(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第五章: 寫真集event,俾Google跣咗一獲

本身諗住一次過出三個月,不過寫完呢個發現已經好長#[sosad]#fs都係出咗先[sosad]


---

11月嗰陣,飛鳥有個寫真集既發售紀念event。

每年既10月左右開始,都會係女優寫真集同年曆既發售event高峰期。同AV Event一樣,都係買得多就越多野玩,而且消費既limit仲比女優高,寫真集同年曆既最大package有啲最多可以玩到10本,真係榨到你乾#it1#dog

當然,寫真集同年曆轉售返出去既機會都比AV高,event完咗之後市場都會出現一堆蝕讓貨,為求走貨有唔少人寧願蝕少少都冇咩所謂,反正在佢地嚟講個重點係event,啲寫真集年曆擺咁多本喺屋企都冇用。

好似我呢次咁,兩場event各買兩本,夾埋都已經有4本#sick#pig
先唔講屋企有冇位擺,淨係搬返嚟都已經好重#upset#pig所以都真心佩服買十本嗰啲朋友#adore#




(啲福利基本上同AV event差唔多,都係有簽名有攝影有合照,五本十本嗰啲package多數都有限人數,其他多數任買。
同埋唔好以為冇乜人買十本嗰啲package,通常呢啲package都係最快賣哂#:)#cat)


 -- --

今次飛鳥呢本寫真集就去咗俄羅斯拍攝,同行既仲有同佢同一間事務所既吉高寧々,都係去拍寫真。
今年疫情關係,好多女優都冇得出國,變相啲寫真集同年曆都要喺返日本本地影,有啲今年直頭連寫真集都唔拍。

都係嗰句,屌你老母武漢肺炎#fuck#




 -- --

今次同之前最唔同既地方,係同埋屋企人去日本[sosad]
Total好似係大慨5日左右既行程,中間得一日我先要去event,其餘時間都係同屋企人周圍行下觀光下:)
去既都係啲公廁景點,新宿淺草台場中野,大致上都係呢啲地方,行下食下買下又一日。
喺呢啲遊客地區,聽普通話仲多過聽日文,有時真係好冇癮,唔知仲以為返咗大陸旅行。


  
(People mountain people sea)


(呢一間係我好鐘意既早餐店,喺新宿車站附近叫Sarabeth’s,呢個Benedict Egg超好食。)

正所謂佢有佢睇,我有我睇:)今次繼續補買返啲之前想買既野:)
之前提過葡萄除咗有出生寫真之外,仲有出呢類亞加力立牌,細細塊就算擺公司枱頭都唔阻地方,不過同事經過見到問咩嚟就自己諗定個答案喇#:)#pig
 
(砌出嚟就係咁,可以拼合埋一齊。)

除咗惠比壽葡萄有出之外,有啲片商都會出呢啲立牌仔,連埋AV當特典咁一齊賣。
今次我出發前就訂咗飛鳥隻新作連立牌仔,寄去酒店一次過攞埋返嚟。



除咗SOD之外,我仲有見過Prestige都有出過呢類特典,不過就唔係成日有,有興趣儲既朋友自己留意佢地官網,又或者睇下網上有冇人放二手。

 
(唔好問我而家邊度有得買[sosad]我真係唔知[sosad]淨係知佢有出過[sosad]呢啲圖我都係網上搵返嚟[sosad])

 -- --

Event當日,話哂都係飛鳥第一次出寫真集,除咗自己帶去啲香港手信之外,買紮花仔好似都係一個唔錯既idea#solution#mouse
花鋪比我想像中易搵,喺秋葉原JR站上蓋個商場就有一間,都唔諗住買太大紮,反正都係做下樣#please#mouse 細細紮圍返都係幾十蚊港紙,唔算貴。


  
(淨係嗰兩個禮拜,書泉都已經有咁多event。)

 -- --

叒見到飛鳥個傻妹,唔知係咪影完寫真集之後體重反彈,今次去見佢條腰係最肥既一次#peanut#pig
不過同時個胸都好似升咗cup[bouncer][bouncer]睇圖最實際[bouncy][bouncy]

今次兩場event都係水著,第一場係呢套藍色。






第二場係粉紅色,綁返條孖辮。







合照就犯手球,吹罰我啦#solution#mouse



 -- --

呢次event亦都發生咗我去咁多次以嚟,最尷尬既一件事#sick#pig
話說喺簽名期間,飛鳥同工作人員講我係香港嚟,然後工作人員又係@_@嗰啲反應,之後講咗句日文。
我因為聽唔明?_?就攞部電話開個Google Translate俾佢打,飛鳥就打咗咁:



完全唔知發生咩事既我,就打返一句咁既野。



飛鳥睇完呆一呆,攤一攤手,表情又係唔知我講緊乜?_?
我見勢色唔對路#oh#即刻同佢講可能係翻譯app有問題,譯咗唔知啲咩出嚟[banghead]飛鳥都點點頭。

呢件事發生喺我第一場event嗰時,完咗第一場我即刻搵識日文既fd問,其實係咩嚟。
我個fd話:

佢問你係咪今日到呀#no#b

我屌#sick#pig Google Translate你成team人去死咗佢把啦#kill#pig

好彩之後有第二場,都仲有得補返飛,同飛鳥講返我終於明你頭先想講咩喇哈哈哈#[sosad]#fs

---

嗰排我知佢鐘意食蕃茄,反正成日去第二場event都兩手空空,於是我就喺中間空檔落去超市買盒蕃茄仔俾佢,當係第二場既禮物:)

自此之後,第二場送蕃茄就成為我同飛鳥一個約定俗成既習慣,送香港手信之餘,有第二場既話一定買盒蕃茄仔俾佢食。

感覺好似有一個得我同佢先知既秘密咁#mock#pig嗚呀諗起都覺得自己毒到打冷震#sick#pig


(呢程既收獲,唔記得點解冇買葵司。)

 -- --

嗰次返嚟之後,我又多咗個興趣,就係儲AV Poster。
其實呢啲poster好多時都係片商俾碟鋪攞嚟做宣傳既特典,又或者喺event度玩抽獎當禮物,正常途徑係有錢都買唔到。
之但係,有時當鋪頭要換走舊poster既時候,啲staff就會順手牽羊攞返屋企,再放上網賣。
Poster多數都唔難搵,有興趣既朋友可以喺日本Yahoo拍賣自己搵下:)


(裱起佢都不知幾靚#solution#mouse)


(一家人最緊要齊齊整整。)


沒有留言:

張貼留言