(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第七章: FANZA 2019頒獎禮

第七章: FANZA 2019頒獎禮 (19年5月)

一年一度既FANZA成人大賞,係AV業界最注目既盛事,重要程度係可以將佢理解成AV界既奧斯卡頒獎禮。
FANZA前身叫DMM R18,係業界最大規模既成人影片銷售平台,由佢地舉辦既呢個成人大賞,比起其他機構搞既頒獎禮更有代表性同價值。當晚會選出喺過去一年業界入面,最優秀女優,同最優秀新人等等既獎項,三上悠亞、上原亞衣,都曾經係呢啲獎項既得主。
攞到獎之後唔單止名氣大啲,接job叫價都可以嗌高啲,撇除有啲一直都唔想太出名既女優,大部份業界女優都對於呢個頒獎禮非常重視。

而喺咁多個獎入面,當中最重要當然就係最優秀女優賞,攞到呢個獎基本上等於你就係喺嗰年業界既一姐,唔單止喺日本接job接到手軟,就連海外公司都會向你招手#bye#希望可以同你有合作既機會#hoho#

入圍既準則同細節呢度就唔同大家再詳細講,同埋之前都有寫過長文去介紹有份入圍既女優,有興趣既朋友可以去睇睇:

FANZA ADULT AWARD 2019 入圍名單大檢閱
- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1041838

冇興趣既,唔緊要:)知道點解我會去就得了:)
因為入圍名單裏面,有葵司份。

2019年既葵司,比起之前更加神龍見首不見尾,先唔講有冇event,連IG都好少update,想知道佢既近況既話,只係得返留意佢事務所既Twitter呢個方法。
而當一公佈咗入圍名單之後,事務所就同佢出咗個Tweet,除咗表示希望大家支持葵司之外,當中仲有一句我好在意既說話。

呢一個,將會係葵司參加既最後一個頒獎禮。


(葵つかさ最後のアワード。)

坦白講,當時睇完個入圍名單,我已經知佢贏面好低。



Total十位入圍最優秀女優賞既女優入面,葵司係入行資歷最耐,亦係年紀最大既一個,而家唔係頒長期服務獎,一個做得耐既女優其實唔會有咩著數,尤其是呢一行永遠歡迎新鮮肉體。

然後再睇睇其他入圍女優,同佢同樣S1片商既天使もえ,IP既相沢みなみ,上年攞完新人賞第二名既水卜さくら,都係喺FANS人數、人氣、同埋銷量都比佢高既女優,喺投票方面呢度已經追唔上佢地。
仲未計好似市川まさみ,同埋椎名そら呢啲黑馬,響我心目中都同葵司個得獎成數差唔多,所以整體上係一個非常唔樂觀既戰局。


(又講句公道說話,其實葵司都多人識既,不過係因為佢同松本潤既醜聞#it2#dog但松本潤啲FANS又唔會投佢票#it1#dog)

再加埋嗰句最後一個頒獎禮...難免令人諗多咗。
大慨佢拍咗咁多年,都攰,係時候諗引退,喺FANZA台上面發表,亦都係一個最合適既地方。
當時懷住呢個心情既我,買機票訂酒店,為既已經唔係想睇到佢攞獎,而係想親眼睇住佢,喺最光輝既舞台上面發表我最唔想聽到既說話。

講就講到心知肚明佢冇咩機會贏,不過每日出Tweet幫手拉票呢啲門面功夫都要做下既#:)#fs攞唔到第一,攞返個第二都好過冇吖#O:-)#fs
但葵司本人就由頭到尾都冇乜點拉過票,個IG都係空蕩蕩,直頭完全唔覺佢有份參加咁樣,就算po相都係啲飲飲食食相,我都費事理佢#heard#pig搞到我好似皇帝唔急太監急咁#it2#dog



講返個FANZA頒獎禮,因為始終唔係女優event,會有興趣入場睇既人其實唔多,會入場既觀眾八九成都係入圍女優既FANS,所以要買到門票其實都唔係咁難。
當時就拜託咗喺嗰邊參加event既巴打幫手喺日本攞飛,係攞飛唔係買飛,因為張飛可以上網訂,但實體門票就要喺日本啲便利店度㩒出嚟。
好心就咁掃QR code咪算囉#arrested#pig


當日又係約咗個巴打一齊去睇,地點喺新木場。




未入得場之前,有幾檔物販喺門口擺檔,都係由啲女優看檔,賣既係一啲佢地事務所同佢地出既T-Shirt毛巾等等。
咁要吸引你班麻甩佬麻甩仔買野,就梗係要有啲甜頭啦#hehe#pig
當時好似買夠好似3000羊就有得同擺檔既女優合照,我一早mark定,我要搵加藤ももか#run#dog



加藤ももか本身係SOD既女子社員,因為外型討好,又成日喺女優event跟出跟入,當時就已經成日俾人問會唔會下海。
聰明既你當然都估到,當時一定係話絕對唔會下海拍AV,SOD呢一招已經用過無數次,結果話口未完一年左右就正式下海。

https://twitter.com/katomomoka0312/status/1301776025144102912?s=20
(差唔多日日佢都會po呢啲除衫片上Twitter,嗱自己慎入吖,冇露點不過都有裸露野架。)

話哂都係SOD出身,而且佢同飛鳥以前都有一齊出過event,再加上佢個樣同把聲都係我鐘意嗰type[bomb]過去打個招呼,影張相都唔係好過份啫#run#dog


(真人真係好甜,同埋我有同佢講明我係飛鳥FANS先架#:)#dog)

等下等下,都差唔多夠鐘入場。
FANZA成人大賞頒獎禮2019,正式開始。


 
(FANZA頒獎禮有得投現場票,我當時女優賞投葵司,新人投咗坂道。)

因為當日會場唔俾影相,呢度我就用返FANZA自己啲相同大家大慨go through下個賽果。



(開始之前入圍女優影大合照。)


(每年想見到RIO既話得呢個場合,佢已經做咗幾年既MC。)

當晚第一個頒既係新人賞,賽前我自己既預測係坂道みる攞第一,結果最後得第二,頒獎既係上年得主水卜さくら。
坂道係對自己好有要求既女優,佢本人亦都好希望可以攞到最優秀新人賞,無奈最後屈居第二。
坂道喺台上面講得最多既,唔係多謝,而係同支持自己既FANS講對唔住#wail#pig




而當晚既最優秀新人賞,就係Prestige專屬既河合あすな,頒獎既係上年得主桜空もも。
宣佈嗰刻連佢本人都唔相信自己攞獎。





(桜空もも好靚女吖#wine#pig)

之後就開始到啲豬肉獎時間。

大家都好掛住既河北彩花,攞咗動畫部門既最優秀作品賞。
冇人上台既?梗係啦,除咗拍片之外都冇見過佢真人,更何況嗰時佢已經消失咗。



之後通販部門既最優秀作品賞係本庄鈴。



Media賞,係條頸以下世界級既水卜さくら。



週刊PLAYBOY賞,即係上年我去買雜誌寄投票劵嗰個獎,今年係吉高寧々。


(真係唔明佢邊度靚。)

特別賞係美谷朱里,話題賞係唯井まひろ。



(係咪聽啲獎項名都覺得好豬肉呢#mock#pig)

中間仲有啲女優既歌舞表演睇,不過真係幾悶同唔好聽#heard#pig呢度就唔多提。
睇得上眼既,得惠比壽葡萄。



市川係惠比壽葡萄隊長,當晚佢亦都係優秀女優賞提名其中之一。成班成員就喺台上面祝賀定佢先,希望佢一陣有好成績。
我當時心諗,葵司都係前member喎...雖然佢唔同人講野啫#heard#pig...唔好咁大細超得唔得...
不過...佢又真係幫唔落。唉#upset#pig




嚟到成晚既重頭戲最優秀女優賞,首先係每一位提名女優上台講幾句先。

「Hi everyone, I’m Minami. It’s still like a dream standing here, because this is my first time to been nominated.」
我當時一聽,呆咗#oh#
相沢みなみ一上台開口係講英文,因為佢知今晚現場好多外國FANS,睇緊直播又有一班海外FANS,仲有喺現場外地傳媒都有嚟睇,所以佢一嚟就用英文打招呼。
不過相信嗰段英文得我地海外FANS先聽得明#:)#dog

之後轉返channel講返日文,相沢就話今次係自己第一次提名FANZA成人大賞,結果係點樣都好呢一世都唔會忘記,多謝大家一路以嚟既支持。



輪到天使もえ,當時佢真係一副勝劵在握既樣,唔知大家有冇見過女人對一樣野志在必得既表情,天使當晚既風騷樣大慨就係咁樣再放大多幾倍。
同現場觀眾一齊嗌完打氣說話之後,天使更加風騷,再加上當晚佢呢件成件婚紗一樣既服裝,淨係個勢都已經贏咗。



然後,到佢了。

「大家好...我係葵司。」

台下面既我,默默咁去等佢講出嗰兩個字。



「如果可以既,我想將眼前呢個影像烙印喺個腦度。
今年就係自己出道第9年,今次應該係我最後一次企喺頒獎台上面。
本來我只係一個好普通既女仔,但以葵司呢個身份,我喺呢個AV業界差唔多有十年既經歷...
呢個係一個好開心既經歷,開心到我冇為意會有完結既一日,但係始終有一日葵司呢個身份都會完結...(已經喊緊)
今日既畫面,我去到百年歸老嗰一刻都唔會忘記。
我感到慶幸,我可以成為葵司。
由始至終一直支持我既各位,片商,事務所,所有工作人員,多謝你地!」

結果,我以為佢會講既說話,佢冇講到。
可能佢想講,但係最後都係收返唔講,我永遠都唔會知。

喺台下面眼濕濕既我,心入面得一句說話,
你永遠係我心目中既最優秀女優。



講返個獎,全部女優講哂感受之後,就開始公佈結果。
賽前大熱門既天使もえ,屈居第二名。
由佢個眼神已經可以睇得出,佢有幾唔甘心。



(皮笑肉不笑。)

FANZA 2019成人大賞,最優秀女優賞得主...
相沢みなみ!





相沢當晚攞到最優秀女優賞,係出乎唔少人意料之外,而其實呢個賽果既背後,亦都涉及啲意外同人為因素。
如果講埋既話又要爆多個po,好彩我之前寫過#:)#pig都係嗰句,有興趣就睇啦#mock#pig

(冇圖全字) FANZA Adult Award 賽果分析
- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1156214



(事後既記者會,有記者問幾位得獎女優下一個目標係咩,天使就答,我要學英文!
都講到咁直接,大家明咩事啦#bye#pig


(我嗰時仲同個同行巴打講,S1改名叫S2啦#mock#pig兩個入圍既都攞第二#hehe#dog)

散場嗰時,好多FANS都喺會場外面等女優出嚟,當中最墟冚係椎名そら啲FANS,拉哂好似樓下民建聯咁大幅嗰啲banner出嚟,椎名出嚟見到同佢地玩到摟頭摟頸。

「下年就由相沢頒最優秀女優賞俾我!你地話好唔好!」椎名話。
「好!」成班FANS附和。

#heard#pig...嗯#sick#pig


(其實我每年都覺得椎名そら去參賽唔係為攞獎,佢係去現場溝女優。)

葵司因為乜獎都冇,嗰晚佢差唔多係第一個走既女優。
換返普通便服既佢,同一班等緊女優既FANS講bye bye一邊去上私家車,手上有袋奇華,係我入場嗰時俾staff,麻煩佢幫我拎入後台俾葵司既香港手信。

雖然有巴打同我講笑咁講,話佢可能倒哂入面啲野出嚟,淨係要個袋裝野喳#mock#pig
是但啦,當係俾我開心下都好:)




之後又係每次例行公事既買AV#hoho#然後返香港:)



延伸閱讀:

序1 無端端點解會走去追AV女優 + 序2 AV Event的前世今生

第一章:由葵司變成飛鳥鈴

第一章番外篇: 桃乃木嚟香港

第一章後記雜談 

第二章: 快閃大阪36小時,人生最重要既一場包剪揼 

第二章後記雜談

第三章: 喺Starbuck樓上搞既AV Event

第四章: 大阪岡山兩邊跑

第五章: 寫真集event,俾Google跣咗一獲

第六章: 葡萄成員畢業演唱會,離開SOD之後既飛鳥鈴

第七章: FANZA 2019頒獎禮

第八章: 兩個台灣成人展

第九章: 一日去四個event

第十章: 最後既引退event

沒有留言:

張貼留言