はグー!じゃんけんぽん!」(猜包剪揼之前講嗰句日文)

佢兩個同時出包,高舉勝利之剪既我,大獲全勝,主持叫台下贏既行埋一邊排隊,等上台影世紀合照。
媽我得咗喇:~(

中途有一段小插曲,有一次佢地兩個咬耳仔商量出咩既時候,最尾出嚟竟然兩個都唔一樣。
葵司即刻笑住同飛鳥講做咩吖你[sosad]
唔知係咪兩個夾埋,不過個氣氛即刻拉高返。


(第一位上台既係一位伯伯,嗯,伯伯睇呢啲刺激野,小心身體吖。)

到我上台既時候,飛鳥最先見到我,招牌笑容好靚,但我嗰一刻只係想近距離望下葵司。
近距離睇葵司,塊面好細好精緻,美人胚子既感覺。
同葵司講我係響香港嚟,佢都有「Er!?」果啲反應,咁都好[sosad] 幾驚佢連呢啲反應都冇[sosad]
後尾睇返張相先知,原來飛鳥有橋我手:P開心死:P當時個腦一片空白邊留意到[sosad]

呢張合照我每次睇返都會心微笑,相片背後既回憶足夠我回味一世。


(唯一可以挑剔既係張簽名板係預先簽定,唔會寫你個名上去,不過是但啦#wine#pig)

 -- --

 玩完遊戲皆大歡喜,之後係擺pose影相環節。







呢張係當日影幾百張入面,唯一一張葵司有望中我鏡頭#bye#dog

 

 -- --

 

 影完相就拜拜走人,Staff叫我跟住一齊出去,點知一出到去就已經唔知佢地行咗去邊#???#
睇嚟係經第二個門口入返休息室:-(...

結果兩份禮就交咗俾一個類似助手既人;-)算啦有得上台合照我已經好心足O:-)
同埋原來仲有人送野:O 助手攞住袋黃色既袋寫住HABS#oh#唔知咩牌子嚟#ng#

出到門口就停咗一架長橋車喺度,有幾個大叔同伯伯就揸住相機響度等佢地出嚟[photo]小弟當然唔執輸等埋一份#cn#


(成件事幾揼本,成日聽人講柏青哥鋪背後係啲OO組XX組經營,睇嚟係真既。)

而喺等既途中,我就同之前喺Twitter度識到既一位日本葵司FANS相認咗,就叫佢做K叔叔先。
K叔叔追咗葵司都一段長時間,今次都係特登揸車嚟三重縣參加呢個event,後尾我先知佢係住靜岡縣附近,揸3個鐘頭車先嚟到。

同K叔叔溝通基本上每一句都要翻譯,吸收咗上次既教訓,我今次出發前特登喺電話set定個日文輸入法,好處係唔駛用語音,出嚟既result會準好多。
不過首先要同K叔叔解釋呢個app打完日文會轉英文[sosad]淨係呢度都搞咗一陣[sosad]


(我個人經驗,Google Translate日譯英係準過日譯中,不過之後都係試過一次大炒車。)

而之前喺Twitter度話Event當日會幫我手既柏青哥鋪Staff,喺我等緊佢地出嚟既時候終於出現,係一個哥哥仔店員嚟,佢之前去過兩年美國,識講簡單英文,不過有啲句子都係要用翻譯app先搞掂[sosad]
佢話第一次見葵司飛鳥都覺得佢地好Kawaii,我老婆s就梗係靚啦#wine#pig
我都有讚佢地鋪頭安排得好好#like# 嘉賓同台下觀眾都睇得好開心O:-)
然後我問佢係咪會經常響柏青哥店搞呢啲AV女優活動#???# 佢話又唔係經常,唔算好密[banghead] 可能真係因為佢果度太偏僻#fuck#




食風食咗兩粒鐘,都仲未見到佢地兩個出嚟既跡象,後來有Staff出嚟架車度拎野,有其他FANS過去問佢地幾點出嚟,Staff話2點10分左右[sosad]
但係第二場3點就開始,等得嚟就趕唔切去第二場#ass# 因為兩個場中間仲要搭半個鐘火車,中途又要轉車[sosad]
當時已經1點50分左右,K叔叔話可以車埋我,我話我買咗Rail Pass,婉拒咗佢既好意#hoho#之後K叔叔一枝箭就上咗車,揸車去第二場。

我就默默地行返去個火車站#cn# 當時仲係全日冇食過野xx( 淨係飲咗半枝寶礦力:~(


 -- --

 由阿倉川去播磨,中間要坐兩程火車。


(鐵路都要養老xx()



(由火車站出去,沿路都係呢啲景色,柏青哥鋪嗰種現代感反而有啲格格不入。)

嚟到會場啱啱好3點多啲,一入到去已經開始緊,今場多返啲人。

 

 -- --

 第二場都係同一套衫,不過佢地兩個就調返轉左右企,都算係叫做有啲新意。






傾計內容唔知係咪都係同上一場一樣,因為我一句都聽唔明#bye#dog
然後又到咗玩遊戲環節,我當然想再下一城攞返個perfect ending,上一場K叔叔冇贏到,今場佢都講明好想贏好想上台影合照。

又係繼續玩包剪揼,伊藤開司賜我力量!

 

 -- --

 

  第一鋪同佢地打和:~(但因為呢場人多,已經有5個人贏咗,剩返5個名額。
第二鋪我同K叔叔都贏,但贏既人夾埋多過5個,結果又要猜多輪,
第三輪,我同K叔叔一齊出包,一野搞掂,我地兩個即刻嚟個high-five#hoho#一切盡在不言中#yup#

K叔叔排前我一個,佢一上台葵司就認得佢,影完相佢地仲傾咗幾句。
到我上台嗰陣我又一次無視咗飛鳥[sosad]葵司就同我講「第二次你都贏埋喎!」

當刻好想同佢講,為咗你,我猜到手斷都得。


(呢張影得好過上一場嗰張,不過葵司隻手遮住咗佢自己個樣。)

 

 -- --

 呢一場既遺憾係我真係冇同飛鳥講過一句野[sosad]本身學咗好耐冇見既日文都唔記得咗講[sosad]影完握咗手我就走咗落台#cn#

之後又係擺pose影相時間。






有啲pose好好笑,主持想佢地有啲姊妹feel,結果變成咁。




一調返轉就正常好多。


 
 

最鐘意係呢兩張,好有feel,不過多咗隻手。


 

 -- --

 跟住就響大家都以為吹雞完場既時候,主持人話葵司有啲野要同大家講O:-)

大家:

😮
?
葵司:
😧
?
主持人:
🙄
...果樣呢
🤭
果樣吖
🤫

葵司
🤔
...吖係係係
😅


原來兩個都係天然呆嚟[sosad]
飛鳥1月8 號生日,當日事務所就準備咗個蛋糕同佢補祝,本身係驚喜嚟,不過葵司就可能緊張得濟唔記得咗。

全場一齊唱生日歌,我又哼埋一份,同AV女優慶祝生日,真係可遇不可求。


    

飛鳥心入面OS:減緊肥唔食得...

  

 -- --

 

  最後葵司叫大家繼續支持葡萄同睇葡萄當時喺Abema TV既節目。
飛鳥唔知講咗啲咩O:-) 聽唔明O:-)

完場之後就出返去架橋車度影相。

  
(呢幾張臨時臨急用手機影,出嚟效果差啲。)

講漏咗,當日全日都有兩個黑鬼保鏢跟出跟入。
我知大家諗緊咩不過唔係你地諗嗰啲,呢兩個只係老臨嚟,配合返個活動既感覺,佢地響個會場都係舉下牌叫人唔好拍片諸如此類。
點解我咁肯定?因為我返嚟之後過咗幾日,見到佢地又出去呢啲鋪頭活動扮嘉賓保鏢,個嘉賓唔係女優嚟。
總之我話唔係就唔係啦#it2#dog



活動完哂,K叔叔趕住返去,同我講完保重就走咗#hoho#
冇錯O:-) 呢句保重我都係翻譯咗先明:D
我就趕返大阪:)又要搭火車[sosad]



上到回程火車先feel到自己有幾攰,通宵飛機直落冇休息過,全日一路冇食野,直到呢一刻先至可以放鬆落嚟。
但睇住手上呢兩張野,我發夢都識笑。
今次有嚟真係太好喇:~(



當晚沖完涼撻落床就訓著咗,之後第二日都係迷迷糊糊咁上機返香港。
當時我同自己講,去完呢次真係有今生冇來世,以後啲event唔去都得#peanut#pig有邊一個event可以抵得到呢次?

只係隔咗3個月,4月我又一次飛過去,今次又係去見邊個呢?下回分解:)


延伸閱讀:

序1 無端端點解會走去追AV女優 + 序2 AV Event的前世今生

第一章:由葵司變成飛鳥鈴

第一章番外篇: 桃乃木嚟香港

第一章後記雜談 

第二章: 快閃大阪36小時,人生最重要既一場包剪揼 

第二章後記雜談

第三章: 喺Starbuck樓上搞既AV Event

第四章: 大阪岡山兩邊跑

第五章: 寫真集event,俾Google跣咗一獲

第六章: 葡萄成員畢業演唱會,離開SOD之後既飛鳥鈴

第七章: FANZA 2019頒獎禮

第八章: 兩個台灣成人展

第九章: 一日去四個event

第十章: 最後既引退event

沒有留言:

張貼留言