(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第一章:由葵司變成飛鳥鈴

 第一章:由葵司變成飛鳥鈴 (17年9月)

時間嚟到17年既9月,呢半年左右時間大慨開咗二十幾個惠比壽葡萄既post,內容亦都由淨係講葡萄成員,慢慢延伸到講埋其他AV女優。
當時既諗法係想以傾AV女優嚟做賣點,等入嚟既巴絲打都會慢慢傾下傾下,對葡萄呢隊組合有興趣,多啲人一齊傾開心啲。
而喺傾AV女優既過程入面,就開始有巴打上嚟分享去AV女優event既經歷。

喺9月份,葵司就有一個喺秋葉原既event,當時一見到公告一出我就已經決定要去,但面臨一個好重要既問題,就係買飛。

頭先上面既例子都有提到,AV event係有限人數,70個係基本盤,有時會更少,視乎女優當時有幾紅而定。
通常賣飛會喺event前一個月左右開始,如果鋪頭對個女優冇信心,有時會再早啲開始賣。
女優既Twitter,搞event既鋪頭Twitter,有啲會定時定候報返淨返幾多張既名額,賣哂既話亦都會放上Twitter,所以去之前又係要mon實,費事白行一趟。
而大部份既鋪頭都唔會有預約制度,你一定要親身落去鋪頭買碟,佢先會親手即場俾飛你。

當然最好就梗係早啲攞到張飛喺手最穩陣啦:)之不過...
人就喺香港,點樣過去日本買碟#:)#fs


(女優響嗰段時間有event既話,有啲鋪頭會為咗方便啲客揀碟同促銷,會setup個靚靚仔仔既booth,等啲客一搵就搵到。
呢張圖係天使もえ嚟,出完event響個booth影相留念。)

 

正所謂出外靠朋友,之前入咗既葡萄FANS Group,入面就有人識人喺日本留學緊,可以嗰日去幫手買。
呢度要提提大家,搵朋友幫手買既同時,你要問咗人地介唔介意先。
始終入去AV鋪頭,唔係每個人都接受到#cn#尤其係女性。

明查暗訪之後,我拜託咗嗰位喺日本留學既朋友幫手,響有飛賣既第一日就去幫手買。
點知...

鋪頭朝早10點開門,開門一個鐘已經賣哂飛,我朋友去到既時候己經係下晝5點固之然乜都冇,鋪頭亦都冇喺Twitter講已經賣哂,我朋友亦都白行一趟。
係,當紅女優就係可以咁誇張,大家都鐘意既桃乃木かな,就係秋葉原event女皇,佢既紀錄係:

鋪頭當日特登提早喺朝早6點開門賣飛,方便啲人返工,但排隊等開門買飛既人已經reach咗參加人數,當日既06:06AM,鋪頭就已經貼咗event完售既公告出嚟。

呢一個就係AV女優event既魅力。


(喺相沢南出現之前,桃乃木係秋葉原event女皇嚟。)

 

 -- --

 

 當時好彩我未買機票,因為我都有買唔到飛既心理準備,只係冇諗到個情況咁誇張,半日都冇就完售。
萬念俱灰之下,我喺AV Event網睇到同一日有另一個我都有興趣既女優都有event。
佢叫做飛鳥りん。



當時我對飛鳥既認識,就淨係知佢係SOD既女優,同葵司同一間事務所,片就睇過幾套,然後法官大人我已經冇補充。
諗返起嚟真係一個幾衝動既決定,當時我就係諗,是但啦還掂都係,咪當體驗下女優event係點,去試下囉。
於是,我就再一次拜託嗰位留學朋友,搵一日weekend再一次落去秋葉原幫手買飛。
至於買幾多隻呢...千里迢迢過到去,梗係有咁多玩咁多,俾哂3隻我!



因為搵唔返個event detail,我已經唔記得買2枚3枚有咩內容,但當時呢個event係買Blu-ray既話會送多一張2shot合照,我嗰時覺得隻碟買返嚟我又未必會睇,2枚3枚又已經有合照,慳返啲錢食咗佢好過,就叫朋友全部買DVD就算。

駛錢既野,最緊要量力而為:)我認我窮#:)#fs

 -- --

 

 確定買到飛之後,就開始去訂機票酒店,當時好似係預咗Total 5日左右既行程,event係第三日既事,前後有啲時間休息,等自己唔好咁趕。

出發之前最煩通常係諗送咩禮物,當時正值係中秋節,又想有啲香港特色,咁就梗係送月餅啦:D
當時根本冇諗過女優食唔食得呢啲野#cn#又或者日本妹食唔食呢啲野#cn#



好,上機:)出發了:)



我去秋葉原event既話,多數會住返秋葉原附近,上野係一個好地區,一嚟近老秋,二嚟出入機場都係一程火車搞掂,三嚟遊客區唔驚冇野食冇街行,四嚟多酒店揀。

到上野嗰時已經入黑,check in完求其醫肚,咁就完咗第一日。


 

 

 -- --

 

 之後就去買我去event要用既野:)信紙同簽名板:)
我每一次去event都會寫信俾女優,因為唔識日文,響event嗰陣基本上係溝通唔到,有野想講都唔知點講,所以我會寫封信,連埋份禮一齊送。
唔駛驚老土,好多去event既日本人都係咁做,因為event真係眨下眼就完,冇咩時間俾你同女優傾心事,寫信係最好。

簽名板就係女優喺簽名環節簽俾你用既板,上面提過有啲event係可以簽私物,簽名板就係一個好選擇,四四方方易收藏,都係好多event常客既必備之物。
數量嚟講,有兩場簽名就買兩張,如此類推,有啲鋪頭會準備埋俾女優,不過自己帶埋去就穩陣啲,反正又唔係貴。


(以上所有野都可以喺ドン・キホーテ,即係DONKI DONKI買到,間野又開24小時,日本周圍都有,自己去之前Google下。)

當晚就喺lobby做功課,將之前搵識日文既朋友幫手譯既信,人手抄返落去。
唔識日文既情況下,寫日文真係唔知自己寫緊乜,驚自己寫得肉酸既就最好搵識日文既朋友幫手,費事一陣女優睇到一頭霧水就唔好啦#:)#fs
而家睇返其實去完呢三年,寫啲日文都係冇咩進步,我仲記得嗰時俾fd睇,佢仲笑我啲日文字好似幼稚園學生#wail#pig


(信既內容就其實冇咩特別偏好,你鐘意寫乜都得,好似我呢度都係恭喜佢出道一週年,想見到佢同葵司合演,諸如此類。)

 

 -- --

 

  第二日起身就去咗中野Broadway,一個專賣模型玩具既大商場,而且當時仲有個目的,就係之前桃乃木嚟過呢度拍節目,所以專登過嚟朝聖一下。






(嘉賓係我到而家都係唔鐘意既三上悠亞#no#dog)

然後就返秋葉原行,上去秋葉原ラジオ会館睇葡萄既生寫真:)
哇葵司嗰啲仲係好貴#@_@#dog當時又未搵到新工#upset#pig結果都係冇買到。


(一個個嗰啲係亞加力立牌嚟,之後既遊記會出現,到時再講。)

 

 -- --

 

 旅程既第三日,亦都係event既大日子。

當時喺葡萄post識到一個巴打又係呢幾日過嚟參加event,佢係去神咲詩織,都係喺老秋既其中一間碟鋪,大家相約咗到時一齊出嚟食個飯。
而當然唔少得,就梗係一齊行下AV鋪啦#hehe#pig難得有同好,一齊吹住水行AV鋪都不知幾開心#wine#pig



(睇人駛錢最開心#clap#pig)

傾下傾下都差唔多到時間,大家分頭行事見女優。
我既人生處女AV Event鋪,就係老秋既MiS,之後嗰幾年我每次去老秋冇event都好,都會入去行下。
可惜最近疫情影響,今年年中佢已經結業。
屌你老母武漢肺炎#fuck#



Event既樓層通常喺間鋪既頂樓,而MiS因為比較細,一層入唔哂所有人,大家都唯有喺後樓梯排隊。
當時第一個感受係,屌你冇後生仔既@_@個個都係中坑嚟,望落似後生既真係一隻手數得哂。
同埋有唔少都係西裝骨骨,白領上班一族,都係收咗工過嚟玩。排緊隊既時候大部份人都係自己做自己野,check相機,玩電話,同同行既fd吹水,大家唔會尷尬,唔會覺得去見AV女優係一件好失禮既事,成件事好自然好平常,好似你去超市排隊買野咁。

說時遲那時快,event開始,排得前既可以入去間房仔先,我好好彩係頭十個左右,唔駛企得太後。
AV Event通常都會有個主持搞下氣氛,同大家講返有咩要注意等等。有時係女優既經理人,有時係碟鋪既職員,有時係請返嚟專做主持既主持仔。

今次呢個MC就係啲主持仔嚟,之前喺Twitter見過佢主持其他女優既event,所以有印象。
Blibala咗幾句(因為我聽唔明),大家開始拍手,我又跟住拍,飛鳥就喺後台行出嚟。


(示意圖,呢個係佢嗰日前一個event既水著。)

我仲記得見一個AV女優真人既第一個感覺,就係真人靚過上鏡好多。
一個你之前只係隔住個mon見到既人,而家活生生喺你眼前,講緊野,你以為日本AV女優同你隔得好遠,但原來只係一張機票,幾隻碟,你就可以見到佢企喺你眼前。
有少少似見到明星既感覺,震撼、驚喜、同時又開始對之後會發生既野感到緊張同不安。

我...一陣會同個AV女優...傾計影相?

 

 -- --

 

  飛鳥出嚟同大家講幾句,主持又附和幾句,大家哈哈哈,我又陪住哈哈哈,之後event就正式開始。

呢度俾個提示大家,如果你唔識日文又唔知流程去到邊,最好就係睇你前面既人點做。
因為大家都係參加緊同一個event,個流程一定係一樣,做既野都係一樣,只係買得多與少既分別。
唔識既唔駛慌唔駛怯,留意排喺你之前既人點做,你跟住做就實冇死。

頭先講過我係排大慨頭十既位置,因為AV event參加劵既No.只係用嚟睇人數,同開始event既先後次序無關,你排隊排得前啲,就你開始玩先,就係咁簡單。
頭先講過間房好細,入唔哂咁多人,所以有啲人係睇完飛鳥講野之後,就出返去後樓梯排隊#cn#
而我就開始觀察排喺我前面既人點做,哦首先有人過嚟睇下你張飛買咗幾多隻...原來三個三個咁出去影...影完就埋位簽名...
題外話,其實有唔少日本人係買一隻就算,我地咁遠搭飛機過到去就梗係想玩盡啲,但人地日本當地人好多都唔係咁諗。

可以同大家講,同女優影合照啲pose真係五花百門,我嗰日真係大開眼界。
最犀利既,係我親眼睇住有FANS要求影呢個pose。


(俾飛鳥踩住呢個就係嗰日既主持,我搵唔返佢Twitter,唔記得叫咩名,佢個形象就係著浴袍戴黑超。
呢張相係我事後響鋪頭Twitter save低既。)

睇相遠遠唔及自己親眼睇,原來日本人真係咁M,真係會有人要求女優咁樣影合照#oh#真係大開眼界。

排下排下終於到我,攞住部相機同另外兩個人行出去,比之前再近距離望真啲,真人真係同睇片個感覺唔同。
咔嚓咔嚓影完嗰一分鐘,都仲未有時間睇下影成點,就已經叫你埋位俾女優簽名。
以下就係我同飛鳥第一次既對話,當然全部都係日文,都係之前搵個fd譯定,盡量學下講。
我=:) 飛鳥=#love#

我:第一次見面,我喺香港嚟#oh#
飛鳥:...#oh#...香港...犀利...你好
我:Er...我唔識日文 ...今次帶咗份禮物俾你 (攞盒月餅同封信出嚟)
飛鳥:哦!多謝!

之後我就攞簽名板出嚟,佢首先問我叫咩名,我打開我個Twitter佢睇,因為我個username有哂我英文名同日文拼音,方便佢睇。
飛鳥望一望,就開始寫我個英文名落去,當時因為我未搵到新工,就叫飛鳥可唔可以寫啲鼓勵我既說話,當然又係搵fd譯定呢幾句啦,不過太長唔識用日文講,我直接成篇copy喺手機隊俾佢睇。
飛鳥又係望一望,笑住同我講OK,就開始低頭寫。

而呢一張,亦係我人生第一張女優既簽名板。



 -- --

 

 咁就梗係要同大家分享下啲相啦:)不過我會落個水印,希望大家唔好介意:)
同埋嗰時影相好鬼渣,有唔少都對唔到焦,之後出嗰啲遊記影既會好啲,請見諒#please#mouse
我要強調唔係飛鳥唔靚,係我影得差喳#please#mouse

     
(嗰時皮膚係差啲既,不過呢啲又係睇真人先會知,平時睇啲美肌相係永遠睇唔到。)

 

 -- --

 

 一個event最緊要既,之前都講過梗係張合照啦。
當時第一次去唔識,見人地合照影即影即有又跟人影,後尾再去event都好少再咁做,因為真係影出嚟唔靚,不過攞嚟放銀包係OK既。
當時亦都唔識同佢講影咩pose,大家V字手勢就算。
去到後期啲event我已經進化哂唔影呢啲老土pose#yup#想知就一路追post追落去#yup#

又一個小貼士,如果合照影衰咗,譬如閤埋咗眼又或者pose遮住個樣,係可以request再影過,不過要喺staff面前del咗舊嗰張。所以用相機影就最好,即刻可以知有冇問題。
我就勸大家唔好諗埋哂啲影完扮del再影既屎橋:)人地女優同staff都唔係第一日出嚟做野,都知你諗乜,到時俾人鬧就盞自己瘀:)麻煩唔好影衰香港人:)


(Event影合照係可以揀即影即有,你都可以帶即影即有相機響攝影section嗰時用,不過你影一張又要等張相紙碌出嚟,人地揸相機嗰啲已經影咗3-4張,抵唔抵就自己諗。)

 

 -- --

 

  搞掂哂,初體驗之後就離開個會場,我買3枚既特典就係有得影水著同再多一張合照,連埋之前嗰張total有3張。
於是我就問staff幾時返嚟影水著,尷尬既時候嚟喇。

我:When...should I...come back? (唔識日文唯有講英文)
Staff:#oh#...?
我:@_@!?Er... (攞個google translate出嚟打打打,之後俾佢睇。)
Staff:哦!#*$^#*$^#&*$^!
我:#oh#...?

最後Staff攞咗本簿,響個白紙上面寫18:30俾我睇。
真係好柒[sosad]結果之後我返去第一時間學日文數目字同時間係點講[sosad]


 -- --

 

 落到樓個感覺有少少唔實在,一直期待既AV Event,原來就係咁既一回事,有唔少都係自己預期,因為之前都睇過去過既巴打分享;亦都有啲驚喜,知道原來成個event氣氛都好輕鬆,大家真係抱住見偶像既心態去玩。

有一種上咗一課既感覺:)

喺條街度閒逛 ,咁啱之前去神咲詩織個巴打都完咗私服嗰part,大家約出嚟喺附近交流返頭先既經過同心得。
兩個香港人,喺秋葉原街頭交流去完AV Event既心得,成件事好好笑,但又好開心好滿足。

眨下眼到咗18:30,大家又分頭行事,我又返去見飛鳥。
AV女優著起水著,真係不得了。

    
(呢啲唔係肥!係叫Baby Fat!)

又可以同大家講,當你身處喺event當下環境既時候,其實你係唔會有咩生理反應。
起碼呢幾年我去過咁多次event,同女優合照,影女優,女優著cosplay三點式,我都冇咩性興奮既感覺。
可能event個現場氣氛真係好歡樂,大家講講笑笑,輕輕鬆鬆,都唔會有咩淫念走到出嚟。

不過呢個都係我個人經驗同睇法,如果將來你去到現場,個AV女優企你隔離你有反應,唔駛擔心,你都好正常#solution#mouse

返番嚟event,影完水著之後又到合照環節,今次我就同飛鳥做個砌心既手勢,大心心細心心,每樣一張#love#



影完走既時候,飛鳥同我講咗幾句,我淨係聽得明「香港」呢兩個字,而家諗返可能係問我係咪聽日走,返去既路程小心啲之類。

落到樓,握完手既餘溫,影合照嗰陣飛鳥挨埋嚟既觸感,依然存在住,個感覺好得意。原來AV女優,真係唔係諗得咁觸不可及同咁神秘。

我亦都好順理成章咁,沉咗船#free#pig


 -- --

 

 完哂所有event,我又約返嗰位今日一齊上戰場既巴打,我想佢幫我一樣野。
我同佢講,葵司個event間鋪喺附近,你可唔可以幫我喺樓下影張相。

於是乎,就有一張咁既相。

 
(世上最遙遠既距離,就係你鐘意既女優響上面有event,而你冇得去。
事後我先知呢間鋪event唔係喺鋪頭度搞,另外有地方,又柒一次#beg#dog

當日葵司得私服,冇水著,兩套衫都好靚。
#notcry#dog我又冇份去#it2#dog嬲吖#it2#dog


(葵司當日既其中一套衫)

 

 -- --

 

 嚟到旅程既第四日,我去返葵司event嗰間鋪,睇下有冇啲AV連即影即有相賣。
又一個小貼士俾大家,平時event開始之前,同換咗衫/水著之後,碟鋪staff會同女優影即影即有相,之後擺喺自己鋪頭既AV度一齊賣。
所以大家去完event之後,第二日不妨再落多去間鋪頭一次,可能搵到唔少靚相。

嗰日葵司完event,第二日去就見到佢啲AV入面有夾住佢啲即影即有相賣。

:)?有兩張喎,標準答案就梗係買哂兩隻碟全都要啦:)
不過#:)#fs...當時未搵新工真係唔敢亂駛錢#:)#fs最後淨係買咗一隻#[bouncer]#fs

大家呢樣唔好學我#O:-)#fs錢可以再搵,呢啲相唔係幾時都有#O:-)#fs



最後我每次去日本去完event,都會喺Twitter po返呢程買咗邊隻AV,tag返個女優,等佢知道有FANS支持佢。
然後內容可以打幾句「辛苦了」「下次再見」,貼返你同個女優既合照,等女優對你印象又深啲。
呢招我經驗都係萬試萬靈,女優派like既機會率差唔多有八九成。
當然都有啲女優冇用Twitter,好似葵司咁,最後我tag咗佢事務所8manpro#give#dog
而事務所同飛鳥都有like我個po,算係劃上一個完美句號。

就係咁,第一次既AV Event之旅就完滿結束:)




延伸閱讀:

序1 無端端點解會走去追AV女優 + 序2 AV Event的前世今生

第一章:由葵司變成飛鳥鈴

第一章番外篇: 桃乃木嚟香港

第一章後記雜談 

第二章: 快閃大阪36小時,人生最重要既一場包剪揼 

第二章後記雜談

第三章: 喺Starbuck樓上搞既AV Event

第四章: 大阪岡山兩邊跑

第五章: 寫真集event,俾Google跣咗一獲

第六章: 葡萄成員畢業演唱會,離開SOD之後既飛鳥鈴

第七章: FANZA 2019頒獎禮

第八章: 兩個台灣成人展

第九章: 一日去四個event

第十章: 最後既引退event

沒有留言:

張貼留言